potkupallo

Yleistä biljardista

Valvojat: Johnny Boyh, Tube, Matti Jokela, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho

Vastaa Viestiin
9Ball

Viesti Kirjoittaja 9Ball »

Markus kirjoitti:
Mihin Ronaldinho osuu? Mistä pallo kimpoaa takaisin?
olisko Jumalan kädestä?????? :twisted:
buddy

Viesti Kirjoittaja buddy »

Ei niistä pelaajista mitään voi päätellä, tietokoneella tehty pallo, helppo ja yksinkertainen tehdä. Tommosta pysty kukaan tekemään... :)
Mikko Jäntti
häkä

Viesti Kirjoittaja häkä »

Olin paikalla kun videota tehtiin. Ei se oo mikään ronaldinho, vaan peruukkiin puettu ja meikattu Ismo Lius. Kukaan muu ei tohon pysty :wink:
jurpo

Viesti Kirjoittaja jurpo »

Mun muistaakseni toi on kyllä mainos. Nyt joku datailija vois ettii sen TÄYSMITTASEN pätkän netistä. Tos mainostetaan meinaan muistaakseni Niken pläägiä. Se äijä minkä luokse Ronaldinho menee siin lopussa, on joku Niken mainos mies. Siin täysmittasessa mainoksessa näytetään aluks, ku se äijä tuo Ronaldinholle jossain Hi-Tech salkussa ihan uudet supa-dupa pläägät. sit ronaldinho vetää ne jalkaan, kävelee pallon luo, pompauttaa sen ilmaan ja tää video alkaa siit. Videon lopussa näkyy Herra Nike onnittelemassa Ronaldinhoa, maassa salkku ja vanhat pläägät.

Eikö kukaan muka oo nähny niit vähän saman tyylisiä Powerade-mainoksia, missä esim. joku jenkkifutaaja heittää omalt maalialueelta stadionin toisen pään yläkatsomoon? Tai se mis joku äijä surffaa jotain 50 metristä hurrikaanin aiheuttamaa aaltoa ja joutuu jo melkeen upoksiin, mutta kuin ihmeen kaupalla, hän ilmestyy aallon sisältä ja jatkaa aallon rantaan asti. En sano että, Ronaldinho ois huono, päinvastoin sehän on mun henk.koht. favoriitti skuffaaja, mutta silti, pidemmittä puheitta ( :lol: ) tämä on oikeasti vain mainos...
Vastaa Viestiin