Sanon näin, koska olin juuri rummuttamassa Jamppea takaisin, kun löysin aikaisemman helmen; "Mikä tekee Mika Immosesta paremman kuin "me muut"?""
12 päivää ja 18 sivua myöhemmin Buddy sulki topikin sivuraiteiltaan..

Valvojat: Johnny Boyh, Tube, Matti Jokela, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho
Sä siis pokkana sanot että sun polvessa ja varpaassa tuntuu ku juot kahviaMarkus kirjoitti:kahvinjuonnin aloittaminen alkoi tuntumaan oikeassa pottuvarpaassani ja oikeassa polvessani.
joo mä potkasin kans varpaat kynnyksee ni mua rupes sattuu samantien naamaan!Swagalee kirjoitti:Hitto, just huomasin et kolautin vasemman lonkan ja oikeeta olkaa/lapaa alko vihloo samantienPoetic justice? No en tiiä siitä oikeudesta...
köyhät ritarit ja hyvä chocomocca ?Markus kirjoitti:No pikkuhiljaa tosiaan alko kuulostaa et tää ristiinmenomeininki, jonka muistaakseni alunperin esitit palttiarallaa tietellisenä totuutena ja puhuit mulle muunmuassa anatomiasta, olikin vain sun omaa keksintöä.Swagalee kirjoitti:Mulla ei oo Maukka linkkejä kun mitään näistä en oo netistä oppinu vaan tosielämästä, siis myös tän vasen polvi - oikea kyynärpää jutun. Ja joo, oon ehkä väärässä että ne hermot menis jotenkin "ristiin" mut se ei ollutkaan perimmäinen tarkotukseni vaan se että vasen ja oikee blaablaa on jotenkin suoraan yhteydessä toisiinsa hermojen suhteen, siis oikeesta kädestä hermoaalto kulkeutuu ainakin nopeammin vasempaan jalkaan kun vaikka oikeaan jalkaan tai vasempaan käteen.
Ja tosiaan, mä en käytännössä perusta tietoani millään tavalla googleen, mutta vielä vähemmän johonkin suht satunnaiseen oman rajallisen mieleni analysoimaan tuntemukseen, vaan vuosien opiskeluun joka perustuu pääsääntöisesti omaan kokemukseen, mutta mikä parasta, myös tuhansia vuosia vanhaan tietoon, minkä on voinut niiden loogisten ja ristiriidattomien ja lukuisien kokemusten kautta voinut todentaa yks yhteen.
Wikilinkin mä kaivoin vain siks, että olin utelias että missä noin väitetään mitä Swagalee sanoit, ja kun wikikin sanoi toisin, tulin entistä uteliaammaksi.
Ja Riksallekin, niin en todellakaan aio pidättää hengitystäni odottaessani että edukeittaisit itseäsi millään tavalla mihinkään yhtään syvempään liittyen, mutta näistä asioista tosiaan on korkeakulttuureissa tiedetty jo tuhansia vuosia. Enkä korkeakulttuureilla tarkoita nyt gangsta räppäreitä.
Jos miettii ihan järjelläkin, kun se järki nyt vaan on niin järkevä, niin esim. kahvihan on keskushermostoa stimuloiva nautintoaine, joka huumausaineeksikin voitaisiin laskea (ja joskus laskettukin, ollut laiton mm.), niin ei sen nyt niin käsittämätön asia uskoisi sille järjellekään olevan, ymmärtää, että se keskushermosto heijastaa sitä tilaansa jonnekin muuallekin kuin vain mieleen/aivoihin. Me ei vain välttis olla mitenkään tietoisia niistä heijastuksista, eikä etenkään osata nähdä syy-yhteyksiä.
Ja ne hermot tosiaan menee tiheästi ympäri kehoa ja niitä ns. pesäkkeitä on paljon, täysin loogisesti aseteltuina ympäri tätä elossa pysyvää organismia. Organismia, joka pysyy elossa, vaikkei me kaikessa järkemme erinomaisuudessa edes ymmärertä että miten, saati sitten itse edes osata tai jouduta pitämään sydäntämme käynnissä. Se vain käy. Mutta miten ja ennekaikkea miksi?
No eivaa, on elämässä tärkeämpiäkin asioita kuin itsetuntemus, kuten.....ööö....öööö......tai no kerro sä?