"Päiväunia"

Yleistä biljardista

Valvojat: Tube, Johnny Boyh, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho

Vastaa Viestiin
Avatar
buddy
Viestit: 5276
Liittynyt: 12:58 04.11.2004
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja buddy »

Hyvä ja hauska stoori ! :D

Kaikkonen on muuten aika kone karassa.
Mikko Jäntti
Avatar
buddy
Viestit: 5276
Liittynyt: 12:58 04.11.2004
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja buddy »

Markus kirjoitti:
buddy kirjoitti:Hyvä ja hauska stoori ! :D

Kaikkonen on muuten aika kone karassa.

Niin on äijäki, vaik viimeks saitki aikamoista kyytiä.
Heh, se pöytä ei ollut oikeaa kunnon karapöytää nähnytkään :)
Mikko Jäntti
Avatar
buddy
Viestit: 5276
Liittynyt: 12:58 04.11.2004
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja buddy »

Markus kirjoitti:
Mä meinasin laitta loppuun et "selityksiä odotellessa", mut ajattelin et sit ne jää, pääsenhänmä kuittaamaan sen näinki.
Se pöytä muuten oli mulle ihan sama ku sulle... ..etkä tainnu kuulla mun suusta kommentteja sita kuntoa koskien.... ..keskityin näet siihen mikä on oleellista... ..siihen mihin mä pystyn vaikuttamaan.... ....hyväksyen tosiasiat tosiasioina...
Arvasin, että heität vastakommentit tuosta pöydästä, että on sama molemmille :)

On se vaan hankala tulla ihan ihmepöydälle (jääkylmä ja ikivanha verka) kun mitä on karaa pelannut viimeisten 3-4 vuoden aikana, niin aina on päässyt ihan huippupöydällä pelaamaan. Mielen nollaaminen ja opittujen asioiden unohtaminen on vaikeampaa kuin valmis aloitus puhtaalta pöydältä.

"It's harder to unlearn than to learn."

Eli en pystynyt keskittymään oleelliseen, koska mieleni oli vielä "unlearn" -tilassa :) Tässä selitykseni pähkinänkuoressa :)

Vielä kun jossain olisi karapöytiä, missä olisi lämmitys (joka olisi vielä päällä prkl!) ja jossa olisi kunnon vallit ja verat, niin avot. Silloin mullakin riittäisi mielenkiintoa pelata... Tää on mun daydream. Sääli, että se mesta missä taannoin pelasin, on pistetty pakettiin :cry:
Mikko Jäntti
Avatar
buddy
Viestit: 5276
Liittynyt: 12:58 04.11.2004
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja buddy »

Markus kirjoitti: Joo, sori että mä aina vähän innostun kiusoittelemaan sua.

T: Kesuke Miuagi :lol:
Heh ! Mua on helppo kiusoitella :D Ja nenä on tukittu, herneet eivät mahdu sinne...

Mutta, Lassista ja Leevistä tuttua Lassin isää lainataksi: "Se kasvattaa luonnetta !" 8)
Mikko Jäntti
Avatar
buddy
Viestit: 5276
Liittynyt: 12:58 04.11.2004
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja buddy »

altevar kirjoitti:
Tervehdys Buddy.

Kurvaa toki joutessas Hyvinkäälle excursiolle (ei tää niin periferiaa ole, kolmelta sepältä hivauttaa Hyvinkäälle näppäsessä puolessa tunnissa ja löytyy täältä sentään apteekki, alko ja onpahan *rumasana* siunaantunut yksi kerrostalokin). Jos vielä varoiks' otat yhteyttä salille ja sovit jonkun kanssa treffit karan merkeissä, niin veikkaan että kyllä sä malliks' pääset karan makuun.
Mara on pruukannut pitää pöydät vähintään säädyllisessä kondiksessa. Karapöytään on hiljattain vaihdettu verka ja lämmötkin on useimmiten kohdallaan.
Persjalkanen kantaväestö ei katso täällä junantuomia pahalla silmällä, vaan vierailijat ja heidän maallinen hyvänsä otetaan lämmöllä vastaan.
Kiitos kutsusta ! Kylläpä tekisi mieleni pelata karampoolea ! Hyvä tietää, että pöydistä pidetään huolta. Varsinkin tuo lämmitys on aika oleellinen, että pallot juoksevat kunnolla. Hyvällä karapöydällä viiden vallin karan saa helposti poolin stoppariforssilla, lämmittämättömällä saa ruiskaista aikas kovaa...
Mikko Jäntti
Avatar
buddy
Viestit: 5276
Liittynyt: 12:58 04.11.2004
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja buddy »

Markus kirjoitti: Jediä ei ketututa koskaan, ei edes Hollolassa, mutta toki sitä pelaa mielummin oikealla karapöydällä, kuin esim keittion pöydällä missä perunajauhot on korvattu kide sokerilla..
Mutta Jedeillä ei naama kestä mitenkään Heinolaa :)

Mun pitäis oikeasti hakea kovuutta, tuo keittiön pöytä lienee hyvä alku... tosin palasokereilla ja pallot korvattu legopalikoilla :lol:
Mikko Jäntti
Vastaa Viestiin