kuka on tehny "ohtoset"

Yleistä biljardista

Valvojat: Tube, Johnny Boyh, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho

Golden
Viestit: 1319
Liittynyt: 15:09 12.11.2004
Paikkakunta: Jyväskylä City
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Golden »

Saako arvata?

onko kyseessä yli 180-senttinen pelaaja?
"Don't worry baby. I got your money. It's just in action right now." ~ Eric Durbin

SPONSORED BY:

http://www.tigerproducts.com/
http://www.taomtips.com
Avatar
dobermann
Viestit: 1910
Liittynyt: 22:16 04.11.2004
Paikkakunta: Vantaa, Kerava
Viesti:

Viesti Kirjoittaja dobermann »

Meuccin shafti ei napsahda helposti katki... se repeää hel...in pieniksi säleiksi. Joutuu taivuttamaan mileti 180 astetta, ennen katkeamista (kiitos lamellien). Lyömällä ei hevin katkea.
Riksa
Viestit: 2847
Liittynyt: 03:55 24.12.2004

Re: kuka on tehny "ohtoset"

Viesti Kirjoittaja Riksa »

kastaja kirjoitti:Pistetääs tällänen kysymys liikkeelle että ketkä kaikki on tehny ohtoset ja kuinka monta kertaa? Itte olen tehny kerran kun lassen kans pelattiin turun aurabiliksessä snookeria ja mulla oli semmonen halpa bce Ronnie O`Sullivan keppi ja sit löin helpon mustan ohi pisteeltä ja keppi oli entinen. Ja jos joku ei tiedä mitä "ohtoset" tarkottaa niin se tarkottaa just sitä et keppi polveen ja morjens.

täältä löytyy kyllä hieman jäätävämpiä topikkeja :lol: :lol:
Tommi Lamminaho
Viestit: 3898
Liittynyt: 20:04 27.10.2004
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: kuka on tehny "ohtoset"

Viesti Kirjoittaja Tommi Lamminaho »

Mä en oo ite koskaan mut pari tuli heti mieleen;

Darren Appleton Jurkus Mavaa vastaan Itävallan EM-kisoissa 2009 tiukan kontratappion jälkeen, otti sen verran pannuun et otti sellasen rehdin halonhakkaajan stänssin ja pään päältä löi kepin pöydän reunaan poikki. 500€ sakkoja ja katkennu safti :)

Sit VNEA kisoissa Vegasissa pelattiin jotain jenkkijoukkuetta vastaan ja yks ison kaliiberin kundi (about 180kg) löi kasin väärin ihan ekoissa peleissä siihen matsiin, otti kepistä kaksin käsin kiinni ja vaan vääns sen katki kun hammastikun, heitti jämät nurkkaan ja liukeni paikalta. Siinä jäi joukkuekaverit ja vähän lokkilaumakin kattelemaan huuli pyöreenä et mitä täs oikeen kävi.. Ei sitä sit enää näkyny ja me kiitettiin luovareista....

Ainii ja ikinuori Nykäsen Jouni heitti kerran breikkikepillä keihästä pähkiksen ostarin parkkiksella joku 15 vuotta sitten..
Tommi Lamminaho
Hallituksen jäsen SBiL, EPBF
Skobe
Viestit: 1822
Liittynyt: 11:06 02.11.2005
Paikkakunta: HKI
Viesti:

Re: kuka on tehny "ohtoset"

Viesti Kirjoittaja Skobe »

Uudenvuodenpäivänä EBK-klubin pöydältä löytyi kaksi custom-shaftia, jotka olivat melko varmasti ennen olleet vain yksi shafti. Ilmeisesti edellisenä iltana/yönä järjestetyt all-around kisat olivat liian kova koitos shaftin kestävyydelle. :roll: Asianomainen saa itse valaista asiaa enemmän jos siltä tuntuu..
sokee
Viestit: 991
Liittynyt: 19:43 08.05.2008

