Palstanöyryytys

Yleistä biljardista

Valvojat: Tube, Johnny Boyh, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho

Vastaa Viestiin
jaolsten
Viestit: 2265
Liittynyt: 15:51 09.02.2007
Viesti:

Palstanöyryytys

Viesti Kirjoittaja jaolsten »

:(

Pelattiin Vilposen kanssa kymppipalloa, panoksena universuminmestaruus. Häviäjälle oli tarjolla palstanöyryytys. Se lankes mulle numeroin 2-1. On nöyryytetty olo.

Muttamutta, kivaa oli pelata uusien tuttavuuksien kanssa, EA oli kerrassaan mainiota peliseuraa, vaikka itsellä oli jo 1,5 kuukautta bilistaukoa takana, joten lyönti ei ollut paras mahdollinen.

Pöytä oli Jonille paljon tutumpi vanha kasibiliksen sööreni, vähän tuunattuna kylläkin... :D
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
CFC
Viestit: 1001
Liittynyt: 13:44 04.03.2006

Viesti Kirjoittaja CFC »

Tosta tuli mieleen, että ketä on tämän palstan kirjoittajista oikeasti parhaita pelaajia?
Mielipiteitä on varmasti paljon, mutta mulle tuli ekana mieleen nimimerkit:

Warpspeed
Markus
Lorko

Siinä järjestyksessä. Heittäkää toki muitakin mielipiteitä. Niitä epäilemättä löytyy.
jaolsten
Viestit: 2265
Liittynyt: 15:51 09.02.2007
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jaolsten »

Mun rivi on enempi all-around:
Warpspeed
Pasasvili
Tyrkkö
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
Sublime
Viestit: 58
Liittynyt: 15:01 24.05.2007

Viesti Kirjoittaja Sublime »

Paras pelaaja on ehdottomasti Jimmy White. Taitaa löytyä nimimerkin T_White takaa, tosin tästä ei ole varmaa tietoa :D
Se kauniimpi Tiusanen
Viestit: 845
Liittynyt: 22:04 04.11.2004
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Se kauniimpi Tiusanen »

Delos kirjoitti:Se Kauniimpi Tiusanen
Noh noh, eipäs rienata siellä :D
-Timo Tiusanen
Can Playsam
Viestit: 1291
Liittynyt: 17:53 23.02.2008
Paikkakunta: petonen

Viesti Kirjoittaja Can Playsam »

Kyllä minäkin yhden, tai kaks kovaa tiedän, mut ne ei kirjoittele tänne mitään... Toinen niistä ainakin lukee näitä juttuja. Mut kyllä markus taas kohta pääsee aallon harjalle ja korkeemmalle, kun koskaan...
Can Playsam
Viestit: 1291
Liittynyt: 17:53 23.02.2008
Paikkakunta: petonen

Viesti Kirjoittaja Can Playsam »

Se on tämä biljardi semmoista enemmän, tai vähemmän aaltoliikettä. Et ole mielestäni kyllä missään syvällä ollu, mut pitää vielä kirkastua... Kilpailija on vähän niin kuin pörssissä. Pitää saada aikaiseksi nousua, muuten tulee laskua. Samat kuviot kantaa jonnekin asti ja sit pitää tehdä taas jotain uutta... Hohmann on taas kohta tulessa, jos vanhat merkit paikkansa pitää. Soquet on kyllä ihmeen tasainen. Itse aion lisätä yhden uuden treeni mestan kuvioihin mukaan, jos sillä sais taas vähän uutta tuulta purjeisiin... Pääsee yksin treenit tekemään hiukan "paremmassa rauhassa"... Jos se teidän taso taas sieltä hiukan lähenis. Perus varmuuteen olis ainaskin parannettavaa...
vipinä
Viestit: 292
Liittynyt: 13:02 04.11.2004
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja vipinä »

Lissu vie.

Läpilyönti on jäätävä.
Enemmän Ville P:tä
Vastaa Viestiin