ALL AROUND Pelaajia

Yleistä biljardista

Valvojat: Tube, Johnny Boyh, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho

sokee
Viestit: 991
Liittynyt: 19:43 08.05.2008

Re: ALL AROUND Pelaajia

Viesti Kirjoittaja sokee »

ALL AROUND ainakin

- Mika Stark, Matti Vanhala, Kari Johansson, Ville Pasanen (olikohan se 2006, kun oli tulla aikatauluongelmia kulttuuritalolla. Yhden voiton päässä kaikkien pelimuotojen finaalista- 9-pallo jäi voiton päähän- no kaisa ja snooker kuitenkin. Päälle vielä selostukset..), Mika Lehtimäki, Antti Saari, Tomi Nertamo, Jukka Tarvainen, Ismo Koso
ja heiii jarnoahola...

SNOOKER

- Markku Hämäläinen, Eero Lehtikangas, Mika Karhu, Jyri Virtanen...
Viimeksi muokannut sokee, 14:16 03.01.2013. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
saako hypätä pelkällä saftilla,
vetää masseen touching-balliin pitämällä farkkuvyöstä tukea?!
vakuuttaa..
laadidaa
Viestit: 954
Liittynyt: 12:24 30.05.2005
Paikkakunta: Helsinki

Re: ALL AROUND Pelaajia

Viesti Kirjoittaja laadidaa »

Mulle jäi vähän epäselväksi, että haetaanko tässä kavereita jotka tuntee mahd paljon eri pelimuotojen sääntöjä vai pitääkö niiden olla vielä hyviä pelaajiakin niissä lajeissa :wink:
Sponsored by Janne Kettunen
sokee
Viestit: 991
Liittynyt: 19:43 08.05.2008

Re: ALL AROUND Pelaajia

Viesti Kirjoittaja sokee »

:roll:
saako hypätä pelkällä saftilla,
vetää masseen touching-balliin pitämällä farkkuvyöstä tukea?!
vakuuttaa..
laadidaa
Viestit: 954
Liittynyt: 12:24 30.05.2005
Paikkakunta: Helsinki

Re: ALL AROUND Pelaajia

Viesti Kirjoittaja laadidaa »

Sponsored by Janne Kettunen
sokee
Viestit: 991
Liittynyt: 19:43 08.05.2008

Re: ALL AROUND Pelaajia

Viesti Kirjoittaja sokee »

Aa, tähän vastaan bilisali ja anticlimax :wink:
saako hypätä pelkällä saftilla,
vetää masseen touching-balliin pitämällä farkkuvyöstä tukea?!
vakuuttaa..
capelli
Viestit: 576
Liittynyt: 09:33 18.09.2010
Viesti:

Re: ALL AROUND Pelaajia

Viesti Kirjoittaja capelli »

Em sit tiiä kuka on paras all around pelaaja,mutta kerran olin katsomassa 90-luvun alussa Kaisakisoja joihin Mika Immonen osallistui aikas nuorena.(Varmaan ainoan kerran osallistui)Ensimmäisellä kierroksella oli vastassa Ashot Potikjan.Armoton gruusialainen Neuvostoliiton 27-kertainen mestari pyramidissa.Mika teki aloituksesta partin eli 60 pistettä ja Potikjan tyytyi tässä pelissä ainoastaan kättelemään.Tämä kyseinen teko myös mainittiin jopa Hesarissa,joka oli siihen aikaan ja nykyäänkin harvinaista.(tosin pieni maininta).....ja tämä tarina on tosi,koska ihan itse näin.On se Immonen kyl myöhemmin joihinkin SM-kisoihinki osallistunu,mut tosiaanki muutama viikko treenii,ni uskoisin olevan kaikissa lajeissa aikas kova luu.
sokee
Viestit: 991
Liittynyt: 19:43 08.05.2008

Re: ALL AROUND Pelaajia

Viesti Kirjoittaja sokee »

tais naputella melkein koko partin pelkällä pilkkupunasella ?!
saako hypätä pelkällä saftilla,
vetää masseen touching-balliin pitämällä farkkuvyöstä tukea?!
vakuuttaa..
wiss
Viestit: 468
Liittynyt: 18:25 31.03.2008

Re: ALL AROUND Pelaajia

Viesti Kirjoittaja wiss »

Mika, Kimi, Johannes ja Robin.. Kimi johannes ja robin on karassa myös aika jäätäviä..
Drinkberg
Viestit: 80
Liittynyt: 09:33 31.01.2009
Paikkakunta: Tampere

Re: ALL AROUND Pelaajia

Viesti Kirjoittaja Drinkberg »

