Puhun nyt SBiL:n hallituksen, pool-tiimin ja Ritz Clubin jäsenenä.
Ikäväkseni sain kuulla että käytös lauantain kilpailuissa oli useiden henkilöiden kohdalla varsin sopimatonta. Enemmän kuin yksi kilpailija oli huomattavan humaltuneena pelipaikalla.
Kilpailun johtajan piti mm. poistaa eräs henkilö kolme kertaa pois kahvilan puolelle, koska käytös oli ollut niin häiritsevää.
Liiton tehtävä ei ole olla poliisina pelipaikolla ja valvoa toimintaa; mutta onko tämä, hyvät asianosaiset, hyvä tapa ja käyttäytymismalli?
Tällaisten uutisten vuoksiko teen töitä suomalaisen biljardin ja seniori-sarjan eteen???
Hävetkää aikuiset ihmiset, toivon että pysytte pois kilpailuista jos ette osaa käyttäytyä. Todella hävetkää.
Asiallisille senioreille kiitos osallistumisesta.
Muut, hävetkää. Noloa. Lapsellista. Typerää.
Käytös MN40 ja MN50-ranking kisoissa Ritzissä
Valvojat: Johnny Boyh, Tube, Matti Jokela, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho
-
- Viesti:
Käytös MN40 ja MN50-ranking kisoissa Ritzissä
Terveisin,
Marko Muukka
Pool lajipäällikkö
Marko Muukka
Pool lajipäällikkö
-
Eikö liiton olisi parempi ryhtyä sääntöjensä mukaisiin kurinpidollisiin toimiin kyseisiä henkilöitä kohtaan, kuin vain julkisesti valitella asiaa? Ehkä tällaiset ongelmat siten (joskus) saadaan kuriin. SBiL:n hallitus voisi pistää kurinpitopäällikkönsä töihin. Sen takiahan hänet on tehtäväänsä nimitetty.
Itse olin paikalla koko päivän ja voin tarvittaessa toimia todistajana, mikäli sellaista tarvitaan. Nähdäkseni niitä tapauksia joihin Marko viittaat oli kolme.
Kilpailujen järjestelyt ja sen johto toimivat muuten hyvin. Etkä sinä Marko näiden uutisten takia ole aktiivinen. Enkä usko että kyseiset henkilöt käyttäytyivät huonosti vain loukatakseen sinua. He vain osoittivat kuinka paljon he kunnioittavat lajia, muita pelaajia sekä kilpailujen järjestäjiä.
Itse olin paikalla koko päivän ja voin tarvittaessa toimia todistajana, mikäli sellaista tarvitaan. Nähdäkseni niitä tapauksia joihin Marko viittaat oli kolme.
Kilpailujen järjestelyt ja sen johto toimivat muuten hyvin. Etkä sinä Marko näiden uutisten takia ole aktiivinen. Enkä usko että kyseiset henkilöt käyttäytyivät huonosti vain loukatakseen sinua. He vain osoittivat kuinka paljon he kunnioittavat lajia, muita pelaajia sekä kilpailujen järjestäjiä.
-
- Viesti: