Mikan kommentteja ja lainaukset Muukan lehdistötiedotteesta:
Kuudennen pelipäivän jälkeen Immonen huokui itseluottamusta, "Sain molemmissa otteluissa heti alkuun hyvän johtoaseman, jonka turvin vein ottelut. Kaikki pelini osa-alueet, breikki ja pöydän tyhjennys kyky ovat kohdallaan". "Pöydät toimivat hyvin ja ovat todella tiukkoja ja se sopii minulle".
Eiköhän noista Mikan kommenteista selviä tärkeimmät tekijät eli itseluottamus, breikki ja kyky tyhjentää pöytä. Mikalla hallinnee nuo tekijät paremmin kuin moni muu.
Sanoisin että menestys perustuu kolmeen perustekijään
1. Lahjakkuus
2. Luonne
3. Ympäristö
Kaikki kolme yhdessä mahdollistaa mestarin ....... Pelkkä lahjakkuus ei riitä ,tarvitaan myös määrätietoista luonnetta ja oikeanlainen ympäristö kehittyä.
Yhteinen piirre noissa kaikissa huipuissa näkyy olevan se, että ne on menny eteenpäin ihan oikeastikin, eli esim. Lahdesta Helsinkiin... Meillä päin yhteinen piirre parhailla on se, että ne on lopettanut pakko pullan syönnin jo aikaa sitten ja odotteleevat ihan rauhassa peli fiiliksiä. No, Mika on edennyt New yorkiin ja ties minne asti.
jamppe kirjoitti:Terve vanha ystäväni susirajalta !
Sinun suuria ajatuksiasi olenkin jo odotellut !
Eipä minulla sen suurempaa ollut. Sä puhut vaan niin paljon p****sta sen mitä raamatun siteeraamiseltasi kerkeät, niin arvelin vaan, että nuo Freudin jutut tai jotain vastaavaa on tulossa seuraavaksi
Uskon asioista minua ei kiinnosta keskustella, enkä usko, että sinullakaan on kovin vankkaa pohjaa höpötellä psykoanalyysistä, joten annetaan olla tällä kertaa.
Itse oon tutustunu noihin hengen asioihin latvasta juureen päin. Kristityillä on sakramentit, itämaissa mm. chakrat jne. mutta turha niitä arvoja on alkaa "paremmuus jäjestykseen" laittamaan. Eri "voima lähteitä" tarvitaan eri ajassa ja -paikassa. Yleensä kisoissa se menee silleen, että sitten finaalissa ollaan "yksin". Näyttäis tuon Markuksen ja jampen väittely siltä, että Markus on ollu viime aikoina enemmän siellä finaalissa... P.S. Rakkaus on myös tuhoava voima...
Mitä jamppe muuten noin "kiihko kristittynä" oot mieltä tästä... Tarkoittiko Jeesus sanoessaan opetuslapsilleen, lisääntykää ja täyttäkää maa sitä, että kertokaa totuus, niin kuin minä teille, vai halusko se tätä liika kansoitusta ja tuota seksistä ja rakkaudesta meuhkaamista? Mielestäni rakkautta ei saa ylikorostaa jo siksi, että se johtaa "kaiken" hyväksymiseen ja siten ongelmien kasaantumiseen. Lisäksi rakkaus sumentaa erittäin tehokkaasti järjen äänen. Mielestäni tasapainoiset ihmiset vievät rakkauden "piiloon" ja laittavat sen "erilleen" muusta elämästä, jotta näitä negatiivisia asoita ei pääsisi tapahtumaan. Jamppe kyllä HIUKAN yli korostat tuota hommaa... Se on kuitenkin "vain" yksi osa elämää... ...joskin ei suinkaan vähäpätöisin...