Kyllä on loistava taistelija tuo Immonen! Voi olla matsi jännä näköjään, vaikka ei oo kontra ja tietää tuloksen... Ei menny ihan helpoimman kaavan kautta katki tuo viimeinen freimi...
Tosta ikivanhasta pätkästä tuli mieleen et onkohan kukaan keksinyt koostaa minkäänlaista poolin ryssintäpakettia? Koostakaapas te osaajat!
Accu-stat on julkaissu videon "Pool's greatest shots and bloopers". Oon nähny tuon ja ihan hienoja skodeja ja kauniita mokia, mm. muistaakseni Buddy Hall ja Mike Sigel lyö ysipallomatsin kontrassa kasia yhteensä joku 8 kertaa ja joka kerta muistaakseni pallo on teolla. Muutama muukin uskomaton skode siinä.
Heh, ja Jenkit äänesti Shawn Putnamin parhaaks hyppijäks maailmassa lol.
Ne äänestäis varmaan maailman parhaaks karan pelaajaks Mike Masseyn ja maailman parhaaks snuukkerin pelaajaks John Schimdtin ja sit parhaaks mäkihyppääjäks Horst Bulaun.
Tässä muuten Ralffilla vähän pöksyt liekeissä, kuis nyt noin:
Kyllä minä luulen, että Earlkin etsii tässä sanoja siihen suuntaan, että poolista ja peliympäristöstä pitäis vaan yksi toisensa jälkeen jotenkin pystyä kitkemään provosoivia osatekijöitä pois ja vaikeuttaa peliä urheilullisin keinoin... (mm. pusseja pienentämällä ym.) Jos peli pidetään "helppona" ja lisätään häiriöitä ja provokaatioita, niin saadaan vaan päät kipeiks... http://www.youtube.com/watch?v=IIY3K5mM ... re=related