paras biljardisali

Yleistä biljardista

Valvojat: Tube, Johnny Boyh, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho

Avatar
buddy
Viestit: 5276
Liittynyt: 12:58 04.11.2004
Paikkakunta: Helsinki

Re: paras biljardisali

Viesti Kirjoittaja buddy »

terva2 kirjoitti:okei nyt alotetaan keskustelu parhaasta biljardisalista mikä suomen maasta löytyy minun mielestä helsingin tali on paras biljardisali suomessa
Tuuppa käymään Ritzissä Helsingin Töölössä joku kerta. Eteläinen Hesperiankatu 22. 9 kpl täysmittaisia pool-pöytiä ja 3 snookeria. Tuolla weelien mainitsemassa Mansen PoolGardenissa onkin sitten parikymmentä poolia ja yksi karapöytä ja sekin on loistava mesta !
Mikko Jäntti
Steffi

Paras mesta!

Viesti Kirjoittaja Steffi »

Nyt ei kuitenkaan unohdeta Poolpelaajan taivasta eli Vaasassa toimiva Calle Bar&Biljard!!
10 olympic II:sta Simonis ´860-veralla. Kahta kauniimman sukupuolen edustajaa unohtamatta jotka aina tiskin takana palvelevat hymyssä suin :)
Avatar
buddy
Viestit: 5276
Liittynyt: 12:58 04.11.2004
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja buddy »

köpä kirjoitti:Eiköhän se Gardeni ole paras. Calle on myös tosi viihtysä paikka. Ritzistä en ole kenekään muun kuullut sanovan mitään hyvää paitsi Ritzin omien pelureiden.
Ootko käynyt ikinä Ritzissä ?
Mikko Jäntti
Tommi Lamminaho
Viestit: 3898
Liittynyt: 20:04 27.10.2004
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: paras biljardisali

Viesti Kirjoittaja Tommi Lamminaho »

terva2 kirjoitti:okei nyt alotetaan keskustelu parhaasta biljardisalista mikä suomen maasta löytyy minun mielestä helsingin tali on paras biljardisali suomessa
Markus, yhdytkö lauseeseen "Aika päivää!"?

No joo, tuleehan siellä snookeria joskus käytyä pelaamassa jos heti aamusta tekee niin mieli tehdä ja puitteet siihen ihan ok. Sitten jos poolipöytiä katsellaan tai avonaisia suuria ikkunoita aurinkoisena päivänä, ei kamalasti houkuta pelailla.

Et jos verrataan olosuhteita niin Ritz ja Tali on hieman eri sarjoissa.

Että sillee, kyllähän maassamme alkaa taas hienoja saleja kummuta esiin siellä täällä, which is nice.

Kaikki salinpitäjät, mitäs jos sitä 860-verkaa viel laitettais uusiin pöytiin, miksei vanhoihinkin? :?: :!: :idea:
Tommi Lamminaho
Hallituksen jäsen SBiL, EPBF
Avatar
buddy
Viestit: 5276
Liittynyt: 12:58 04.11.2004
Paikkakunta: Helsinki

Re: Paras mesta!

Viesti Kirjoittaja buddy »

Steffi kirjoitti:Nyt ei kuitenkaan unohdeta Poolpelaajan taivasta eli Vaasassa toimiva Calle Bar&Biljard!!
10 olympic II:sta Simonis ´860-veralla. Kahta kauniimman sukupuolen edustajaa unohtamatta jotka aina tiskin takana palvelevat hymyssä suin :)
No perkule ! Nyt kun tuli puhetta, niin Calle on kyllä hyvä mesta, silmiähiveleviä tyttöjä tiskin takana, ja mukaviakin ovat vielä ! Ja pöydätkin hyviä... paitsi se yks ihmepöytä... prkl. :)

Tähän aiheeseen kuuluu ehdottomasti myös Järvenpään Blackpool, jossa on hyvien pöytien lisäksi hyvät tilat katsojille sekä hyvin toimiva ilmastointi. Vaikkei tiskin takana olekaan kauniita tyttöjä, niin toastit on maukkaita !

Köpälle: jos ei osaa sanoa mitään hyvää, niin parasta vaan olla hiljaa. Varsinkin jos tarjoaa vielä toisen käden tietoa. Kaikista saleista löytyy vikoja...

Jaa-a, en muuten ole koskaan eläessäni käynyt Talin "biljardisalilla", eikös siellä ole vain muutama pöytä ?

