RG pistetilanteet?

Yleistä biljardista

Valvojat: Johnny Boyh, Tube, Matti Jokela, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho

Vastaa Viestiin
dobermann
Viesti:

RG pistetilanteet?

Viesti Kirjoittaja dobermann »

Oisko aika päivittää kaikkien pelimuotojen RG pistetilanteet (nyt kun SM:t on jo jaettu).
Skobe
Viesti:

Re: RG pistetilanteet?

Viesti Kirjoittaja Skobe »

dobermann kirjoitti:Oisko aika päivittää kaikkien pelimuotojen RG pistetilanteet (nyt kun SM:t on jo jaettu).
Jesh! Ja mä en muuten edelleenkään hyväksy että 3 divariin menijät määräytyvät suoraan (absoluuttisesti) rg-pisteiden perusteillä, sillä 3-divarin perustamisesta ilmoitettiin vasta kauden lopulla.
Laitan kyllä hakemuksen Muukalle. Pitäisi varmaan ensin keksiä tekaistuja meriittejä... :roll: :wink:
jaolsten
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jaolsten »

AlexiS kirjoitti:
Skobe kirjoitti:
dobermann kirjoitti:Oisko aika päivittää kaikkien pelimuotojen RG pistetilanteet (nyt kun SM:t on jo jaettu).
Jesh! Ja mä en muuten edelleenkään hyväksy että 3 divariin menijät määräytyvät suoraan (absoluuttisesti) rg-pisteiden perusteillä, sillä 3-divarin perustamisesta ilmoitettiin vasta kauden lopulla.
Laitan kyllä hakemuksen Muukalle. Pitäisi varmaan ensin keksiä tekaistuja meriittejä... :roll: :wink:
Keksi vaik aluksi se, et oot voittanu meikän, jolla on sentään ties miten monen oikeen pelimiehen päänahka (ainakin Retsin).
Yes, mun täytyis kans pistää hakemusta Muukalle kun ajattelin ehtiä rundata taas ens kaudella nyt kun ei tartte enää (ikinä:) treenata sitä fukin' tötteröö.. 8) Mulla on muuten jännä tilanne sinänsä et oon pärjänny paljon paremmin ykkösessä kuin kakkosessa, et meikälle ei sinänsä kakkonen oo ykkönen.. :shock:
Tohdin olla eri mieltä, sillä:

"Kakkonen on niin ykkönen"

-Händi kirjassa 'Kakkonen', Juha Vuorinen, 2008.
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
Skobe
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Skobe »

AlexiS kirjoitti:
Skobe kirjoitti:
Keksi vaik aluksi se, et oot voittanu meikän, jolla on sentään ties miten monen oikeen pelimiehen päänahka (ainakin Retsin).
Yes, mun täytyis kans pistää hakemusta Muukalle kun ajattelin ehtiä rundata taas ens kaudella nyt kun ei tartte enää (ikinä:) treenata sitä fukin' tötteröö.. 8) Mulla on muuten jännä tilanne sinänsä et oon pärjänny paljon paremmin ykkösessä kuin kakkosessa, et meikälle ei sinänsä kakkonen oo ykkönen.. :shock:
Heh, se olikin sellainen Suomi-Venäjä lätkäpelin tyylisesti "paikoista sisään" -voitto. Laukauksia ei *rumasana* kovin montaa :lol:
buddy

Viesti Kirjoittaja buddy »

AlexiS kirjoitti: Mulla on muuten jännä tilanne sinänsä et oon pärjänny paljon paremmin ykkösessä kuin kakkosessa, et meikälle ei sinänsä kakkonen oo ykkönen.. :shock:
Taidat ottaa kakkosen melko löysästi. :)
Mikko Jäntti
jaolsten
Viesti:

:lol:
jaolsten
Viesti:

:oops:
buddy

:oops:
Mikko Jäntti
CFC

Viesti Kirjoittaja CFC »

