NOPEASTI KUOPION SEUDUN BILJARDI

Yleistä biljardista

Valvojat: Tube, Johnny Boyh, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho

Vastaa Viestiin
weijari
Viestit: 5
Liittynyt: 13:32 23.11.2015

NOPEASTI KUOPION SEUDUN BILJARDI

Viesti Kirjoittaja weijari »

Löytyykö kuopiosta vielä biljardi keppien myynti paikkaa? Netistä olen katsonut ja soitellut pariin firmaan jotka ovat lopettaneet toimintonsa
Kimmo H
Viestit: 120
Liittynyt: 16:55 22.02.2015

Re: NOPEASTI KUOPION SEUDUN BILJARDI

Viesti Kirjoittaja Kimmo H »

Kuopiosta en tiedä sanoa mutta Kajaanissa ravintola Ballsin tiloissa on mahdollisuus kokeilla useita eri valmistajien keppejä ihan pöydän ääressä ja ammattitaitoisen ihmisen opastamana. Hinnatkin ovat todella kilpailukykyiset, suosittelen todella lämpimästi.
Täältä olen itsekkin ostanut useamman kepin ja moitteetonta asiakaspalvelua olen saanut joka kerta. Kannattaa soitella etukäteen ja sopia tarkemmin ajankohta ja rajata hieman mitä on hakemassa :) Mahdollista ostaa myös kunnollinen nahka ja asennus sorvissa, tulee siisti asennus.
Näihin halvemman pään keppeihin on käytännössä pakko vaihtaa joku kunnollinen tippi jos pelata meinaa. Vakiot ovat kovia kampuroita jotka ei pidä liitua nimeksikään.
Näissäkin on mahdollisuus aika laidasta laitaan valita, ihan ykkös eurojen perusnahoista noihin noin 20e huippulaminaatteihin. Itse ostaisin kerralla Kamui Clearin mieleisessä kovuudessa. Ne kestävät pitkään ja ovat ehkä maailman suosituin ja ainakin yksi parhaista valmistajista biljardinahoille.
Huomiota kannattaa tosiaan kiinnittää erityisesti jointin ympärille, kasattuna hyvässä kepissä ei ole suuria pykäliä butin ja säftin yhtymäkohdassa, eikä välistä saa kiristettynä näkyä lainkaan valoa. Myös säftin päässä oleva valkoinen holkki olisi syytä olla tasallaan muun säftin kanssa. Jos kepissä on wrappi, esimerkiksi Irish linen, tarkista että se on tasallaan muun kepin kanssa eikä vain lankaa käärittynä kepin päälle. Kannattaa myös pyöritellä käsissä mikä tuntuu mukavimmalta, lakattu, linen vai nahka grippi, ja valita keppi sen mukaan.
Onnea uuden kepin hankintaa, jospa löydät nopeasti mieleisesi :)

Loppuun vielä yhteystiedot tuonne Ballsille niin ei tarvitse itse etsiä.

http://www.biljardia.fi/

Balls
040 758 9143
Lönnrotinkatu 5
87100 Kajaani
Avatar
9Ball
Viestit: 1632
Liittynyt: 06:52 19.02.2005

Re: NOPEASTI KUOPION SEUDUN BILJARDI

Viesti Kirjoittaja 9Ball »

Bar Freetimessä oli ainakin joskus keppejä kaupan, en tiedä tämänhetkistä tilannetta.
Siilinjärvellä Fontanellassa olevassa Siilinhohdossa on Tommilla muutama J.Pechauer myynnissä.
Vastaa Viestiin