Stalev-haasteen harhautunut keskustelu

Yleistä biljardista

Valvojat: Tube, Johnny Boyh, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho

Se kauniimpi Tiusanen
Viestit: 845
Liittynyt: 22:04 04.11.2004
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Se kauniimpi Tiusanen »

jamppe kirjoitti:
Mitä se lipputangon varjo siellä huutellee ?
Eikö tämä ole se sähisevä vessan seiniin potkija...

Ps. Jamppe on parempi biljardinpelaaja kuin se Stalev Venäjältä mutta äärettömän laiska poika treenaamaan ja pelannut tunneissa tosi vähän ja pärjännyt silti aina, eikä välitä olla TV:stä tuttu !

Ja tämä kirjailija on vain tarkkailuluokkien opettajan poika ja kouluviisauteni perustuu useampaan NELOSEEN, että anteeksi maalaisuuteni mutta muutan kohta kaupunkiin. :wink:
Mutta minä olen myös Kaisan MAAILMANMESTARI ! Kaikki ei ole !
Kovat on puheet. Seisotko niiden takana ihan livenäkin, vai oletko vaan taas yksi urpo lisää, joka uhoaa nimimerkin takaa internetissä? Veikkaan, että herätit useamman mielenkiinnon, ainakin täältä Jyväskylän suunnalta, katsastaa tuo Jampen nykykunto.

Yleensä homma menee niin, että ne jotka oikeasti osaavat, eivät pidä tarpeellisena kuuluttaa sitä internetissä. Poikkeuksia tietysti voi olla, mutta tässä tapauksessa, ihan omasta ansiostasi, sitä suuresti epäilen. Jos taas ainoa motiivisi on huomion herättäminen ja ärsyttäminen, niin luulisi sitä aikuiselle ihmiselle löytyvän muutakin tekemistä..
-Timo Tiusanen
Se kauniimpi Tiusanen
Viestit: 845
Liittynyt: 22:04 04.11.2004
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Se kauniimpi Tiusanen »

jamppe kirjoitti:Timo Tiusanen ?
Kuka se on...
Joku Koronan pelaajako ?
Koita nyt vastata asiallisesti. Seisotko sanojesi takana, vai lässytätkö vaan?
-Timo Tiusanen
bilisali
Viestit: 395
Liittynyt: 18:07 15.08.2007
Paikkakunta: Järvenperä, ESPOO
Viesti:

jamppekos se siellä?

Viesti Kirjoittaja bilisali »

IronMike
Dumle
Viestit: 20
Liittynyt: 16:14 13.11.2006
Paikkakunta: Rigged World

Viesti Kirjoittaja Dumle »

ei jaksa riidellä enää, eiks voitais sopii tää jo tänään............jojoojoojoo

loisto peli kaikin puolin, mut ei jaksais lukee mitään shaissee enempää, menee koko päivä kun etsii asialliset ja asiaan enemmän kuuluvat viestit muun *rumasana* joukosta.
Se kauniimpi Tiusanen
Viestit: 845
Liittynyt: 22:04 04.11.2004
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Se kauniimpi Tiusanen »

jamppe kirjoitti: Tässä "Urpo" taas !
Tällä Tiusasella taitaa olla jotain minua vastaan ja siksi vähän provosoin,sillä hänen kaikki kommenttinsa minua kohtaan joka paikassa on ollut negatiivissävytteisiä ja halventavia.

Ja miksi Ohtosta kommentoin ,niin minua häiritsi SM 2007 9-pallossa Sunnuntaina Espoossa se kun pelasin viereisellä pöydällä ja Ohtonen alkoi yhtäkkiä elämöidä ja juoksi vessaan karjuun niin että koko sali kääntyi katsoon.
Siksi tämä pieni kuitti.
Mutta Lorko oli silloin mulle liian paha muutenkin.17 sija!

