Poolin Joukkue MM 2012 30.6. - 6.7. Peking, Kiina

Kansainväliset tapahtumat ja uutiset

Valvojat: Tube, Johnny Boyh, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho

Avatar
buddy
Viestit: 5276
Liittynyt: 12:58 04.11.2004
Paikkakunta: Helsinki

Re: Poolin Joukkue MM 2012 30.6. - 6.7. Peking, Kiina

Viesti Kirjoittaja buddy »

High steaks betting.
Sääli että meidän jengi hävis, hienoa että Petu jaksaa kirjoittaa raporttia tänne.
Mikko Jäntti
Tommi Lamminaho
Viestit: 3898
Liittynyt: 20:04 27.10.2004
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Poolin Joukkue MM 2012 30.6. - 6.7. Peking, Kiina

Viesti Kirjoittaja Tommi Lamminaho »

Harmi et missasin noi betsit. Tosin mä en kyl tajunnu yhtään miten noi safkat ois menny, mut so not. Jätski ois maistunu, Ben&Jerryltkin on just tullu uus Apple pie -maku. mmmmmm..

Hurjaa tasasta vääntöö, toi shootoutti on aika raaka. Taitaa olla Japani-UK finaali
Tommi Lamminaho
Hallituksen jäsen SBiL, EPBF
Tommi Lamminaho
Viestit: 3898
Liittynyt: 20:04 27.10.2004
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Poolin Joukkue MM 2012 30.6. - 6.7. Peking, Kiina

Viesti Kirjoittaja Tommi Lamminaho »

Markus kirjoitti:
Tommi Lamminaho kirjoitti:Harmi et missasin noi betsit. Tosin mä en kyl tajunnu yhtään miten noi safkat ois menny, mut so not. Jätski ois maistunu, Ben&Jerryltkin on just tullu uus Apple pie -maku. mmmmmm..

Hurjaa tasasta vääntöö, toi shootoutti on aika raaka. Taitaa olla Japani-UK finaali

Noh, vaikka mä automaattisesti aina häviinki nää vedot ni kyl mä ny Kiina kakkosta pidän ennakkosuosikkina Japaniaa vastaan, eli voin ottaa vedon siitä. Enemmän mua harmittaa jinxata suosikki puulimaatani Taiwaniaa, mutta jos haluut ni saat edelleen UK:n, vaik Taiwani pelaaki vähän niinku varamiehistöl. Saletimpi munmielest kuitenki on toi Kiina kakkosen voitto Japanista osittain koska UK vaan on niin kova.. ;)
Joo eli mulle Japoni & UK? Kyl mä tän otan. Mut siis jätskistä, mä menin ihan pihalle sun kikkailusta, häviäjä tarjoo jätskit toiselle ;)
Tommi Lamminaho
Hallituksen jäsen SBiL, EPBF
kanak
Viestit: 217
Liittynyt: 09:41 03.07.2009

Re: Poolin Joukkue MM 2012 30.6. - 6.7. Peking, Kiina

Viesti Kirjoittaja kanak »

Tommi Lamminaho
Viestit: 3898
Liittynyt: 20:04 27.10.2004
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Poolin Joukkue MM 2012 30.6. - 6.7. Peking, Kiina

Viesti Kirjoittaja Tommi Lamminaho »

Markus kirjoitti:No Lambou, pääsit ryöstää outit. Otetaaks finaaliin veto, mul "Tiawan" (wot?), sul Japania?
Ok, otetaan kiinni :) Mä fiilistelen jätskillä jo nyt himassa...
Tommi Lamminaho
Hallituksen jäsen SBiL, EPBF
Vastaa Viestiin