"Aika päivää!" :D
Mikko Jäntti
Tommi Lamminaho
Viestit: 3898
Liittynyt: 20:04 27.10.2004
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tommi Lamminaho »

3 snookerpöytää, jotka sinällään ovat ihan ok. Sitten neljä kpl 8' "Söreniä".
Tommi Lamminaho
Hallituksen jäsen SBiL, EPBF
Avatar
buddy
Viestit: 5276
Liittynyt: 12:58 04.11.2004
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja buddy »

köpä kirjoitti:Joo olen kerran käynyt Ritzissä ja toiminta oli sitä luokkaa että kierrän paikan kaukaa. Olin työreissulla Hesassa ja piti mennä kaverin kanssa pelaileen. Menitiin sitten Ritziin. Siellä oli ainkin neljä Pool päytää vapaana, joten mentiin sitten kyselemään palloja. No kassalla sanottiin että ei mahdu ihan on täyttä. Eli se siitä.
I see. Ymmärrän hyvin jos et ole tyytyväinen Ritzin toimintaan. Voin kyllä sanoa, että Ritzissä käy paljon firmaporukoita yms. pelaamassa ja pöytiä varataan usein koko salillinen. Ilmeisesti tilanne oli juuri silloin se, että firma oli tulossa pelaamaan, en ole ikinä nähnyt muuten tiskin takana pöytiä "pihdattavan". Usein asiakkaille sanotaan "Voitte mennä pelaamaan, mutta pöydät on varattu, joten ehditte pelata vain puoli tuntia" tms. Lukemattomia kertoja on allekirjoittaneen treenisessiot keskeytyneet kun salin kaikki poolit onkin varattuja. Eihän se tunnu missään nimessä kivalta...

Alkuperäisestä viestistä ymmärsin, että sinulla oli vain toisen käden tietoa Ritzistä ja sen pohjalta lähdit suoraan arvostelemaan salia. Kritiikki on toki tervetullutta, kunhan vaan tietää mistä puhuu eikä laita sanoja toisten suuhun. Kiitos Köpälle että selvensit asian.

Itse olen sitä mieltä, että Ritz on edelleen Helsingin paras pelipaikka, vaikka itse Ritziläinen olenkin. Ainoa lähin uhkaaja on Cafe Mascot, jossa on hyvä tunnelma ja hyvää porukkaa ja kovia pelimiehiä, mutta se ei sovi treenipaikaksi kun siellä on usein täyttä ja kauhea älämölö ! :)
Mikko Jäntti
smandi

Viesti Kirjoittaja smandi »

molemmat peukut mascotille!
Avatar
buddy
Viestit: 5276
Liittynyt: 12:58 04.11.2004
Paikkakunta: Helsinki

Re: Salilistausta

Viesti Kirjoittaja buddy »

rz kirjoitti: Trickissä tietysti bonusta illalla auki oleva keittiö, on meinaan loisto sapuskat. Wanku wokkaa mainiot currykanat ja muut lämpimät pöperöt 8)
Jep, Trickshot saa kyllä kunniamaininnan hyvistä sapuskoista !! Hinta-laatu -suhde on varsinkin kohdallaan 8)

Markus muuten kirjoitti edellisessään jälleen kerran paljon, mutta asiaa.
Mikko Jäntti
Avatar
buddy
Viestit: 5276
Liittynyt: 12:58 04.11.2004
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja buddy »

Markus kirjoitti:bilis poytien alla matto on kylla aika must, eik sita ravintoloissakaan karsasteta, painvastoin.
Kokolattiamatto poistaa myös ikäviä kaikuja ja vaimentaa melua, esim. juuri biljardisalilla. Ja jos ravintolassa ei ole kokolattiamattoa, tuntuu, että söisi/joisi jossain ruokalassa ravintolan sijaan...

Just my two cents...
Mikko Jäntti
Steak
Viestit: 1725
Liittynyt: 14:42 04.11.2004
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja Steak »

buddy kirjoitti:
Markus kirjoitti:bilis poytien alla matto on kylla aika must, eik sita ravintoloissakaan karsasteta, painvastoin.
Kokolattiamatto poistaa myös ikäviä kaikuja ja vaimentaa melua, esim. juuri biljardisalilla. Ja jos ravintolassa ei ole kokolattiamattoa, tuntuu, että söisi/joisi jossain ruokalassa ravintolan sijaan...

Just my two cents...
Mulla on taas vähän semmonen kuva että kokolattia matto imee melkoisen lahjakkaasti ton röökin hajun itseensä, mitä mieltä muut?
Steak
Viestit: 1725
Liittynyt: 14:42 04.11.2004
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja Steak »

Steak kirjoitti: Mulla on taas vähän semmonen kuva että kokolattia matto imee melkoisen lahjakkaasti ton röökin hajun itseensä, mitä mieltä muut?
Äh niin, tarkoitin sellaista kunnon "karvapinnalla" varustettua kokolattiamattoa.
Vastaa Viestiin