Silmäleikkauksesta

Yleistä biljardista

Valvojat: Tube, Johnny Boyh, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho

Vastaa Viestiin
bilisali
Viestit: 395
Liittynyt: 18:07 15.08.2007
Paikkakunta: Järvenperä, ESPOO
Viesti:

SBIL SBIL SBIL SBIL

Viesti Kirjoittaja bilisali »

http://www.medilaser.fi/index.shtml


joskopa tuolta helppivä suattanet suaha!

Niksipirkassa vois olla kanssa jotain huomioitavaa
IronMike
Avatar
KV
Viestit: 467
Liittynyt: 13:26 26.01.2005
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja KV »

terppa kirjoitti:Taidampa tehdä uuden kyselykierroksen tutuilta:)
Pistähän tänne kierroksen tulos, itseäkin on tää laser-operaatio mietityttänyt jo pitkään.
Sankarilyönti > safety
BigJack
Viestit: 256
Liittynyt: 20:32 25.08.2007
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja BigJack »

haluaisin kysyä mielenkiinnon vuoksi .... paljonko maksoi ?
Mika
Viestit: 499
Liittynyt: 14:42 04.11.2004
Paikkakunta: Kuusamo

Viesti Kirjoittaja Mika »

Itse menen myös kohtapuoliin leikkaukseen, ärsyttää nää lasit niin maan p..keleesti. Molemmat silmät kun leikkaa tuolla femtolasikilla niin jotain 3500 eemeliä mutta ei haittaa jos vaan pääsee näistä laseista eroon :evil:

Nimimerkilllä pari kertaa lasit päässä suihkuun ja ihmettelyä että mit vit :oops:
Mika
Viestit: 499
Liittynyt: 14:42 04.11.2004
Paikkakunta: Kuusamo

Viesti Kirjoittaja Mika »

Sit on Kuopiossa halvempi toi leikkaus, Tampereella muistaakseni palttiarallaa 3,5 k :shock:
Mika
Viestit: 499
Liittynyt: 14:42 04.11.2004
Paikkakunta: Kuusamo

Viesti Kirjoittaja Mika »

Do dii, leikkaus on takana. Aamulla oli aika klo 9.30, esitutkimukset, itse operointi ja makoilu kesti n. 4 h ja ei ku kassan kautta ulos. Vähänkö oli outoa, arskat päässä ja näki kauas 8)

Biliksen taitaa joutua opettelemaan uusiksi, no sen näkee sit seuraavan kerran kun pelaa :roll:

Hurjalta vaan tuntuu kun pitää laittaa näin alkuun kolmea erilaista tippaa, aamulla ja illalla jotain geelitippoja, muutaman tunnin välein lääketippoja ja sit vielä kostuttavia tarpeen mukaan. No ehkä mä tämän kestän :)

Kertoilen myöhemmin lisää kokemuksia, sen verran sanon että hammaslääkärissä pelkäsin enemmän kuin tässä leikkauksessa, ei kipuja tms. Nyt tuntuu että pois koneen äärestä, se on moro
Keimo15
Viestit: 422
Liittynyt: 23:43 02.10.2007
Paikkakunta: Sun city Patela
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Keimo15 »

Onko kellään kokemuksia lähinäön korjaus leikkauksista?? Itselläni plussaa vasen +4,25 ja oikee +3,75 kummassakin pikkusen hajataittoa. Oon kuullu et - näön pystyy korjaan kokonaan mut + näön korjauksissa yleensä lasit kevenee vain hiukan jos yhtään.(ja silti maksat ittes kipeeks)
toiset osaa vaan toisia paremmin...
-----------------------------------------------------------
"Ei härkäkään kokoajan vauhkoo, se vetää välillä heinää" Kimmo Suorsa
Avatar
buddy
Viestit: 5276
Liittynyt: 12:58 04.11.2004
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja buddy »

Kari Talvio kirjoitti:
slc kirjoitti:Mielenkiintoista... Venezuelassa leikataan 500 dollarilla molemmat silmät.
Niin ja myydään muille vähän käytettyinä.
Munuaisia ne leikkaa ihan ilmatteex ja kyselemättä halua ja sama tilanne. Kauppa käy hyvin. :lol:
Hannibal Lecterin suosimat gourmet -markkinat.

Edit rz: korjasin quoten.
Mikko Jäntti
lmn
Viestit: 1
Liittynyt: 14:19 22.10.2010

Re: Silmäleikkauksesta

Viesti Kirjoittaja lmn »

Eka postaus foorumille. Olen pitkään seurannut, mutta jostain syystä ei ikinä ole tullut kirjoitettua. Kiitos loistavasta foorumista!

Haluaisin kuulla tuoreita kokemuksia pk-seudun klinikoista. Onko kukaan käynyt esim tämän vuoden puolella? Olen nyt lukenut paljon aiheesta eri puolilla nettiä ja vertaillut hintoja www.silmaleikkaus.com osoitteessa, mutta hintaerot ovat hyvin pieniä, eivätkä näin tärkeässä operaatiossa kovin tärkeä kriteeri. Eniten vaakakupissani painaa muiden silmäleikkauksessa käyneiden kokemukset. Olen erittäin kiitollinen varsinkin Eiran sairaalan, Medilaserin ja Mehiläisen kokemuksista. Kiitos etukäteen kaikille vastanneille!
Vastaa Viestiin