Harjoituksia pooliin?

Yleistä biljardista

Valvojat: Tube, Johnny Boyh, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho

Riksa
Viestit: 2847
Liittynyt: 03:55 24.12.2004

Re: Harjoituksia pooliin?

Viesti Kirjoittaja Riksa »

joo, varmaan huikee fiilis pelata bilistä tietokoneella palstan kautta.
noh, tätä menoa tuskin jää paljon vaihtoehtoja, veikkaan meinaan että kovin moni sali suomessa ei toivota tervetulleeks enää..
Can Playsam
Viestit: 1291
Liittynyt: 17:53 23.02.2008
Paikkakunta: petonen

Re: Harjoituksia pooliin?

Viesti Kirjoittaja Can Playsam »

No jos yleinen linja on, että saa käyttää mitä tahansa suoritusta parantavia aineita, niin olkoon tämä asia sit tätämyöten selvä. Minä en sit ketään enää asialla häiritse, enkä anna sen enää häiritä itseänikään...
Itse aion kyllä pysyä terveys linjalla ja wadan sallimalla ja suosittelemalla linjalla. Mut jos joku "ammattilaissäännöillä" leikkivä tulee minua piikittelemään, niin vastaan kyllä täyslaidallisella...

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Ei se ole illuusio, se vain näyttää siltä...
jaolsten
Viestit: 2265
Liittynyt: 15:51 09.02.2007
Viesti:

Re: Harjoituksia pooliin?

Viesti Kirjoittaja jaolsten »

Hei ny kaikille,

Voutilaiselle tiedoksi, että jos kirjoittamiasi tekstejä ei ole jo lähetetty viranomaisille, niin olet onnekas ja saisit olla kiitollinen ihmiselle, jonka yksityisyyttä olet nyt jo useaan otteeseen julkisesti loukannut. Suosittelen pyytämään anteeksi (henkilökohtaisesti) ja lopettamaan kyseisen touhun välittömästi.

Ilmaisunvapaudellakin on rajansa.
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
Porvoon ruisku
Viestit: 11
Liittynyt: 15:49 28.09.2011

Re: Harjoituksia pooliin?

Viesti Kirjoittaja Porvoon ruisku »

Eka kirjoitukseni. Can Play menee liian pitkälle. Eiks noi modet vois deletoida noi henkilökohtaisuuksiin menot. Seurasin sivusta näitä kirjotteluita ja nyt oli sit pakko ottaa kantaa. Onhan tää viihdyttävää, mutta liika on liikaa.
sokee
Viestit: 991
Liittynyt: 19:43 08.05.2008

Re: Harjoituksia pooliin?

Viesti Kirjoittaja sokee »

Pro lääkkeet! (kurantit) Ps. Ei oo helppoo niinkään, pelin taso korreloi ihmekumma yleensä harjoitteluun.
saako hypätä pelkällä saftilla,
vetää masseen touching-balliin pitämällä farkkuvyöstä tukea?!
vakuuttaa..
Can Playsam
Viestit: 1291
Liittynyt: 17:53 23.02.2008
Paikkakunta: petonen

Re: Harjoituksia pooliin?

Viesti Kirjoittaja Can Playsam »

Hmm... Vaikea vieläkään ymmärtää teidän asennetta. Mielestäni niillä lääkkeillä on vastaava vaikutus biljardiin, kun kasvuhormoonilla ja testosterodilla vaikkapa painonnostoon.
Lisäks, esim. Markus on aivan suoraan teilannu ja syylliseks julistanu mm Alcanon ja Makabendan tällä foorumilla huhujen perusteella ja ei jaolsteenkaan pyhimys oo... Minua kyllä ihmetyttää, missä on palstan väki joka näkee asian kuten minä? Niitäkin on varmasti, mut liberaalilla puolella on monesti helpompi olla.. Oon oikeastaan minäkin, mut kaipaan linjausta tähän asiaan. Siinä on melko törkeitä ristiriitoja.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Ei se ole illuusio, se vain näyttää siltä...
Riksa
Viestit: 2847
Liittynyt: 03:55 24.12.2004

Re: Harjoituksia pooliin?

