Hong Kongista köli?

Yleistä biljardista

Valvojat: Johnny Boyh, Tube, Matti Jokela, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho

Vastaa Viestiin
buddy

Viesti Kirjoittaja buddy »

Mulle tuli otsikosta mieleen ensin se Suomessa toimiva (tai joskus toiminut) halpiskauppa Hong Kong :D

Ulkomailta en juuri keppejä ostaisi paitsi jenkeistä ja ehkä Filippiineiltä. Jos ei maassa ole tietotaitoa kepeistä ja hyviä pelaajia kasapäin, niin tuskin sieltä mitään kunnollisia keppejäkään löytyy.
Mikko Jäntti
buddy

Viesti Kirjoittaja buddy »

Finfool kirjoitti::lol: :lol:

Juu ei se "Hong Kong" vaan tuolla hiukan aasian suunnalla lepäilevä pala maata. :lol: :lol:

Ajattelin ihan sillä periaatteella, että siellä on kuitenkin kaveri paikalla, joka osaa tarvittavat chekit tehä ja kun ostais vielä valtamerkkejä (mun tapauksessa preda) ni jos ei piraatin tunnusmerkkejä löydy, ni kai sellasen uskaltais ostaa??

Mikäköhän mahtaa olla hintataso siellä??
Aasiassa on biliskeppien kohdalla usein paljon kalliimmat hinnat kuin muualla. Ja kannattaa muistaa, että suurin osa productionkepeistä tehdään Aasiassa, useimmiten Kiinassa. Vain aniharvoja valmistetaan enää USA:ssa. Eli "piraattien" pelkääminen on tavallaan turhaa.
Mikko Jäntti
KV

Viesti Kirjoittaja KV »

Mä kyselin tuota AzB:llä vuonna 2005 kun olin silloin kesällä Hong Kongiin menossa. Muutama paikallinen vastas, että pool-kepeissä hintataso on kova ja valikoima huono, koska pool on aika marginaalilaji HK:ssa ja Snookeria pelaavat mieluummin. Sen mitä parina iltana bilisbaarissa näin, niin paikalliset veteli seinäkepeillä tai nimettömillä halpiksilla, mutta kuulemma ostavat keppejä myös Filippiineiltä kun siellä on huikee määrä kepintekijöitä.

AzB:llä vaikuttaa muutama Hong Kongissa asusteleva keräilijä ja niillä on erittäin hienoja keppejä, joista osa saattaa olla myynnissäkin - nää on kuitenkin pääsääntöisesti todella upeita (ja kalliita) jenkkimestareiden tekemiä kustomeita.

Jos poolia haluat pelata, niin http://www.joesbilliards.com/ lienee parhaita (ja ainoita) mestoja.
Sankarilyönti > safety
Vastaa Viestiin