Re: kuka on tehny "ohtoset"

Viesti Kirjoittaja sokee »

Monta olis tarinaa tänne, mutta joku toinen meikkulainen (MeiBiK) osais varmaan kertoa ne paremmin. Heitän pallon eteenpäin.. :wink: (laadidaa, dereck, Ville500...)
saako hypätä pelkällä saftilla,
vetää masseen touching-balliin pitämällä farkkuvyöstä tukea?!
vakuuttaa..
Steak
Viestit: 1725
Liittynyt: 14:42 04.11.2004
Paikkakunta: Mikkeli

Re: kuka on tehny "ohtoset"

Viesti Kirjoittaja Steak »

Männä pikkujouluissa tuli semmonen kasisatanen Zenitti selkään vaakasuorassa. Päreitähän siitä tuli ja komea viiru selkään :D

Tämä tehtiin ns. Mythbusters hengessä :D :D
Kuva
sokee
Viestit: 991
Liittynyt: 19:43 08.05.2008

Re: kuka on tehny "ohtoset"

Viesti Kirjoittaja sokee »

Joo, 4 x LOL

Tuli taas pakko kirjoittaa vähän asiaan liittyen. Ritzissä Verat on aika kalliit (4-500 e), mutta kepin hajottaminen on muistaakseni vaan 20-25 euroa!
saako hypätä pelkällä saftilla,
vetää masseen touching-balliin pitämällä farkkuvyöstä tukea?!
vakuuttaa..
kkk
Viestit: 24
Liittynyt: 11:47 10.01.2011

Re: kuka on tehny "ohtoset"

Viesti Kirjoittaja kkk »

onhan noita katkeillu niin pöydänreunaan kuin hmm... vastustajaan mutta ei biljardisalilla... mutta hienoin suoritus mitä minä tiedän on se että salkullinen kepukkoja lentää tammerkoskeen v#tuiks menneitten viikkokisojen jälkeen... siinä on sitä tyyliä.
kimmo kiiski
chriscole911
Viestit: 49
Liittynyt: 12:15 30.03.2009
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: kuka on tehny "ohtoset"

Viesti Kirjoittaja chriscole911 »

pauljk kirjoitti:On mä vahingossa. Tossa 90 luvulla pelasin englantilaista poolia lontoosa pubi liigassa. Huonon erän jälkeen meinasin vitsinä pistää kepin poikki polvella ja sit pysäyttää ennen osuma, mutta muutaman tuopin jälkeen en pystynyt enään pysäyttämään polveni ajoissa. Polvi meni kepin läpi ja poikki. Heitin keppi pubin parkikseen ja ei muuta kun talon keppi käyttöön.
hahaahh, mulle on käyny ihan sama, leikisti olin pistämässä keppiä polveen pikkupäissään niin horjahdin ja se menikin oikeesti, onneks oli halppiskeppi :D.
Avatar
buddy
Viestit: 5276
Liittynyt: 12:58 04.11.2004
Paikkakunta: Helsinki

Re: kuka on tehny "ohtoset"

Viesti Kirjoittaja buddy »

Männä vuonna junnu-EM:ssä eräs nuori ei-suomalainen peluri hävisi tiukan matsin pääsystä mitaleille. Pienet itkuraivarit ja hakkasi shaftia lattiaan. Oli vissiin sen verran laadukas keppi kun ei saanut sitä hajalle :)
Mikko Jäntti
Riksa
Viestit: 2847
Liittynyt: 03:55 24.12.2004

Re: kuka on tehny "ohtoset"

Viesti Kirjoittaja Riksa »

jänis kirjoitti:Huhujen mukaan männä junnu Em kisoissa oli hävityn pelin jälkeen menny kepin lisäksi kokonainen hotelli huonekin.. :lol:
Eräs astetta temperamenttisempi kaveri kyseessä..
joo, ne oli "the hangoverit"
Vastaa Viestiin