Magic Rack

Yleistä biljardista

Valvojat: Tube, Johnny Boyh, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho

OPaivio
Viestit: 211
Liittynyt: 20:31 16.12.2008
Paikkakunta: Turku

Re: Magic Rack

Viesti Kirjoittaja OPaivio »

Eilen tulivat kirjeenä postiluukusta hyvässä kunnossa, eli siitä on turha huolestua.

Tänään ekat testit, ja tulee kyllä piukkoja pakkoja. Muutaman kerran pallon rullatessa hiljaa yli kulkusuunta vähän häiriintyi.

OP
chriscole911
Viestit: 49
Liittynyt: 12:15 30.03.2009
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Magic Rack

Viesti Kirjoittaja chriscole911 »

monta näitä joutuu tilaa et pärjää jonkun aikaa?? voisin kyl yhtä ihan mielenkiinnosta testata jos löpre suostuu yhden tänne jyväskylään lähettää, jos ollaan tyytyväisiä niin katellaan sit lisää.
jaolsten
Viestit: 2265
Liittynyt: 15:51 09.02.2007
Viesti:

Re: Magic Rack

Viesti Kirjoittaja jaolsten »

Siis yksi Lapin-läpyskä 5€? Eiks tossa Pepetuksen/Rantasen setissä ollut kummatkin, 9- ja 10-läpyskät 7€ ja risat?

Sisälsikö tuo toimituskulut? Voiko tuolla 10-läpyskällä tehdä 9-pakka? Siis niinkuin tuolla alkuperäisellä Magic Rackilla? Jos voi niin mulle saa yhden tommosen 10-läpyskän lähettää kokeiluun. Laitan yhteystiedot yv:llä.

Testasin tuota Pepetuksen/Rantasen Magic Rackia ja tuli jäätävän hyviä pakkoja joka kerta! Bueno värkki!
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
Avatar
KV
Viestit: 467
Liittynyt: 13:26 26.01.2005
Paikkakunta: Helsinki

Re: Magic Rack

Viesti Kirjoittaja KV »

jaolsten kirjoitti:Siis yksi Lapin-läpyskä 5€? Eiks tossa Pepetuksen/Rantasen setissä ollut kummatkin, 9- ja 10-läpyskät 7€ ja risat?
Tätä mäkin olen miettiny, mites on?
LaRgOn kirjoitti:
ankka kirjoitti:Vieläkö noita MagicRackejä jollakulla löytyisi myytäväksi?
http://www.biljarditarvikkeet.fi/index. ... l3bqmje236
Tuolta webbikaupasta tarjoaa ainoaksi toimitusvaihtoehdoksi Matkahuollon bussipakettia hintaan 10,40 €...
Sankarilyönti > safety
CFC
Viestit: 1001
Liittynyt: 13:44 04.03.2006

Re: Magic Rack

Viesti Kirjoittaja CFC »

Tilaa Kalle tuplana mitä tilaat, niin mä otan toiset ja laitetaan bussikulut puoliksi.
Avatar
KV
Viestit: 467
Liittynyt: 13:26 26.01.2005
Paikkakunta: Helsinki

Re: Magic Rack

Viesti Kirjoittaja KV »

CFC kirjoitti:Tilaa Kalle tuplana mitä tilaat, niin mä otan toiset ja laitetaan bussikulut puoliksi.
Hei nyt vähän varovaisuutta, mistäs tiedät vaikka oisin ollu keppiostoksilla ja tilannu sulle samanlaisen. Mutta totta puhuen venataan hetko jos sais kavereilta vähän taloudellisemman toimituksen, niin pistetään tilaus vetämään.
Sankarilyönti > safety
CFC
Viestit: 1001
Liittynyt: 13:44 04.03.2006

Re: Magic Rack

Viesti Kirjoittaja CFC »

3,40€ puoliks on mun matikalla 1,70€. Kuinka paljon taloudellisemman tilauksen sä haluat? Mä pääsin testaan noita tuossa yks päivä ja tuote on hyväksi havaittu.
Sovitaan vaikka, että siihen kuuluu sulle Jaloviina* -snapsi vaivanpalkaksi. Illalla pelailemaan niin voit lunastaa sen vaikka etukäteen?
Avatar
KV
Viestit: 467
Liittynyt: 13:26 26.01.2005
Paikkakunta: Helsinki

Re: Magic Rack

Viesti Kirjoittaja KV »

löpre kirjoitti:vielä löytyy , ei muuta kun osoitetta, niin laitetaan kuoreen

t. Löpre
Viittiks vielä varmistaa, eli sisälsikö toi sun setti sekä ysi- että kymppipakan vaiko vaan yhden pakan? Jos vaan yhden, niin onks kyseessä ysi- vai kymppipakka vaiko yhdistelmä, jolla voi tehdä molemmat? Koitin ettiä mutten saanu ihan lopullista selvyyttä ketjusta.
Sankarilyönti > safety
Avatar
KV
Viestit: 467
Liittynyt: 13:26 26.01.2005
Paikkakunta: Helsinki

Re: Magic Rack

Viesti Kirjoittaja KV »

