Kimmo kirjoitti:rz kirjoitti:Semit: Engert hävisi kontrassa Hundalille, Alex 'Leijona' Pagulayan hävisi kontrassa Morrisille. Finaalin voitti Raj Hundal 8 - 7 Rodney Morris.
Jos nää nyt sit olis tän vuoden tuloksii...

ja kun steffi pollytti hundalia EM-kisoissa niin mita tasta opimme? ei paljon muuta kun pitemmat kisat...Best of 17 heti alusta ja finaaliin Best of 21 tms.
ja vaikeemmat poydat....ainakin Hollannissa viime vuonna olleissa WPM-kisoissa oli aivan mahdottoman isot amparit nurkissa....ja taisivat viela laittaa imurita kulmiin kun 10-15 asteen kulmassa tulee pallo ja osuu pitkalla sivulla keskimmaiseen timanttiin ja viela menee sisaan...
Tarkoittaako se sitä että minä en voisi voittaa huivipäätä jos pelattais tiukalla pöydällä vaikka 17 voittoon

vai?
Johtihan Peach minua samaisessa kisassa, tosin 9-pallossa: 5-2 ja löi sen jälkeen kerran umpi-maskista 5-7:ssä. Hän sai paikan 5-8:ssa mutta oli niin kylmä ettei pystynyt juuri mihinkään.
..voitin lopulta siis 9-5
No vitsi, vitsi!
Kyllä minä myönnän että nämä molemmat kaverit varmasti ovat pitkässä juoksussa minua kovempia mutta jos minäkin saisin reenata rajoituksetta ammatikseni niin varmasti(toivon ainakin

) panisin hanttiin heille..
Poolissa kuitenkin sattuu ja tapahtuu: Muistakaamme esimerkiksi erästä espanjalaista Eurotour-voittajaa joka tippui seuraavassa kisassa kahdesta eikä miestä ole sen koommin nähty...
Olet kuitenkin aivan oikeassa siinä asiassa että pöydät tulisi olla reippaasti tiukemmat. Nähtäisiin senkin myötä harvemmin niitä matseja jolloin kaveri(minä vs. Dorkus 2005 SM-finaaleissa Finlandia Talolla

) saa ainoastaan istua tuolillaan ja välillä käydä turhaan koittamassa liima-maskeista onnistumisia.
Toivottavasti tulet Weert:iin moikkaamaan meikäläisiä ja seuraamaan mun räpeltämistä(kesäterä on nimittäin aika vahvasti esillä).
Toivon kuitenkin että joskus vahingossa, esim. la 10.09.2005, löytyisi huippu-lyönti+ itseluottamus samana päivänä niin voisin itsekin tehdä "Kaddurit"
Eipäs näköjään ollut yö-vuorossa parempaa tekemistä...