Anpeliiveböl

Yleistä biljardista

Valvojat: Tube, Johnny Boyh, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho

Vastaa Viestiin
jaolsten
Viestit: 2265
Liittynyt: 15:51 09.02.2007
Viesti:

Anpeliiveböl

Viesti Kirjoittaja jaolsten »

-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
Avatar
dobermann
Viestit: 1910
Liittynyt: 22:16 04.11.2004
Paikkakunta: Vantaa, Kerava
Viesti:

Viesti Kirjoittaja dobermann »

Tää on peikko on kaukaista sukua niille 1990-luvulla eläneille kaupunkitontuille, jotka mm. solmivat öisin sähköjohtoihin solmuja, varastavat pyykkikorista sukista pareja, laittavat tyhjän maitotölkin takasin jääkaappiin… Sit yks näistä ei toivotuista peikoista on tullut mun vakikaveriksi. Se ilmestyy odottamatta kesken kisojen ja kuiskaa korvaan: "Lyöt muuten nyt ohi". Vaikkakin sen juttu on aina sama, niin mä uskon sitä. Mistäköhän se paskiainen aina tietää ennakkoon et mä mokaan!
CFC
Viestit: 1001
Liittynyt: 13:44 04.03.2006

Viesti Kirjoittaja CFC »

Ei ne aina vaan mee.
Tundra
Viestit: 321
Liittynyt: 12:30 08.09.2006

Viesti Kirjoittaja Tundra »

Tosta tuli mieleen Marko "Härski" Hartikaisen lyönti Ranskassa vähän yli 10v. sitten EM-kisoissa vai oliko eurotourilla,eli: napakka 9 keskipussin edestä suoraan säkkiin jossa se pyöri aikansa,nousi takasin kentälle ja meni vastakkaiseen keskipussiin. Pöydän yläpuolella olleelta parvelta oli kuulemma tullu raikuvat aplodit.
Janne Sallinen
Tyrvään Biljardiklubi
Avatar
dobermann
Viestit: 1910
Liittynyt: 22:16 04.11.2004
Paikkakunta: Vantaa, Kerava
Viesti:

Viesti Kirjoittaja dobermann »

Todennäkösesti sun peikko oli erehdyttävästi Samatha Foxin näkönen ja se kerkes aina häipymään ennen heräämistä.

On oo muuten koskaan nähnyt sitä mun `vaiki-peikkoa´ face-to-face. Jos se onkin toi sun Samatha! Ens kerralla kun se rupee kuiskailee korvaan, ni mä nappaan sen kiinni (time-out) ja juoksen veskiin. Teen sit mitä miehen on tehtävä ja palaan sit vasta lavetille. (Nyt mä en malta odottaa seuraavia rg-kisoja!)
Avatar
Pultti
Viestit: 418
Liittynyt: 12:00 09.11.2004
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Pultti »

Kerran läiskäisin pubiliigan pelissä näyttävän kasipallolopetuksen. Kasi täysillä keskipussin yli..
jaolsten
Viestit: 2265
Liittynyt: 15:51 09.02.2007
Viesti:

Re: Anpeliiveböl

Viesti Kirjoittaja jaolsten »

Markus kirjoitti:
jaolsten kirjoitti:Mitä tohonki ny sanois...

]


nooh, eı sun oo pakko sanoa periaattessa yhtaan mitaan..
Taas olis pakko ihmetellä mitä tähän sanois?

Vanhaa linkkiä mutta sopii jatkoksi:

Unbelievable 2!!
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
Can Playsam
Viestit: 1291
Liittynyt: 17:53 23.02.2008
Paikkakunta: petonen

Viesti Kirjoittaja Can Playsam »

Tuo pussin pohjalta pomppu herättää kyllä kysymyksen, että kannattaako sittenkään rytmittää peliä ratkaisu palloilla siten, että tyhjentää pussin jonne on lyömässä... Todennäköisyyshän tuollaiseen lienee kuitenkin olemassa...
Avatar
9Ball
Viestit: 1632
Liittynyt: 06:52 19.02.2005

Re: Anpeliiveböl

Viesti Kirjoittaja 9Ball »

Sami Lahti kirjoitti:
jaolsten kirjoitti:
Markus kirjoitti:


nooh, eı sun oo pakko sanoa periaattessa yhtaan mitaan..
Taas olis pakko ihmetellä mitä tähän sanois?

Vanhaa linkkiä mutta sopii jatkoksi:

Unbelievable 2!!
Se syy lukee siinä pöydän päädyssä :roll:
On nämä kyllä joskus ihmeellisiä :? ..... itselläni kävi Pool Gardenin 4 pöydällä viimekisassa kans outo sattuma. Kasi neljä-vitosen leikkuulla kulmaan ja pussista lähtee ylöspäin ja siitä sivuvallinpuolelta laidan yli ..... vastustajalle käsipallo 9:lle :shock:
Avatar
9Ball
Viestit: 1632
Liittynyt: 06:52 19.02.2005

Re: Anpeliiveböl

Viesti Kirjoittaja 9Ball »

9Ball kirjoitti: itselläni kävi Pool Gardenin 4 pöydällä viimekisassa kans outo sattuma. Kasi neljä-vitosen leikkuulla kulmaan ja pussista lähtee ylöspäin ja siitä sivuvallinpuolelta laidan yli ..... vastustajalle käsipallo 9:lle :shock:
Kuva kyseisestä lyönnistä ...http://CueTable.com/P/?@2HRkn2IaPC2PSFu ... kbYo3kaxP@
Vastaa Viestiin