Lomalöpinää

Yleistä biljardista

Valvojat: Tube, Johnny Boyh, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho

Vastaa Viestiin
jaolsten
Viestit: 2265
Liittynyt: 15:51 09.02.2007
Viesti:

Lomalöpinää

Viesti Kirjoittaja jaolsten »

Harmittaa, kun keskustelupalstalla on kovin vähän tapahtumia näin lomien aikaan. Pakko kirjoitella vaikka itekseen...

Pikku kysymys koskien lomaan: kuka ottaa lomalleen perheen/puolison kanssa biljardikepin mukaan. Itsellä olis tarkotus häiden jälkeen syksyllä mennä perheen kanssa Viroon ja olen takuuvarmasti ottamassa poolkepit mukaan, kyse ei nyt oo mistään häämatkasta mut kuitenkin. Kaverini käväisi juuri perheineen Ikeassa ja kertoi vaimon pakottaneen hänen ottamaan kepit mukaan ja menemään jollekin paikalliselle salille pelaamaan; "Eihän sua siellä ikeassa mikään kiinnosta", perusteli vaimo. Voi miten hyvin koulutettu vaimo, Bravo!

Jatkokysymys: Kertokaapa Tallinnan/koko Viron varteenotettavimmat Biljardisalit.
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
jaolsten
Viestit: 2265
Liittynyt: 15:51 09.02.2007
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jaolsten »

rz kirjoitti:Baribalin kisat on järkätty Tallinnassa, Raua Piljardiklubilla, http://www.rauapiljard.ee/

En osaa itse suositella, kun ole käynyt, mutta kuvista päätellen hieno paikka. 8)
Kovin mielenkiintoiset pöytälampunvarjostimet :lol:
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
Avatar
dobermann
Viestit: 1910
Liittynyt: 22:16 04.11.2004
Paikkakunta: Vantaa, Kerava
Viesti:

Viesti Kirjoittaja dobermann »

Ku sain lomarahat, vaimo avasi keskustelun: "Et sit mee ostamaan mitään tauluteeveetä!". Kuittasin naama peruslukemilla etten mitään noin älytöntä mee ostamaan kun vahat telkkarit toimii vielä ihan hyvin. Samana iltana hoidin jenkeistä Predatorin SE 12 mallin tilauksen. Pokan pidossa oli sitten hieman vaikeuksia kun köli tuli himaan ja vaimolle piti kertoa kölin todellinen hinta. Vielä vaimo kuittaili siitä hyödyttömästä LCDTV:n ostovaroituksesta… :wink:
Avatar
9Ball
Viestit: 1632
Liittynyt: 06:52 19.02.2005

Viesti Kirjoittaja 9Ball »

dobermann kirjoitti:Samana iltana hoidin jenkeistä Predatorin SE 12 mallin tilauksen.
.......... mitä,mitä...oot vaihtanut Meuccin ....Predatoriin :shock: :shock: :shock: .......niin se maailma muuttuu ... :wink: :P :lol:
Avatar
KV
Viestit: 471
Liittynyt: 13:26 26.01.2005
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja KV »

dobermann kirjoitti:Samana iltana hoidin jenkeistä Predatorin SE 12 mallin tilauksen.
Onnea vaan hankinnan johdosta, on muuten hienoin Special Edition kautta aikojen.
Sankarilyönti > safety
Avatar
KV
Viestit: 471
Liittynyt: 13:26 26.01.2005
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja KV »

Kyllä ainaki Predatorin saitin mukaan.
Sankarilyönti > safety
Avatar
dobermann
Viestit: 1910
Liittynyt: 22:16 04.11.2004
Paikkakunta: Vantaa, Kerava
Viesti:

Viesti Kirjoittaja dobermann »

Joo toi se on. Kuva ei vaan tee oikeutta tohon mustaan `forearmiin´; se on mustaksi värjättyä puuta. Grippi nahkaa (yllättävän hyvä ote). Jokaisessa `nuolenkärki´-upotuksessa on kolme outline (sripe) viilua. Viimeistelyn taso on kouluarvoasteikolla 10. Meuccin special editioneita en oo päässyt tutkimaan, mutta Meuccin muut mallit on viimeistelyltään 8 - 9. Jacoby design rulez!
CFC
Viestit: 1001
Liittynyt: 13:44 04.03.2006

Viesti Kirjoittaja CFC »

Onko pointsit teräviä?
Avatar
buddy
Viestit: 5280
Liittynyt: 12:58 04.11.2004
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja buddy »

dobermann kirjoitti:Joo toi se on. Kuva ei vaan tee oikeutta tohon mustaan `forearmiin´; se on mustaksi värjättyä puuta. Grippi nahkaa (yllättävän hyvä ote). Jokaisessa `nuolenkärki´-upotuksessa on kolme outline (sripe) viilua. Viimeistelyn taso on kouluarvoasteikolla 10. Meuccin special editioneita en oo päässyt tutkimaan, mutta Meuccin muut mallit on viimeistelyltään 8 - 9. Jacoby design rulez!
Näyttäis olevan Jacobyn tekemä butti. Ilmeisesti ihan kiva peli. Tosin en ymmärrä miks pitää maksaa >$1k Predatorista kun vois hyvin ostaa jonkun oikean customin ja sovittaa siihen predatorin shaftin. Säilyis arvokin paremmin. Hieno keppi kieltämättä, vaikken tunnetusti ole mikään Predator-fani :)
Mikko Jäntti
Avatar
dobermann
Viestit: 1910
Liittynyt: 22:16 04.11.2004
Paikkakunta: Vantaa, Kerava
Viesti:

Viesti Kirjoittaja dobermann »

Design butteja mun kaveripiirissä on tasan yks. Kaikella on aikansa ja paikkansa. Nyt design buttin aika ja paikka ei ole mulla. Kunhan pääsen jyvälle tän SE 12 :n syvimmästä olemuksesta ja sielusta. Annan Hänelle mahdollisuutensa näyttää kyntensä (yritän opetella oikeesti pelaamaan). Sit kun tästä ei saa enää kiksuja niin SE on tullut tiensä päähän. Onhan mulla edelleen 6 Meuccin buttia joista on kolme semmosta joita en suostu myymään (niissä on vaan semmonen tatsi joista saan edelleen snadin stondiksen). Voi olla ettei tän elinkaari pääty koskaan mun elämässä. Perikunta sit päättää kenen sauna näillä lämmitetään. :oops:
Tundra
Viestit: 321
Liittynyt: 12:30 08.09.2006

Viesti Kirjoittaja Tundra »

Olin toissa kesänä Italiassa lomalla ja pari viimeistä päivää oltiin "on the road". Tultiin pikkukaupunkiin, josta kallis huone (100,-), runsaat ruoat ja juomat, hiukan kävelyä ja kas: biljardibaari. Jonotuksen jälkeen pääsin kolikkopöydälle pelaan kaljasta. Voitin.
Seuraavana olleet 3-4 jenkkiä luovutti ja lähti ulos, mutta onneksi jonoa oli vielä. Seuraava äijä nimittäin halusi pelata satkun pelin 8-palloa yhteen voittoon. Tietenkin suostuin jotta saan hotellin maksuun. Voitin.
Pysyin pöydällä vielä jonkin aikaa. Kaljaa ja muutakin tuli siinä huumassa juotua ja niihän siinä kävi,että minun ja kaverini paremmat puoliskot läksivät hotellille jo.
Minä ja kaverini kun viimein saavuimme hotellille, emme selviytyneet sinne sisälle, vaan nukuimme jalkakäytävällä yömme.
Lämmintä oli ja kivaa kans, mutta biljardikeppiäni en lomalle mukaani ottaisi, koska;"näin ei ole tarkoitettu".
8) 8) :oops:
Janne Sallinen
Tyrvään Biljardiklubi
jaolsten
Viestit: 2265
Liittynyt: 15:51 09.02.2007
Viesti:

Re: Lomalöpinää

Viesti Kirjoittaja jaolsten »

slc kirjoitti:
jaolsten kirjoitti:Harmittaa, kun keskustelupalstalla on kovin vähän tapahtumia näin lomien aikaan. Pakko kirjoitella vaikka itekseen...

Pikku kysymys koskien lomaan: kuka ottaa lomalleen perheen/puolison kanssa biljardikepin mukaan. Itsellä olis tarkotus häiden jälkeen syksyllä mennä perheen kanssa Viroon ja olen takuuvarmasti ottamassa poolkepit mukaan, kyse ei nyt oo mistään häämatkasta mut kuitenkin. Kaverini käväisi juuri perheineen Ikeassa ja kertoi vaimon pakottaneen hänen ottamaan kepit mukaan ja menemään jollekin paikalliselle salille pelaamaan; "Eihän sua siellä ikeassa mikään kiinnosta", perusteli vaimo. Voi miten hyvin koulutettu vaimo, Bravo!

Jatkokysymys: Kertokaapa Tallinnan/koko Viron varteenotettavimmat Biljardisalit.
Tuossa esimerkissä vaimo on kyllä hyvin koulutettu :)

Itse pidän loman lomana. Myös lomana biliksestä. Tosin jos jossain etelän matkakohteessa joku kuppainen kolikkopöytä löytyy niin kyllähän siihen paikallinen rapia pitää survoa ja paikallisella nahattomalla kepillä huitoa :evil:

Suosittelen ihan suhteen jatkon kannalta keskustelemaan myös tulevan vaimon kanssa hänen mielipiteestään kepin mukana kantamiseen....
Tuleva vaimo kyllä itse ehdotti Vironmatkaa suunnitellessamme, että voisin jollain salillakin käydä pelailemassa. Eli suunnitelmissa ei missään nimessä ole viettää koko reissua paikallisessa biljardikapakassa, vaan paikallistaa tallinnan salit ja päästä vähän koklaamaan pöytiä.
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
Vastaa Viestiin