Tämä on kommentti ja mielipide

Yleistä biljardista

Valvojat: Tube, Johnny Boyh, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho

Riksa
Viestit: 2847
Liittynyt: 03:55 24.12.2004

Re: Tämä on kommentti ja mielipide

Viesti Kirjoittaja Riksa »

mä vielä sivustaseuraajana kysyn täälläkin tästä snookerepisodista.

Kun nyt tässäkin on palkintorahoistakin vielä puhe ja robinin kilpailukiellosta yms..

Niin, kun Robinia on kielletty kisaamasta syynä tai perusteena ammattilaisuus amatöörisarjassa.
Amatöörisarjassa ei käsittääkseni myöskään saisi olla palkintorahoja snookkerissa, am i right ?

Eli jos ollaan valmiita kieltämään Robinin pelaaminen, ollaan valmiina myös sitten virallisesti siirtymään ihan viralliseksi amatöörisarjaksi, missä palkitaan tuotteilla, pokaaleilla tms.
Jos taas sarjassa palkitaan konkreettisesti rahalla, kyseessä ei käsittääkseni ole enää puhdas amatöörisarja, jolloin Robinin pelaamista ei pitäisi mikään estää ?


Vai käsitänkö minä snookerista jotain väärin ?
On hyvin mahdollista ja jopa todennäköistä, siksi tossa on monta kysymysmerkkiä.
isirkia
Viestit: 55
Liittynyt: 01:47 25.08.2011

Re: Tämä on kommentti ja mielipide

Viesti Kirjoittaja isirkia »

En tiiä mitä tossa aikasemmin oli laskettu noita mitä seuraa saa rahaa kisoista.
Mut edellisistä kisoista kun oli Turussa ja ne jaettiin kahden paikan kesken, niin molemmat järjestäjät sai noin 40€.
Plus ne jotkut eurot mitä tulee kahvista.
Kuulostaa todella kannattavalta esim. Aurabiljardin kannalta. 4 pöytää pois käytöstä noin 6 tuntia ja firma saa 40€ :D
Ei herranjumala sentään.
Ja leijeri toi sun kommentti siitä et ei ole tarkoitus saada kasvatettua kilpailun osallistujamäärää vaan pyrkiä kasvattamaan kilpailijoiden kokonaismäärää on aivan KÄSITTÄMÄTÖN.
Siis eikö me oikeesti haluta että jokaisessa kisassa olisi mahd. paljon pelaajia!!!!! Ei voi ymmärtää tätä.
Palkinnot kasvaa ja muutenkin onhan se hienoa kun on paljon porukkaa, saattaisi joku joskus olla katsomassakin jotain peliä.
On tää käsittämätöntä touhua.
isirkia
Viestit: 55
Liittynyt: 01:47 25.08.2011

Re: Tämä on kommentti ja mielipide

Viesti Kirjoittaja isirkia »

Joo ekaan kommenttiini sen verran et luulin että järjestäjä saa 10%. olin näköjään väärässä.
näihin muihin asioihin ei voi sanoo ku et ei jaksa enää edes kommentoida ku on ku seinälle puhuis, joka asiaan löytyy se oikea näkemys, mikä on yleensä myös samalla SINUN oma näkemys. kertaakaa en oo vielä kuullu sun suusta että esim. kilpailuohjekirjan jossain kohdassa olisi kehitettävää tai jossain muussa asiassa voisi olla kehitettävää tällä kaudella.
kaikki tuntuu olevan hemmetin täydellistä mut silti tuolla kisoissa tahkoo joku 15 jamppaa.
täst ohjekirjasta ainakin on tullu todellinen raamattu.
CnPs
Viestit: 448
Liittynyt: 20:02 10.10.2011
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Tämä on kommentti ja mielipide

Viesti Kirjoittaja CnPs »

Asiahan ei tietysti minulle kuulu, mutta mikä siinä on ettei voi korkeempi breikki ratkaista?
Jarmo J Mikael Voutilainen
isirkia
Viestit: 55
Liittynyt: 01:47 25.08.2011

Re: Tämä on kommentti ja mielipide

Viesti Kirjoittaja isirkia »

Veikkaan että tässä meinattiin että miksei lohkoykkösiä voida seedata paremmuusjärjestykseen sen mukaan kumpi on tehnyt isomman breikin lohkovaiheessa?
eikö se olisi parempi kuin arpa?
bilisali
Viestit: 395
Liittynyt: 18:07 15.08.2007
Paikkakunta: Järvenperä, ESPOO
Viesti:

Re: Tämä on kommentti ja mielipide

Viesti Kirjoittaja bilisali »

Minun mielestäni näistä pitää päästä hetimitä nopeimmin eroon,joten tästä tärähtää.


http://keskustelu.biljardiverkko.fi/vie ... =9&t=14850


https://www.facebook.com/groups/1222930 ... 839985319/


Kommenttina sellasita että rahnaa tai multaa tulemaan.
IronMike
Vastaa Viestiin