Lahjakkaimmat nuoret pelaajat!!?

Yleistä biljardista

Valvojat: Johnny Boyh, Tube, Matti Jokela, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho

buddy

Viesti Kirjoittaja buddy »

Koittakaa pitää tää keskustelu asiallisena eikä ruveta "mussuttamaan" yhtään suuntaan tai toiseen. Jampen pitäis jo tietää mistä puhun.
Mikko Jäntti
Tommi Lamminaho
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tommi Lamminaho »

jamppe kirjoitti:
ihan oikeeseen aiheeseen vielä että GO GARY GO! mä oon vähän ulapalla nykypäivänä näist
Joo... eihän asia minulle tietysti mitenkään kuulu mutta mietityttää vähän nyt toi lahjakkaan Kari Laineen tilanne, jos Killinkin useat ravintolabisnekset on alkanut tökkii...ym, muut henkilökohtaiset murheet..(Sepolle lämpimät terveiset ja jaksamisia)...
Niin että jos Garyn nyt sponssit ja harjoituskaverit häviää ympäriltä ja Retsi "jurnuttaa" ja City-poolistakaan ei apua löydy, niin vaikea on päästä todella huipulle, mutta toivon sydämestäni parasta Garylle ja onhan sulla aikaa vielä vaikka mihin ! :D

Terv. Jamppe
Joo kyl Gary niin vahvaa näyttöä antoi junnujen EM-kisoissa et varmana kuullaan vielä :twisted: Markus voi sit kertoo lisää Team Einsteinista.......................

Kyllä sen tahdon pitää myös mieheltä itseltään lähteä, ei ainoastaan ole siitä kiinni josko sponsseja ei löydy maailmaa kierrättämään. Niitä kuitenkaan enempää väheksymättä. Tää on nyt vähän (turhankin?) suoraa kritiikkiä miehelle itselleenkin, harmi nähdä vaan ton kaltaisia lahjakkuuksia, joita ei sit kuitenkaan innosta tehdä töitä asian eteen.
Tommi Lamminaho
Hallituksen jäsen SBiL, EPBF
Vastaa Viestiin