Harjoitteluseuranta + tavoitteet
Valvojat: Johnny Boyh, Tube, Matti Jokela, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho
-
Onkohan minun tavoitteissa jotain vikaa, kun viime kesän tavoitteet on alkanu onnaamaan tänä kesänä??
No parempi myöhään, kuin ei milloinkaan. Tuosta ysipallo ghostista on varmaan jollain jonkinlainen käsitys, että miten ne freimit menee milläkin tasolla. Itse oon viime aikoina alkanu pääsemään kontraan, viiteen voittoon pelatessa... Elikkäs, voittaako esim sm tason äijä ghostin jatkuvasti ja suunnilleen minkälaisella freimi erotuksella, vai kuinka?

Ei se ole illuusio, se vain näyttää siltä...
-
Mulla meni äskettäin pahasti maistukka, kun hävisin viidennen kerran putkeen kontrassa ja olin 4-0 johdossa. Oon pelannu viiteen voittoon ja en oo siis vieläkään voittanu...
Muut rotaatiot on kulkenu jotenkuten. Tosin tavoite oli niissä olla tällä tasolla viime kesänä. Kaks ed kunnon sessiota 15ball rotaatioo meni siten, että ekassa lähdin kahdeksalla pallolla ja partista pallo lisää. Lopuks tein sitten putsin myös koko pakalla. Jälkimmäisellä kerralla pelasin vain 15palloa ja sain pöydän tyhjäks kahdesti... Nyt sitten on tosiaan treenit vähän jumissa, kun masenti se ysi ghosti... On kyllä tosiaan täkreetä pitää energia tasapaino kunnossa noissa treeneissä. Pahinta mitä voi tapahtua on, että uupuu niin pahasti ettei muista tankata... Sit hakkaa päätä seinään puoltoista tuntia ja vaipuu jonnekin, ennen kun "herää". Pari kertaa tapahtunu. Täytyy pitää nyt pikku tauko tuosta ysi ghostista ja keksiä jotain muuta mielenkiintoista...

Ei se ole illuusio, se vain näyttää siltä...