SEMIT:

Mika Immonen - Marko Rautiainen (2-3)

Kaisa 23-60
Pool 9-2
Snooker 3-4
Kara (3vallia) 2-1
Pyramidi 0-5

Robin Hull - Jarno Ahola (2-3)

Kaisa 29-60
Pool 9-7
Snooker 4-1
Kara (3vallia) 0-2
Pyramidi 0-5

Finaali

Jarno Ahola - Marko Rautiainen (3-2)

Kaisa 60-58
Pool 6-9
Snooker 2-4
Kara (3vallia) 2-0
Pyramidi 5-4

Näin siinä sitten kävi.. ei vaan aina jaksa onnitella Rautsia :mrgreen:

Huom! Aki Heiskanen haastoi vielä voittajan, miten siinä kävi ?
Riksa
Viestit: 2847
Liittynyt: 03:55 24.12.2004

Re: ALL AROUND Pelaajia

Viesti Kirjoittaja Riksa »

Tosta robinin pelistä voin ottaa vaikka femmalla betsin..
Avatar
Johnny Boyh
Viestit: 3002
Liittynyt: 01:28 12.11.2004
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: ALL AROUND Pelaajia

Viesti Kirjoittaja Johnny Boyh »

Mä ottaisin silloin kii kun tommonen tapahtuisi :)
Joni Ahola / Espoon Biljardikerho
SBIL puheenjohtaja / Kilpailukalenterivastaava
Pool/Kaisa/Pyramidi/Kara lajijaostojen jäsen
Riksa
Viestit: 2847
Liittynyt: 03:55 24.12.2004

Re: ALL AROUND Pelaajia

Viesti Kirjoittaja Riksa »

9pallo 9 - 0,1,2 robin
Kaisa 60/40% jarnolle
Kara 2-0 robin
snooker 4-0 robin
pyris 5 - 0,1,2 Jarno
Drinkberg
Viestit: 80
Liittynyt: 09:33 31.01.2009
Paikkakunta: Tampere

Re: ALL AROUND Pelaajia

Viesti Kirjoittaja Drinkberg »

Janne L kirjoitti:Miten olisi allround -kutsuturnaus vaikka kahdeksalle ehdottomasti Suomen parhaalle? Formaatti avoin, se on luonnollisesti hankala.
Kannatetaan.. pelipaikka varmaan espoo-turku akselilta, koska noita karapöytiä ei taida oikein muualla olla. Ei tartte mun mielestä olla kutsuturnaus vaan os.maksu + 1000e niin ei ihan kaikki eksy kokeilemaan 8)
kanak
Viestit: 217
Liittynyt: 09:41 03.07.2009

Re: ALL AROUND Pelaajia

Viesti Kirjoittaja kanak »

Riksa kirjoitti:9pallo 9 - 0,1,2 robin
Kaisa 60/40% jarnolle
Kara 2-0 robin
snooker 4-0 robin
pyris 5 - 0,1,2 Jarno
Itse pitäisin karaa tässä match upissa ratkaisevana tekijänä, pikkupallot (snooker,pool) Robinille ja isot Jarnolle. Jarnon keskiarvot vaihtelee karassa tavallisesti välillä 0,4 -1,0. Viime vuonna Paviljongissa paino yhen erän 2,5 ka. En oo Robinin nähny karaa pelaavan, mutta muistaisin nähneeni jostain kara-rgstä tuloksia jossa tais vetää about 0,4-0,5. Tod. näk. aika tasanen ois toi karasetti, mut kyl Jackson hoitais kontrasetissä kontrapalloissa Sayginer tyyppisellä massella homman kotiin :D

Jokuhan vois tällasen järkkää EBK:n klubilla, sillon laittasin kyl rahat Jarnolle.
Sami Hovi
Viestit: 245
Liittynyt: 09:44 22.11.2011

Re: ALL AROUND Pelaajia

Viesti Kirjoittaja Sami Hovi »

Kannatetaan, tosin katsojan ominaisuudessa. Olisiko kyseinen turnaus mahdollista järjestää kulttuuritalolla SM-finaalien yhteydessä? Siellä olisi pöydät valmiina ja olosuhteet kohdillaan.
Sami Hovi
Drinkberg
Viestit: 80
Liittynyt: 09:33 31.01.2009
Paikkakunta: Tampere

Re: ALL AROUND Pelaajia

Viesti Kirjoittaja Drinkberg »

Kyll sua Maukka ymmärretään mitä tarkoitat, mutta palataan ekan postauksen varsinaiseen kysymykseen;

"Kuka/ketkä teidän mielestänne hallitsee kaikki nämä lajit parhaiten??"


