Maukan Miniblogi

Yleistä biljardista

Valvojat: Tube, Johnny Boyh, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho

Taavila
Viestit: 226
Liittynyt: 10:08 16.09.2005
Paikkakunta: Kausala

Re: Maukan Miniblogi

Viesti Kirjoittaja Taavila »

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Kohta kentälle ja kotiin... HUH HUH :!: :!: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Arto Taavila
Kausalan Biljardiklubi ry
Skobe
Viestit: 1821
Liittynyt: 11:06 02.11.2005
Paikkakunta: HKI
Viesti:

Re: Maukan Miniblogi

Viesti Kirjoittaja Skobe »

Markus kirjoitti:European Open draamat ylös kirjattuina.

Jengillä ollut vaikeuksia löytää sivuille, mikä tietty aika turhauttavaa, mutta facebookkiin vaan hakuun biljardi.fi jos allekirjoituksessani oleva linkki ei auta.

Ainakin iphonella pitää sit sieltä klikata vielä "recent posts by others", ni avot!
Kävin tuolla biljardi.fi facebookissa, mutten sun turinoita sieltä löytänyt. Klikkasin sen "recent posts by others", mutta viimeisimpänä siinä on juttua brandenburgista..
Jarno Virtanen
Viestit: 1098
Liittynyt: 12:20 08.11.2004
Paikkakunta: Tampere

Re: Maukan Miniblogi

Viesti Kirjoittaja Jarno Virtanen »

Jos biljaardimyynnille se vaan käy, niin paljon selkeämpäähän olis, jos ne antais sulle ylläpitonatsat ja postaisit biljardi.fi:nä (toki allekirjoitusten kera), niin ne näkyis omina juttuinaan ja biljaardi.fiistä likettäneet näkis ne jutut striimissään ilman eri klikkailuja.
Jarno Virtanen
Viestit: 1098
Liittynyt: 12:20 08.11.2004
Paikkakunta: Tampere

Re: Maukan Miniblogi

Viesti Kirjoittaja Jarno Virtanen »

Markus kirjoitti:Tsekkaa alla olevasta linkistä :)
Mielelläni lukisin, mutta vaikka olen Facebookissa ja tykännyt biljardimyynnin sivusta, niin ei näy moisia miniblogikirjoituksia minulle.
Skobe
Viestit: 1821
Liittynyt: 11:06 02.11.2005
Paikkakunta: HKI
Viesti:

Re: Maukan Miniblogi

Viesti Kirjoittaja Skobe »

Ana kirjoitti:Mäkin läppärillä mennään, mutta Branderburg on tuoreinta uutista...
Androidilla olen yrittänyt joskus ja muistaakseni ihan IE:lläkin sama Branderbugi siellä näkyy tuoreimpana. Onks sulla siellä jottain alastomuutta, että siveysfiltterit blokkais ne uutiset pois? Vaatteet päälle tai blogin siirto.
Tommi Lamminaho
Viestit: 3898
Liittynyt: 20:04 27.10.2004
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Maukan Miniblogi

Viesti Kirjoittaja Tommi Lamminaho »

Mä meen mäkillä ja chromen selaimella, Maukan novellit näky kaikkinensa siinä timelinessa?
Tommi Lamminaho
Hallituksen jäsen SBiL, EPBF
Jarno Virtanen
Viestit: 1098
Liittynyt: 12:20 08.11.2004
Paikkakunta: Tampere

Re: Maukan Miniblogi

Viesti Kirjoittaja Jarno Virtanen »

Markus kirjoitti:Näkyykö muuten niillä joilla ei näy mun läpät ni sit ihan normisti biljardi.fi:n updeitit, vikana tais olla Streitti SM:istä?
Juu, näkyy.
Skobe
Viestit: 1821
Liittynyt: 11:06 02.11.2005
Paikkakunta: HKI
Viesti:

Re: Maukan Miniblogi

Viesti Kirjoittaja Skobe »

jorih kirjoitti:
Markus kirjoitti:
Ana kirjoitti:Outoa, mutta nyt muutkin näkee lukea päiväkirjaasi.
Jotain ihmeellistä on tapahtunut.
Ei mulla mitään näy.
"Recent posts by others on Biljardi.fi" ja siellä on jonkun kehut uusista palloista ja lampuista. Tuorein Maukan postaus koskee Brandenburgerin nettiyhteyttä... :roll:
Sama.
Vastaa Viestiin