Viesti Kirjoittaja Riksa »

mee *rumasana* kisoihin niitten sun treenien ja lisäravinteiden kanssa äläkä *rumasana* lässytä tota sun *rumasana* *rumasana* täällä *rumasana* joka *rumasana* päivä ku kukaa täysjärkinen ei jaksa enää noita sun *rumasana* säälittäviä *rumasana* juttuja *rumasana* *rumasana* !!!!
Avatar
KV
Viestit: 468
Liittynyt: 13:26 26.01.2005
Paikkakunta: Helsinki

Re: Harjoituksia pooliin?

Viesti Kirjoittaja KV »

Can Playsam kirjoitti:Minua kyllä ihmetyttää, missä on palstan väki joka näkee asian kuten minä?
Menikö se nyt näin?
1) sinä satuit näkemään, että pelaaja N.N. käyttää lääkettä X
2) googlaamalla satuit näkemään, että lääkkeellä X on vaikutuksia, jotka saattavat vaikuttaa positiivisesti biljardinpelaamiseen
3) koska on olemassa lääkkeitä, jotka saattavat parantaa suoritusta biljardissa, ja tiedät että yksi peluri käyttää näitä lääkkeitä, teet johtopäätöksen, että suurin osa pelaajista käyttää lääkkeitä (ei ehkä lääkettä X, mutta jotain nyt kuitenkin)
4) käyt köö tanassa taisteluun puhtaan biljardin puolesta

[ -> monta postausta kompensaatioista, kapitalismista, kommunismista, KOKO UNIVERSUMIN edusta ym. maailmojasyleilevästä]
Sankarilyönti > safety
Se kauniimpi Tiusanen
Viestit: 845
Liittynyt: 22:04 04.11.2004
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Harjoituksia pooliin?

Viesti Kirjoittaja Se kauniimpi Tiusanen »

Riksa kirjoitti:mee *rumasana* kisoihin niitten sun treenien ja lisäravinteiden kanssa äläkä *rumasana* lässytä tota sun *rumasana* *rumasana* täällä *rumasana* joka *rumasana* päivä ku kukaa täysjärkinen ei jaksa enää noita sun *rumasana* säälittäviä *rumasana* juttuja *rumasana* *rumasana* !!!!
Mä meinasin yöllä kirjoittaa samaa. Maltillisemmin, mutta hyvin pitkälti samalla ajatuksella :D
KV kirjoitti:[ -> monta postausta kompensaatioista, kapitalismista, kommunismista, KOKO UNIVERSUMIN edusta ym. maailmojasyleilevästä]
Ja näihinkin voisi minusta hieman puuttua, koska jokainen ketju alkaa olemaan kohta täynnä mitä ihmeellisimpää pohdintaa maailman synnystä, jumalasta ja ties mistä tajunnan tasoista. Haullakaan tee kohta yhtään mitään, kun lyöt hakuun "ysipallo" niin saat kymmenen eri ketjua kaikenmaailman meditaatioista, minkä sisällöstä kukaan ei edes tajua yhtään mitään.
-Timo Tiusanen
Skobe
Viestit: 1822
Liittynyt: 11:06 02.11.2005
Paikkakunta: HKI
Viesti:

Re: Harjoituksia pooliin?

Viesti Kirjoittaja Skobe »

Siitä kisajuomaa Canille...

"56 herbs and all legal"

Kuva
Steak
Viestit: 1725
Liittynyt: 14:42 04.11.2004
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Harjoituksia pooliin?

Viesti Kirjoittaja Steak »

EDIT;


äh. ei mitään. eiköhän tossa tarpeeksi moni ole jo vastaavia mielipiteitä antanut.
Kuva
Riksa
Viestit: 2847
Liittynyt: 03:55 24.12.2004

Re: Harjoituksia pooliin?

Viesti Kirjoittaja Riksa »

lolled !
joutu
Viestit: 60
Liittynyt: 17:10 01.09.2009
Paikkakunta: Lahti

Re: Harjoituksia pooliin?

