Kääntäjä kysyy poolista

Yleistä biljardista

Valvojat: Tube, Johnny Boyh, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho

Vastaa Viestiin
Henry Grahn
Viestit: 380
Liittynyt: 17:27 27.10.2004

Viesti Kirjoittaja Henry Grahn »

"Kolmet karat neloseen, kolmoseen, kakkoseen, ykköseen ja kutoseen, vallin kautta massé-lyönnillä".
"Älä maalaa kaikkia lyöntejäsi, ainoastaan ensimmäisen".
Henry Grahn
Viestit: 380
Liittynyt: 17:27 27.10.2004

Viesti Kirjoittaja Henry Grahn »

Minun täytyy näköjään jatkossa olla huolellisempi, ettei joku älypää heti vinoile kirjoitusvirheistäni.
Tasapuolisuuden nimessä voisitte korjata myös kaikkien muiden kirjoittajien virheet.
Henry Grahn
Viestit: 380
Liittynyt: 17:27 27.10.2004

Viesti Kirjoittaja Henry Grahn »

Ei minunkaan mielikuvitukseni aivan riitä arvaamaan minkälaisessa tilanteessa moisen maalauksen voisi tehdä, ellei kyseessä tosiaan ole jonkinlainen hämäys.
Steak
Viestit: 1725
Liittynyt: 14:42 04.11.2004
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja Steak »

Mulle tosta jälkimmäisestä "Don't call all your shots, just the first one." kommentista tulee mieleen vaan semmonen läpän heitto. Vastaava tilanne vois olla, jos maalaan ja sanon kovin virallisen kuuloisesti "kaksi kulmaan"(siis pallo nro 2), johon todellinen vitsiniekka vastustajani raapaisee: Lyö vaan ihan yksi kerrallaan! :P
Avatar
buddy
Viestit: 5276
Liittynyt: 12:58 04.11.2004
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja buddy »

Mun mielestä: "Don't call all your shots, just the first one!" suomennetaan "Älä soita kaikkia laukauksiasi, vain ensimmäinen yksi!".

8)
Mikko Jäntti
Steak
Viestit: 1725
Liittynyt: 14:42 04.11.2004
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja Steak »

buddy kirjoitti:Mun mielestä: "Don't call all your shots, just the first one!" suomennetaan "Älä soita kaikkia laukauksiasi, vain ensimmäinen yksi!".

8)
Ootko buddy harkinnut tulkin hommia vai ootko kenties jo sellaisissa tehtävissä kun noin mallikkaasti näytti sujuvan? :wink:
Vastaa Viestiin