Enpä tiedä... tekis mieli lyödä Cruisea kun se spedeilee sen kepin kanssa ja heiluttelee kuin samuraimiekkaa. Melkein pelkästään ton takia koko leffa on vain keskinkertainen
Newman oli kyllä lannistumattomassa Lukessa ihan kurko, kun söi 50 kananmunaa... Itse olen syönyt 10 munaa munakkaassa, jossa oli täytteenä HK paketillinen makkaraa (500-600g) ja tilkka maitoa. Epäilen, että Markukselle ja buddylle tämä on pelkkää alkupalaa...
Can Playsam kirjoitti:Newman oli kyllä lannistumattomassa Lukessa ihan kurko, kun söi 50 kananmunaa... Itse olen syönyt 10 munaa munakkaassa, jossa oli täytteenä HK paketillinen makkaraa (500-600g) ja tilkka maitoa. Epäilen, että Markukselle ja buddylle tämä on pelkkää alkupalaa...
Mä jättäydyn tästä joukosta ulkopuolelle, ei mulla oo mitään saumaa haastaa Markusta näissä jutuissa...
Can Playsam kirjoitti:Newman oli kyllä lannistumattomassa Lukessa ihan kurko, kun söi 50 kananmunaa... Itse olen syönyt 10 munaa munakkaassa, jossa oli täytteenä HK paketillinen makkaraa (500-600g) ja tilkka maitoa. Epäilen, että Markukselle ja buddylle tämä on pelkkää alkupalaa...
Mä jättäydyn tästä joukosta ulkopuolelle, ei mulla oo mitään saumaa haastaa Markusta näissä jutuissa...
En usko. Mut Markus ois silti kova luu useiden mm. Full Moonien kokemuksella....