CFC kirjoitti:3,40€ puoliks on mun matikalla 1,70€. Kuinka paljon taloudellisemman tilauksen sä haluat? Mä pääsin testaan noita tuossa yks päivä ja tuote on hyväksi havaittu.
Sovitaan vaikka, että siihen kuuluu sulle Jaloviina* -snapsi vaivanpalkaksi. Illalla pelailemaan niin voit lunastaa sen vaikka etukäteen?
Matikassa ei vikaa mut lähtötiedoissas on, koska mä saan tuolta toimitusvaihtoehdoksi joko Matkahuollon paketin hintaan 10,40e tai postiennakkopaketin hintaan 10,40e. Mulla on kyllä (iljettävä) Macci ja sivulta tulee virheilmoitusta. Pelit kiehtois, mulla ois uus keppi ja kaikkee...
Sankarilyönti > safety
OPaivio
Viestit: 211
Liittynyt: 20:31 16.12.2008
Paikkakunta: Turku

Re: Magic Rack

Viesti Kirjoittaja OPaivio »

tere,
sisältää yhdistelmä maton , jolla voi tehdä sekä ysin että kympin ( ja 8 jos haluaa )

t. löpre[/quote]

Mahtaa olla aika iso matto, jos siin on noi kaikki vaihtoehdot? Eiks siihen jää sit jo pallo aika isolla rosentilla päälle?

OP
jaolsten
Viestit: 2265
Liittynyt: 15:51 09.02.2007
Viesti:

Re: Magic Rack

Viesti Kirjoittaja jaolsten »

KV kirjoitti: Tuolta webbikaupasta tarjoaa ainoaksi toimitusvaihtoehdoksi Matkahuollon bussipakettia hintaan 10,40 €...
Eiköhän ne tule kirjekuoressa edullisella kotimaan postimaksuilla. Näin ainakin kuvittelisin. Kannattaa soittaa Rantasen Antille ja varmistaa.
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
Hibzu
Viestit: 1204
Liittynyt: 09:34 15.11.2004
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Magic Rack

Viesti Kirjoittaja Hibzu »

Otas Löpre pari kpl kelloihin mukaan...
Miikka Hirvonen HyvBK
Team Brassica Napus Inseco
MattiJarkkoFanclub
Avatar
Pultti
Viestit: 418
Liittynyt: 12:00 09.11.2004
Paikkakunta: Helsinki

Re: Magic Rack

Viesti Kirjoittaja Pultti »

Tuli tossa kesällä askarreltua oma taikapakka.

Yksinkertaisuudessaan leikataan kontaktimuovista (se, millä päällystetään koulukirjoja) kolmio. Ulkomitat voi leikata mieleisekseen, mutta sisämittana olen käyttänyt n. 233 mm per sivu (4 pallonmittaa, eli tiukka pakka on 228,8mm). Mattopuukolla leikannut vähän sinne päin. Koska pallot painuvat verkaan , niin veran päälle läntätty kontaktimuovi painaa pakan reinimmaiset pallot keskelle => tiukka pakka.

Baarikäytössä kestää noin kuukauden ja sitte uudet tilalle. Omasta mielestä kivempi ja perempi ku täppinki.

Idean käyttö ja jatkokehitys ilmaista. (kahvin voi tarjota palkkioksi, maidolla kiitos.)

Kuvia käytöstä, Naantalin Taimon krouvissa:
http://picasaweb.google.fi/jan.morelius/Taigapakka#

P.S Kuvan aloituksessa sivuosuma, omat suoraan kulmaan ja tollanen lopputulos..
Steak
Viestit: 1725
Liittynyt: 14:42 04.11.2004
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Magic Rack

Viesti Kirjoittaja Steak »

Täällä kun nyt näköjään pientä kilpailun kipinää on havaittavissa, niin täytyypä antaa puolueeton mielipide.
Tullut nyt tässä viikon aikana pelattua kumpaistenkin kanssa, ja molemmathan toimivat pirun hyvin. Mutta kun jatkossakin näitä tilaan, niin taitaa ne tuolta napapiirin tuntumasta tulla , sillä nämä NPT:t(napapiirintäppinki) tuntuu olevan hieman kestävämpää sorttia, enemmän muovisempia, jonka johdosta ei rupea kulmat irvistelemään pystyyn niin helposti.

Semmotti, jatkakaa.
Kuva
Riksa
Viestit: 2847
Liittynyt: 03:55 24.12.2004

Re: Magic Rack

Viesti Kirjoittaja Riksa »

Steak kirjoitti: NPT:t(napapiirintäppinki)

:lol: :lol: tärähti termit tiskii
Hibzu
Viestit: 1204
Liittynyt: 09:34 15.11.2004
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Magic Rack

Viesti Kirjoittaja Hibzu »

Hibzu kirjoitti:Otas Löpre pari kpl kelloihin mukaan...
Kiva kun toit... Ois vaan pitäny sunnuntaina muistaa ottaa ne sulta mukaan :shock: .
Paatko pari kpl postiin. Vaiveronkatu 52 C 14, 05900 HVNK. Tilinumeros voisit laittaa yv:llä tahi txt viestillä, tänks
Miikka Hirvonen HyvBK
Team Brassica Napus Inseco
MattiJarkkoFanclub
Vastaa Viestiin