BARIBAL OPEN TALLINNA 29. -31.01.2016

Kansainväliset tapahtumat ja uutiset

Valvojat: Tube, Johnny Boyh, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho

Riksa
Viestit: 2847
Liittynyt: 03:55 24.12.2004

Re: BARIBAL OPEN TALLINNA 29. -31.01.2016

Viesti Kirjoittaja Riksa »

Ei ollu vissii tarpeeks nopee suihku...
laurih
Viestit: 1938
Liittynyt: 20:12 30.12.2004
Paikkakunta: Helsinki

Re: BARIBAL OPEN TALLINNA 29. -31.01.2016

Viesti Kirjoittaja laurih »

laurih kirjoitti:Heippa,

41 pelaajaa tällä hetkellä Suomesta !

Vaikka mun järjestämä matka on jo buukattu täyteen, niin kisoihin mukaan vaan !

Ilmottautuminen päättyy Tiistaina 26. päivä klo 21.00 !

Kisojen yhteydessä kaikkea hauskaa; mm Shoot Out -kisa, Looser -kisa, teikkausta mun kanssa (ei vastaan), jne, jne.

Terveisin Late
laurih
Viestit: 1938
Liittynyt: 20:12 30.12.2004
Paikkakunta: Helsinki

Re: BARIBAL OPEN TALLINNA 29. -31.01.2016

Viesti Kirjoittaja laurih »

Moikka,

Viime hetken vinkkejä biliskisaan lähtijöille:

Perjantaina laiva Viking XPRS lähtee Katajanokalta klo 11.30, mä menen lunastamaan lippuja klo 10.00 aikaan ja sitten mut löytää 2. kerroksen baarin perukoilta.
Tulkaa ajoissa, klo 11.00 aikaan siirryn portille ja myöhästyneet tulevat sitten ehkä seuraavalla laivalla.

Tallinnan satamasta jokainen siirtyy haluammallaan tavalla hotelliin ( Hotel Metropol, osoite Roseni 13 ), matkaa on noin 850 metriä. Nopeimmat odottakoon minua, niin otan huoneavaimet jakoa varten, kiitos.

Omatoiminen siirtyminen Baribal salille, taksilla osoite on Hermanni K 1 ja kävellen älypuhelimeen osoite Tartu maantee 63, matkaa on noin maili eli alle 1700 metriä.

Kisamaksun maksaminen ja alku infot klo 15.15 - 15.45, myöhästyminen kielletty ! Varatkaa mieluiten tasarahana os.maksu 50,00 €

Pelit alkaa klo16.00 yhteisbreikillä !!!

Pelataan 1 h 15 min aikataulutuksella, siten että viimeinen kisakierros lähtee käyntiin klo 19.45.
Tämän jälkeen on 8 pöytää käytössä mahdolliseen shootout -kisaan tai vapaaehtoisiin betsipeleihin.

Itse lähden nauttimaan illallista klo 21.00; nälkäiset voivat kysellä, jotta mihin olemme menossa...
Illallisen jälkeen perinteiselle sikaarille/whiskille/portviinille Sigarimajalle (osoite Raekoja plats 16, siinä torin kupeessa)

Honduralaisen 38 minuutin sigarin jälkeen hotellin lähistöllä olevaan Scotland Yard ( osoite Mere puistee 6) pubiin Irlantilaiselle kahville. Siellä on vkonloppuisin yleensä hemmetin hyvää livemusaa. Suosittelen.

Pelit jatkuu sitten Lauantaina klo 12.00, bilissalin ovet avautuva klo 11.00.

Vilpittömästi kaikille hyvää kisaviikonloppua ja onnea pussituksiin !

Pukeutuminen on vapaavalintaista, joten tsempataan enemmän hyvään ja reiluun käytökseen kuten aina ennenkin.

Lauri "Late" Hietala
Vastaa Viestiin