Ja se miksi provosoin usein, niin sillä saa aikaan debattia ja silloin ihmiset alkaa panna parastaan eikä mitään lällyroskaa !
Niin, minä en taida olla meistä kahdesta se, joka tässä huutelee nimimerkin turvin, aukoo päätään kaikille ja ylistää omia taitojaan. Toisekseen olen mielestäni onnistunut pysyttelemään melko hyvin poissa henkilökohtaisuuksista. Samaa ei voi sanoa sinusta.

Kahteen ketjuun olen sinulle vastannut. Tällä kertaa suurin syy oli tuo Joonakseen kohdistuva aiheeton p*ska. Myös kirjoittelusi noista entisajan ruiskuista ovat mielestäni aika perättömiä. Sillä aikaisemmalla kerralla siteerasit raamattua vajaan kymmenen postin verran, mitä pidin hivenen kummallisena.. Mielestäni mitään henkilökohtaista näissä ei sen enempää ole ollut.
-Timo Tiusanen
Avatar
buddy
Viestit: 5279
Liittynyt: 12:58 04.11.2004
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja buddy »

Pojat, pojat. Ottakaas iisisti. Viikonloppukin vielä. Peace. :wink:
Mikko Jäntti
Golden
Viestit: 1319
Liittynyt: 15:09 12.11.2004
Paikkakunta: Jyväskylä City
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Golden »

Joo, Jyväskylän 11-jalkasen yli 100v. pöydän ehkä saada lainaan Venäjälle.
---------------------------------------------------------------------------------------

Ja vielä kerran Jampelle... Ei tarvii alkaa ketään ulkonäöstä haukkumaan. Todella lapsellista. Vaikka kaunis olenkin. Pasanen on vähän kauniimpi, mut tuun hyvänä kakkosena.

Jampelle voitas ostaa pikkukakkosen DVD-paketti ja Hannu Karpo lukemaan Lumikki ja seitsemän kääpiötä ennen nukkumaan menoa.
Jokos sä Jamppe ostin uuden Brion junaradan kahdella veturilla.
Voin kuvitella miten Markus on hihitellyt kinastellessaan noinkin verbaalisesti lahjakkaan kaverin kanssa :)

Ja en muuten oo vessoja potkinu missään, joten älä viitti puhua satuja.
Jos oon vessassa sotahuudon "AAAAAAAAAA!!!" täräyttäny niin olen todella pahoillani. Anteeks ihan kauheesti.

Ja sähän voisit muuten olla TV:stä tuttu arvioidaan sut siellä Antiikkia,Antiikkia ohjelmassa.
"Don't worry baby. I got your money. It's just in action right now." ~ Eric Durbin

SPONSORED BY:

http://www.tigerproducts.com/
http://www.taomtips.com
vipinä
Viestit: 292
Liittynyt: 13:02 04.11.2004
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja vipinä »

Tää on niin parasta.
Enemmän Ville P:tä
bilisali
Viestit: 395
Liittynyt: 18:07 15.08.2007
Paikkakunta: Järvenperä, ESPOO
Viesti:

Viesti Kirjoittaja bilisali »

IronMike
Se kauniimpi Tiusanen
Viestit: 845
Liittynyt: 22:04 04.11.2004
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Se kauniimpi Tiusanen »

Tuossa asiasta keskusteltaessa kuulin eräältä arvostetulta kaisanpelaajalta, että silloin ennen muinoin pussit olivat olennaisesti isommat, tietynlainen verka helpotti vallin lähellä olevien pallojen säkitystä ja jossain vaiheessa pelattiin jopa pienemmillä palloilla.. Nyt kun en itse vielä kahdeksankymmentä luvulla, varsinkaan alkupuolella, tehnyt muuta, kun lähinnä kakannut housuuni en voi olla satavarma tämän todenperäisyydestä, mutta mikäli asia on näin, niin silloin vertailu entisajan ja nykypäivän pelaajien välillä on täysin mieletöntä.
-Timo Tiusanen
Vastaa Viestiin