Pasanen ja SM Vartti-lehdessä

Yleistä biljardista

Valvojat: Tube, Johnny Boyh, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho

Vastaa Viestiin
Avatar
dobermann
Viestit: 1910
Liittynyt: 22:16 04.11.2004
Paikkakunta: Vantaa, Kerava
Viesti:

Pasanen ja SM Vartti-lehdessä

Viesti Kirjoittaja dobermann »

Ville Pasasesta ja Kultsan SM-kisoista pieni puffi Vartsissa. Miksei näitä tuoteta enemmän? Liitolle PR-vastaava joka toimittaa aina ennen tärkeitä tapahtumia (SM, EM, MM ja kansainväliset kisat joissa suomalaisia) kevyen viihteellisen artikkelin. Kuvataan pelaajia valmiiksi ja otetaan haastatteluja. Sitten kyseinen puffi tapetille ja muokataan se kyseiseen tapahtumaan sopivaksi. Kun kuva on hyvä ja teksti sujuvaa/viihteellistä, niin en näe että ilmaisjakelulehdillä olisi mitään syytä jättää artikkelia jukaisematta. Teksti pitää toimittaa sellaisessa muodossa että se on helppo stilisoida (tarvittessa lyhentää). Sou siple. :idea:
Avatar
dobermann
Viestit: 1910
Liittynyt: 22:16 04.11.2004
Paikkakunta: Vantaa, Kerava
Viesti:

Re: Pasanen ja SM Vartti-lehdessä

Viesti Kirjoittaja dobermann »

Bilishai kirjoitti: Eikös Dobermann ollut liiton hallituksessakin oman aikansa? Jos tää on "sou simple" niin pitäiskö sun alkaa tekemään? Huudella aina voi ja kysellä et "miksei näin tehdä kun tää on maailman paras idea" !
Niinpä. Olen ammatiltani rakennusmies (ex ad). Hallitsen valokuvaamisen ja piirto/kuvankäsittelyohjelmat. Perhettä on kertynyt sopivasti (kaksi lasta; nuorimmainen 1 v.) Asun omakotitalossa johon rakennan yläkertaa. Jos jollain ois myydä mulle edullisesti aikaa, niin voisin tehdä muutakin kuin soittaa suutani. Aika on kuitenkin mulle semmonen asia, joka aina maksaa mulle jotakin.

Sbillin hallitushan on koottu yhteen juuri lajin eteenpäin viemisen/kehittämisen edesauttamiseen. Hallituksellehan tämä idea on tarkoitettu. Tiedän että hallituksella on jo varmaan tiedoittamiseen *rumasana* henkilö, mutta ideanihan on muuttaa tiedoittamisen linjausta. Saada se vastaamaan lehtien oman toimituksen tyylisuuntaista uutisointia.

"Harvoin tarina on kiinnostavampi kuin henkilöt siinä."
Skobe
Viestit: 1822
Liittynyt: 11:06 02.11.2005
Paikkakunta: HKI
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Skobe »

Hyvä idea, eikä se ole mitään "huutelua" jos täällä ehdottaa jotain!
Vastaa Viestiin