Viesti Kirjoittaja joutu »

Can Playsam kirjoitti:Minua kyllä ihmetyttää, missä on palstan väki joka näkee asian kuten minä?
Ei sellaisia ole.
Delos kirjoitti:Mun mielestä on epistä että jollain alkaa peli kymmeneltä ja jollain kaheltatoista, koska googletin unen ja siellä sanottiin että jos on nukkunut enemmän niin siitä on juuri sellaisia vaikutuksia että tulee paremmaksi pelaajaksi. Eikä tähän voi kukaan sanoa että mikset menis aiemmin nukkumaan koska mun mielestä jos kumpikin pelaaja ei mene samaan aikaan nukkumaan niin on sellasia vaikutuksia biljardiin ja koko ihmiskunnan hyvinvointiin että huh huh ja aion tehdä oman osuuteni yhteiseen hyvään ja en varmasti pelaa sellaista vastaan joka on mennyt ennen kymmentä nukkumaan.
Juuri näin..ja vaikka yrittäiski käydä ajoissa nukkumaan, niin jotakuta seuraavan päivän kinkkukisat saattais jänskättää niin paljon, ettei pystyis nukkumaan silmällistäkään ja häviäis jo lähdössä? Epistä. Sit täytyis ottaa unilääkkeitä, et pystyis nukkuu...ainii, mut sehän on jo douppinkia.......................................
Jouni Turunen
Avatar
Johnny Boyh
Viestit: 3005
Liittynyt: 01:28 12.11.2004
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Harjoituksia pooliin?

Viesti Kirjoittaja Johnny Boyh »

Ylläpitäjän toimesta Can Playsam on laitettu "jäähylle" keskustelupalstan osalta. Tämä topic hieman ns. leimahti vähän liikaa joten annetaan savun nyt hälvetä ja jatketaan topicin otsikon mukaisesti.
Joni Ahola / Espoon Biljardikerho
SBIL puheenjohtaja / Kilpailukalenterivastaava
Pool/Kaisa/Pyramidi/Kara lajijaostojen jäsen
Porvoon ruisku
Viestit: 11
Liittynyt: 15:49 28.09.2011

Re: Harjoituksia pooliin?

Viesti Kirjoittaja Porvoon ruisku »

Tattista vaan modeille.
Avatar
dobermann
Viestit: 1910
Liittynyt: 22:16 04.11.2004
Paikkakunta: Vantaa, Kerava
Viesti:

Re: Harjoituksia pooliin?

Viesti Kirjoittaja dobermann »

Onhan kaikki henkilökohtisuuksiin menot deletoitu?
Jarno Virtanen
Viestit: 1098
Liittynyt: 12:20 08.11.2004
Paikkakunta: Tampere

Re: Harjoituksia pooliin?

Viesti Kirjoittaja Jarno Virtanen »

Mjoo, mulle ainakin tämä ketju teki selväksi, ettei täällä kannata yrittää mitään asiallista keskustella.
Avatar
9Ball
Viestit: 1632
Liittynyt: 06:52 19.02.2005

Re: Harjoituksia pooliin?

Viesti Kirjoittaja 9Ball »

Se kauniimpi Tiusanen kirjoitti: Haullakaan tee kohta yhtään mitään, kun lyöt hakuun "ysipallo" niin saat kymmenen eri ketjua kaikenmaailman meditaatioista, minkä sisällöstä kukaan ei edes tajua yhtään mitään.
Kerrottakoon että ysipallo ei harrasta joogaa eikä meditoi. Ysipallon tapaa usein biljardisaleilta varsinkin talviaikaan. Aina joskus, ysipallo hellii itseään Skottilaisella single maltilla tai Jamaicalaisella sokeriruoko uutteella vaihtoehtoisesti sitten Tsekkiläisellä tumalla ohrapirtelöllä. Kesäaikaan ja myös myöhäis syksyyn, ysipallon voi havaita järven selällä kuhaa narraamassa, talviaikaan sitten kuha narraa ysipalloa biljardisalilla. Tämän intiiminpiin paljastuksiin ei sitten tällä google haulla
Vastaa Viestiin