Palatakseni alkuperäiseen aiheeseen, niitä päivityksiä odotellaan edelleen.
Markku Ryytty

Viesti Kirjoittaja Markku Ryytty »

Päivitykset ovat tiedostopankissa.
terveisin SBiL
CFC

Viesti Kirjoittaja CFC »

Ourait.
Mun teknisessä osaamisessa on sitten varmaan jotain vialla. Koska edelleen, kun avaan tiedostopankista Pool -osion alta Pool rankinglistat 2007-2008, niin mulle ei näy päivityksiä ysipallon SM:istä sen enempää kuin kahta huonointa kisaa vähennettynä.

Voisiko joku ystävällisesti neuvoa mitä mun pitäis tehä?
Kiitokset jo näin etukäteen.

p.s. Katselen noita Open Officella, enkä Excelillä. Voiko vaikuttaa?

Nim.merk.: Keihäillä tapellaan edelleen.
buddy

Kyllä mulla ainakin näkyy oikein tuolta tiedostopankista avattuna. Tosin mestissarjan lista on kummallinen kun huonointa kisaa on pelaajilta vähennetty/jätetty vähentämättä jotenkin satunnaisesti riippumatta siitä onko käytyjä kisoja 9 vai 10. Mullakin käytynä vain 9 kisaa mutta silti huonoin kisa -perusteella on vähennetty 4 eikä 0 kuten pitäisi olla. Mutta tämähän nyt on tavallaan pilkunviilausta kun päätökset ensi kauden pelaajista on tehty... Kunhan vaan pilkkua viilaan... :)
Mikko Jäntti
jaolsten
Viesti:

buddy kirjoitti:Kyllä mulla ainakin näkyy oikein tuolta tiedostopankista avattuna. Tosin mestissarjan lista on kummallinen kun huonointa kisaa on pelaajilta vähennetty/jätetty vähentämättä jotenkin satunnaisesti riippumatta siitä onko käytyjä kisoja 9 vai 10. Mullakin käytynä vain 9 kisaa mutta silti huonoin kisa -perusteella on vähennetty 4 eikä 0 kuten pitäisi olla. Mutta tämähän nyt on tavallaan pilkunviilausta kun päätökset ensi kauden pelaajista on tehty... Kunhan vaan pilkkua viilaan... :)
Jotain mätää siinä listassa tosiaan on...
CFC

Viesti Kirjoittaja CFC »

Mä en saa vieläkään näkyviin.
Eli siis menin tiedostopankkiin, sieltä otsikon ´Pool´ alta löytyi alaotsikko Pool rankinglistat 2007-2008, jota klikkasin. Mun kone avaa sen Open Officella. Mä nään siellä 9-SM:t päivitettynä vain senioreille ja junioreille. Ei muille.

Ok. Soitin siskolle, jolla on oikea excel ja sillä näkyy päivitetyt listat. Nyt menee yli ymmärryksen. Deja vu.
buddy

CFC kirjoitti:Mä en saa vieläkään näkyviin.
Eli siis menin tiedostopankkiin, sieltä otsikon ´Pool´ alta löytyi alaotsikko Pool rankinglistat 2007-2008, jota klikkasin. Mun kone avaa sen Open Officella. Mä nään siellä 9-SM:t päivitettynä vain senioreille ja junioreille. Ei muille.

Ok. Soitin siskolle, jolla on oikea excel ja sillä näkyy päivitetyt listat. Nyt menee yli ymmärryksen. Deja vu.
Saattaa olla, että kone avaa jostain selaimen/open officen välimuistista ton tiedoston. Koitapa ottaa sille tiedostolle "tallenna" ja sitten avaat omalta koneeltasi.
Mikko Jäntti
CFC

Viesti Kirjoittaja CFC »

Kokeilin, ei auttanu.
CFC

Viesti Kirjoittaja CFC »

IE:llä toimii. Kiitos Sami.
Vastaa Viestiin