Club Seis, Malaga

Yleistä biljardista

Valvojat: Tube, Johnny Boyh, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho

Vastaa Viestiin
Avatar
KV
Viestit: 469
Liittynyt: 13:26 26.01.2005
Paikkakunta: Helsinki

Club Seis, Malaga

Viesti Kirjoittaja KV »

Tulipa käytyä Torremolinoksen turistihelvetissä ja siellä maleksiessani rz muistutti Malagassa sijaitsevasta Club Seis -bilissalista. No, soittelin Johannalle ja kyselin tyhmiä ja sitte eräänä päivänä vaan taksi alle, Torresta pääsi mestoille parillakympillä (kunhan Johanna ensin ystävällisesti neuvoi taksikuskia että mihin ajetaan, heh). Alla olevat kuvat ei ole mun ottamia, nyysin ne tästä ketjusta:

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuten kuvistakin voi jo päätellä, niin paikka on todella upea, itse asiassa livenä vielä paljon hienompi! Ei uskois, että paikka on ollut auki jo melkein puolitoista vuotta, koska niin kerrassaan tahratonta oli kaikkialla - ja mikä tärkeintä, pöydät oli loistokunnossa ja vielä pisteenä iin päälle pallotkin putipuhtaita. Kaikesta näkyi yrittäjien kova duuni ja tinkimätön asenne. Rafaelista löytynee vastusta kovemmillekin pyssyille, vaikka hän kohteliaana isäntänä antoikin mulle pari freimiä :)

Eli jos satutte lähistölle, niin käykääpä tutustumassa - tosin noin kivalle salille kannattaa lähteä vähän pidemmänkin matkan päästä. Paljon kiitoksia Johannalle ja Rafaelille vieraanvaraisuudesta ja seurasta ja hasta luego!
Sankarilyönti > safety
Avatar
dobermann
Viestit: 1910
Liittynyt: 22:16 04.11.2004
Paikkakunta: Vantaa, Kerava
Viesti:

Re: Club Seis, Malaga

Viesti Kirjoittaja dobermann »

HyvBK kirjoitti: Peter Northin
:mrgreen:
Vastaa Viestiin