Strickland haastaa (SVB:n)

Kansainväliset tapahtumat ja uutiset

Valvojat: Tube, Johnny Boyh, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho

Avatar
buddy
Viestit: 5276
Liittynyt: 12:58 04.11.2004
Paikkakunta: Helsinki

Strickland haastaa (SVB:n)

Viesti Kirjoittaja buddy »

Avoin haaste on heitetty:
http://forums.azbilliards.com/showthread.php?t=215049
Lyhyesti: 10-palloa 10-jalkaisella pöydällä, call shot, race to 100, $10k

Tästähän koko homma lähti eli Riku vs SVB. Samat ehdot.
http://forums.azbilliards.com/showthread.php?t=215065

Mielenkiintoista mitä tästäkin tulee. Erittäin mielenkiintoiseksi homman tekee toi 10-jalkainen pöytä. Itse en ainakaan ole lyönyt koskaan lyöntiäkään 10' pool pöydällä.

Riku tekee comebackia :)
Mikko Jäntti
Se kauniimpi Tiusanen
Viestit: 845
Liittynyt: 22:04 04.11.2004
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Strickland haastaa (SVB:n)

Viesti Kirjoittaja Se kauniimpi Tiusanen »

Tosiaan mielenkiintoinen juttu toi kymppijalkainen pöytä. En tosin kerennyt lukea ketjua niin pitkälle, että olisi selvinnyt, että mistä ne tekee sen 10'' Diamondin.

Hieman kummastelen tuota sääntöä, että kymppiä ei saa lyödä kyydillä, jos säännöt tosiaan noin on (ten ball last). Tuo pakottaa epäedullisiin ratkaisuihin muuten ihan ilmeisissä paikoissa, vaikka tuo peliin oman lisänsä sillä, ettei parin kolmen lyönnin partteja nähdä.
-Timo Tiusanen
Jarno Virtanen
Viestit: 1098
Liittynyt: 12:20 08.11.2004
Paikkakunta: Tampere

Re: Strickland haastaa (SVB:n)

Viesti Kirjoittaja Jarno Virtanen »

Se kauniimpi Tiusanen kirjoitti:Hieman kummastelen tuota sääntöä, että kymppiä ei saa lyödä kyydillä, jos säännöt tosiaan noin on (ten ball last). Tuo pakottaa epäedullisiin ratkaisuihin muuten ihan ilmeisissä paikoissa, vaikka tuo peliin oman lisänsä sillä, ettei parin kolmen lyönnin partteja nähdä.
Saa sen lyödä kyydillä, mutta kymppi spotataan ja kympin lyönyt saa jatkaa lyöntivuoroa. Aika harvoin tuon säännön seurauksena on joutunut mitenkään erityisen epäedullisiin tilanteisiin.
Se kauniimpi Tiusanen
Viestit: 845
Liittynyt: 22:04 04.11.2004
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Strickland haastaa (SVB:n)

Viesti Kirjoittaja Se kauniimpi Tiusanen »

Jarno Virtanen kirjoitti: Saa sen lyödä kyydillä, mutta kymppi spotataan ja kympin lyönyt saa jatkaa lyöntivuoroa. Aika harvoin tuon säännön seurauksena on joutunut mitenkään erityisen epäedullisiin tilanteisiin.
Joo, mä huomasin ton vähän myöhemmin. Epäselväksi jäi tuolloin vain se, että kumpi jatkaa spottaamisen jälkeen.

Mä en vain edelleenkään pidä tuosta säännöstä, koska kyydit ovat luonnollinen osa peliä. Tämä sääntö tuo mukanaan vain yhden keinotekoisen lisälyönnin.
-Timo Tiusanen
kanak
Viestit: 217
Liittynyt: 09:41 03.07.2009

Re: Strickland haastaa (SVB:n)

Viesti Kirjoittaja kanak »

rz kirjoitti:
Kimmo kirjoitti:olisin kuitenkin melkein valmis pistamaan jotain sheinin puolesta...ehka jopa pienella kertoimella...mutta katotaan nyt mita noi kaikesta kaiken tietavat oraakkelit aazetalla maarittavat kertoimiksi ennenko luvataan mitaan
Mä olen valmis lyömään Strikun puolesta.
Otatko Sami parilla kympillä kiinni?
T: Hannu Vesterinen
Heggins
Viestit: 830
Liittynyt: 15:30 04.11.2004
Paikkakunta: Helsinki

Re: Strickland haastaa (SVB:n)

Viesti Kirjoittaja Heggins »

Se vastaa sulle että nolla tai kaks lisää
:wink:
Pasasvili
Viestit: 395
Liittynyt: 12:30 28.02.2005

Re: Strickland haastaa (SVB:n)

Viesti Kirjoittaja Pasasvili »

Yv laitettu.
Jarno Virtanen
Viestit: 1098
Liittynyt: 12:20 08.11.2004
Paikkakunta: Tampere

Re: Strickland haastaa (SVB:n)

Viesti Kirjoittaja Jarno Virtanen »

Earl: "During the match you want to take a 15 min break every 2 hrs?"

Shane: "I thought you were an athlete."

http://twitter.com/#!/TheActionReport/s ... 0760088576
Jarno Virtanen
Viestit: 1098
Liittynyt: 12:20 08.11.2004
Paikkakunta: Tampere

Re: Strickland haastaa (SVB:n)

Viesti Kirjoittaja Jarno Virtanen »

Markus kirjoitti:Näkyyks muuten mistään et paljonko maksaneita katsojia on, tai siis ees esim. siin ruudulla et kuinka monta on kerrallaan katsomassa?

Kiinnostaa vaan et minkälaisii fyrkkii tekee, ei toi 25$ must mitenkään ryöstöltä tunnu, kuitenki Öörli ja 10 jalan pöytä kehissä, sekä varmaan kohtuu hyvää selostusta ja chättiäkin... no, toki joku tollai 19.95$ vois tuntuu reilummalta, mut eniwei.
Olen ymmärtänyt niiden TARin tyyppien jutuista, ettei se ole mikään häävi bisnes. Tuota maksavaa porukkaa ei ole hirveästi ja jos haluaa tehdä asiat hyvin tuotantopäässä niin sekin maksaa.

Toki voi ajatella, että ehkä potentiaalista yleisöä vois olla enemmänkin, koska onhan esim. jenkeissä todella paljon harrastajia.
Vastaa Viestiin