Rbilliards suljettu
Valvojat: Johnny Boyh, Tube, Matti Jokela, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho
Re: Rbilliards suljettu
ehkä oli jo aikakin, eiks tää ollu jo aikansa eläny paikka....Rbilliards kirjoitti:Rbilliards on suljettu. Paikassa tehdään muutoksia ja tullaan avaamaan uudella nimellä
jotkut kyllästyy nopeestiRbilliards kirjoitti:....ja uusien vetäjien kanssa.

Joensuun Klubi (JK)
Saimaan Biljardi (SaiBi)
¡¿ mikä on kun ei taidot riitä, mikä on kun ei onnistu ?!
Saimaan Biljardi (SaiBi)
-
Minä en noista raha-asiosta hirveesti tiedä, mut luulis olevan sellainen mahdollista, että keräät jengin, otatte porukalla riittävän summan velkaa ja perustatte yksityissalin... Tämmöisiä ajatuksia alkoi minun mieleen tulemaan "tietenkin" vasta sitten, kun Kuopiossa alkaa olemaan nuo sali hommat jo kunnossa. En sitten tiedä helpottaako tällainen yhtään tilojen hankintaa...
hyvä vaihtoehto jos on sopivia tiloja ja hyviä kavereita tarjollaCan Playsam kirjoitti:Minä en noista raha-asiosta hirveesti tiedä, mut luulis olevan sellainen mahdollista, että keräät jengin, otatte porukalla riittävän summan velkaa ja perustatte yksityissalin... Tämmöisiä ajatuksia alkoi minun mieleen tulemaan "tietenkin" vasta sitten, kun Kuopiossa alkaa olemaan nuo sali hommat jo kunnossa. En sitten tiedä helpottaako tällainen yhtään tilojen hankintaa...
Joensuun Klubi (JK)
Saimaan Biljardi (SaiBi)
Saimaan Biljardi (SaiBi)
Ainakin täällä pääkaupunkiseudulla nää tilat on lähes ilmaisia mutta tässä on mun mielestä ainakin yritystä ja snookerin harrastaminenkin kohtuuhintaista jos pelaa paljon. www.snooker.fi
Kyllähän tuo 2000 luvun alun noususuhdanne nosti kiinteistöjen hinnat ylös ja tosiaan alv toimii siinä viellä boosterina ...... silti yksityis salin ehkä suurin haaste on se porukan sitoutuminen.Käytännössä suurinosa pelaajista on sitä ikäryhmää,jonka elämässä satuu ja tapahtuu ........ perhettä perustetaan ,työn ja opiskelun perässä muutetaan jne... tuollaisen kimppa salin taloudelta helposti putoaa pohja,kun puolet pelaajista häipyy yhtäkkiä.slc kirjoitti:Noin 12 vuotta myöhässä tuli tuo ajatusCan Playsam kirjoitti:Minä en noista raha-asiosta hirveesti tiedä, mut luulis olevan sellainen mahdollista, että keräät jengin, otatte porukalla riittävän summan velkaa ja perustatte yksityissalin... Tämmöisiä ajatuksia alkoi minun mieleen tulemaan "tietenkin" vasta sitten, kun Kuopiossa alkaa olemaan nuo sali hommat jo kunnossa. En sitten tiedä helpottaako tällainen yhtään tilojen hankintaa...Meillä oli aikoinaan tuolla idealla pyörivä sali Kuopion suunnalla, mutta kun tuli EU yms pykäliä mukaan ja ALV yms yms yms, niin tilojen vuokraaminen tulikin vaikeaksi. Käytännössä jollain osakkaista pitää olla yritys jonka nimiin tila vuokrataan vaikkapa näyttelytilaksi. Viimeisenä meillä oli kaveri joka toi pöytiä maahan niin olikin helposti perusteltua että tila on näyttelytila
Tilat lähti kuitenkin alta muutamien muiden yritysjärjestelyjen johdosta ja uusia metsästettiin muutama vuosi. Ei oikein löytynyt. Tosin nyt kuten sam sanoi alkaa olemaan salihommelit kunnossa täällä suunnalla.
-