Nyt ei siis auta treeniajat, saavutukset tai motivaatiot tähän kysymykseen, jossa esitetään kuka on juuri tällä hetkellä kurko ja kukaan meistä ei tiedä oikeaa vastausta.. kaikki saa arvailla ja heitellä nimiä. Yksittäinen kilpailukaan ei tietysti ole mikään lopullinen vastaus kysymkseen, mutta olisihan se uusi alue valtaus biljardin lajivalikoimaan eli moniottelu.
Ongelmana on rakentaa lajien kesken tasapuolinen erä/pistemääräät, formaatti ja kuluva aika.

Monikohan potentteaalinen pelaaja osallistuisi tälläiseen moniotteluun?

ps. backäreitä löytyy varmaan näille hevosille
Riksa
Viestit: 2847
Liittynyt: 03:55 24.12.2004

Re: ALL AROUND Pelaajia

Viesti Kirjoittaja Riksa »

Sanotaan, että nyt kylmiltään pelaamaan nuo viisi lajia ja että kuka niisssä menee pisimmälle.
Ni mä laitan mun vikat jenit Kim Laaksoselle !

Toki ei mitenkään vähättelyä mm Aholaa. Koposta tms, kohtaan mitä täällä aijemmin on mainittu, niin mä uskon että ei pysy tässä junassa.
wiss
Viestit: 468
Liittynyt: 18:25 31.03.2008

Re: ALL AROUND Pelaajia

Viesti Kirjoittaja wiss »

Drinkebergerille.. Noppa ja roope.. Ne isotkin pallot kolisee koteloo! Molemmat pystyy tekee yhtä pitkii sarjoi snookeris ja kaisas ;) roope veis snögön, poolii vetäisin ristinä, kaisaa ristinä, karaa nopalle ja pyristä ristinä :) janne vulli on kans kärkikahinois jos pelit pelataa arkipäivänä!
Drinkberg
Viestit: 80
Liittynyt: 09:33 31.01.2009
Paikkakunta: Tampere

Re: ALL AROUND Pelaajia

Viesti Kirjoittaja Drinkberg »

Kiitos wiss, kyllä herrojen pelitaidot tiedetään. yli 20 vuotta sitten tuli nostettua robinille palloja :D mutta ei aleta pelaamaan täällä keskustelupalstalla. Jos pojat pääsis pöydille mittaamaan joskus niin se olisi hienoa
wiss
Viestit: 468
Liittynyt: 18:25 31.03.2008

Re: ALL AROUND Pelaajia

Viesti Kirjoittaja wiss »

Drinkberg kirjoitti:Kiitos wiss, kyllä herrojen pelitaidot tiedetään. yli 20 vuotta sitten tuli nostettua robinille palloja :D mutta ei aleta pelaamaan täällä keskustelupalstalla. Jos pojat pääsis pöydille mittaamaan joskus niin se olisi hienoa
Niinno minä nostelin *rumasana* hiekkalaatikolla sillon 20 vuotta sitten, eikä tullu hyvää kakkua.. Mä luulen että meijän täytyy pelailla täällä keskustelupalstalla, koska tuskin tämmöstä matsia koskaan tullaan näkemään :( Tai no rahalla?
laadidaa
Viestit: 954
Liittynyt: 12:24 30.05.2005
Paikkakunta: Helsinki

Re: ALL AROUND Pelaajia

Viesti Kirjoittaja laadidaa »

Näitähän on varmaan useampiakin. Tossa mallissa on se hyvä puoli, että tukea voi antaa omantunnon mukaan, kunnes total potti on kasassa. En väitä, että paras malli tehdä homma, mutta ihan muutenkin kandee käydä tutustumassa toteutukseen ja "business" malliin.

http://Mesenaatti.me
Sponsored by Janne Kettunen
Riksa
Viestit: 2847
Liittynyt: 03:55 24.12.2004

Re: ALL AROUND Pelaajia

Viesti Kirjoittaja Riksa »

joo siis mä tarkotin tossa pyriksessä että sulle 5, robinille 0,1,2
ja tota pyris juttua, ni eikö se nytkuitenkin ois se nevskaja, se perus juttu, toi moskova on vähä turhan ehkä inside peli ja sitä varten pitäs opetella se luikka ja kuluttaa siihen aikaa ku siinä toisessa versioissa on pyriksen kaikkia puolia tasalaatusesti..

ihan sama ku laittais poolin muodoks one pocketin mitä ei todellakaan osaa kaikki pelata eikä tajua niitä pikkujuttuja siinä..
Vastaa Viestiin