Kestääkö nuppi?

Yleistä biljardista

Valvojat: Tube, Johnny Boyh, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho

Vastaa Viestiin
Tommi Lamminaho
Viestit: 3898
Liittynyt: 20:04 27.10.2004
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tommi Lamminaho »

Joo, tuolta aikaisemmasta topicista löytyy varmasti hyviä vinkkejä.
Tommi Lamminaho
Hallituksen jäsen SBiL, EPBF
häkä
Viestit: 329
Liittynyt: 10:55 04.04.2005
Paikkakunta: Järvenpää

Viesti Kirjoittaja häkä »

Kyl se niin vaan on että ku "liikaa" pelaa ni jossain vaiheessa peli menee ns. alamäkeä. Todellisuudessa kehityt silti vaikka merkit näyttäisivätkin jotain ihan muuta. Kokeile pitää vaikkas muutaman päivän tauko alkuun ja jatka sitten uudelleen. Toki voi myös olla että luulet pelin menevän alamäkeä koska odotat itseltäsi liikaa. Kokeilemalla se selviää... toiset tarvii enemmän treeniä tai taukoa ja toisilla se on päin vastoin. Tsemppiä!! :)
Riksa
Viestit: 2847
Liittynyt: 03:55 24.12.2004

Viesti Kirjoittaja Riksa »

ja mitähän mun tarvii tehä et mä pystyn tohon mitä just kirjotit..
nim. ei kestä pää :oops: :oops:
Riksa
Viestit: 2847
Liittynyt: 03:55 24.12.2004

Viesti Kirjoittaja Riksa »

moikkaa pipo jo lukiessa tota :evil:
Avatar
dobermann
Viestit: 1910
Liittynyt: 22:16 04.11.2004
Paikkakunta: Vantaa, Kerava
Viesti:

Viesti Kirjoittaja dobermann »

Omassa pelissä paineen alla hajoo tekniikka. Heti kun hiffaan sen teknisen virheen jonka teen lyönnissä, pääsen takaisin `omalle tasolle´. Sit useesti käy niin että keskityn hyvin jokaiseen pelipalloon/jättöön, mutta kun olen tekemässä suoritusta (lyöntiä), niin se hajoaa. Keskittymisen skarppaaminen ei paranna suoritusta. Tulee tunne kuin olisin `vain läsnä´ pelissä, mutten voittamassa. Kun saa itselleni tunteen että peli on mun ja mä oon paikalla, niin lyönti napsahtaa kohdalleen. Paine katoaa ja köliin kasvaa tuntoaisti. Silloin ohilyönti tuntuu jopa vaikemammalta kuin säkitys. Tää fiilis tulee vaan liian harvoin... :oops:
smandi

Viesti Kirjoittaja smandi »

1erä 6-2 niemiselle ja toinen 6-4+ johtaa 1-0 3erää
Can Playsam
Viestit: 1291
Liittynyt: 17:53 23.02.2008
Paikkakunta: petonen

Viesti Kirjoittaja Can Playsam »

Maukalle, että noissa sokereissa on huom. eroja. Pahinta on perus sokeri, joka on valkaistu ja siten siitä on samalla (ikävä kyllä) tuhoutunut kaikki ravinteet. Näin ollen pahin tilanne seuraa, jos syöt vain karkkia, koska silloin elimistöön pääsee imeytymään sokereita super nopeasti, koska perus sokerin glykeeminen indeksi on korkea. Perus sokerissa ei myöskään ole ravinteita, joten palaessaan tämä energia polttaa elimistöstäsi siellä olevia ravinteita mukana ja elimistöön muodostuu "ali ravitsemus tila" (vitamiini ym. puutos). Tähän jos lisätään vielä "pulla vehnä", jossa ei ole kuituja eikä juurikaan raviteita on tilanne jo aika heikko. Nämä huonot hiilarit kerryttävät suolistoon vaarallista rasvaa. Toiseksi huonoimpia on valkaistut, mutta ei niin nopeat sokerit, joita saa ostettua (esim fruktoosi ja dekstroosi). Parasta on täysruoko sokeri, jossa on valtavasti ravinteita ja jopa proteiineja. Hunaja on myös huippu makeutus aine. Myös hedelmien sokerin glykeemisissä indekseissä on eroja. Yleisesti ottaen, mitä kypsempi hedelmä, sitä nopeampia hiilareita... mutta kaikissa kuitenkin ne vitskut tallessa. Myös kasvisten, hedelmien ym. koolla on merkitystä. Mitä pienempiä, sitä parempia. (eli lannoitetut ja tehoviljellyt ei niin hyviä) Marjoja ja kaikkia luonnollisesti makeita ja terveellisiä aineita kannattaa laittaa esim. aamupuuroon. Ananas on minun yksi suur suosikki, eikä vähiten siksi, että se emäksisöi elimistöä erittäin tehokkaasti. Sokeriton ketsuppi on myös hyvä tässä. Näin saadaan lihan syönnin happamoittavalle vaikutukselle vasta painoa... Lähde: Muistipohja, bodaus lehti lähes ainoastaan... (on muuten aina ajan hermolla ja uusimmat tuulet löytyy varmasti nopeiten sieltä)
Can Playsam
Viestit: 1291
Liittynyt: 17:53 23.02.2008
Paikkakunta: petonen

Viesti Kirjoittaja Can Playsam »

P.S. Sit tietysti kaikki alkaa miettimään, että kuis sitten se ja se ja mä pärjään, jo ne niin vaarallisia... Mulla on siihen paha epäilys, mut siitä ei ole helppo puhua/kertoa...
Can Playsam
Viestit: 1291
Liittynyt: 17:53 23.02.2008
Paikkakunta: petonen

Viesti Kirjoittaja Can Playsam »

Jep. Kunnossa tuntuu olevan. On kyllä sääli, kun nyky yhteiskunnassa edes sallitaan esim. sokerin valkaisu ja raffinoitujen einesten myynti. Kaikki makeisetkin pystyttäis tekemään laadukkaista raaka-aineista, jos vaan haluttais. Jos ei valmistajilta ala tahtoa asiaan löytyä, niin pitäis ottaa vaikka päättäjien asia tapetille...
Can Playsam
Viestit: 1291
Liittynyt: 17:53 23.02.2008
Paikkakunta: petonen

Viesti Kirjoittaja Can Playsam »

Jos palailis tuohon topickiin vielä, niin rytmitys voi tuoda kans hiukan lisää tsemppiä ratkaisu palloille. Jos sitä tsemiä ei meinaa löytyä, niin pitää sitten kai yrittää säästää vähän helpommilla ja rutistaa sitten niille avain palloille...
Vastaa Viestiin