Strickland haastaa (SVB:n)

Kansainväliset tapahtumat ja uutiset

Valvojat: Tube, Johnny Boyh, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho

Jarno Virtanen
Viestit: 1098
Liittynyt: 12:20 08.11.2004
Paikkakunta: Tampere

Re: Strickland haastaa (SVB:n)

Viesti Kirjoittaja Jarno Virtanen »

Niin se oli varmaan kaikille jo selvää, mutta tuo suurennuslasihan oli eittämättä kuittailua sille kun SVB tarkisti pakan joka kerta.
Petu
Viestit: 745
Liittynyt: 10:23 30.11.2006
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Strickland haastaa (SVB:n)

Viesti Kirjoittaja Petu »

Pitäs näkyy kyll ilmaseks koko loppupeli
Petri Makkonen, HyvBk

Mezz cues
Zan tips
Taom billiards
Mustakasi
Koneistamovaltsu
Salonsiven
Finegroup
Jarno Virtanen
Viestit: 1098
Liittynyt: 12:20 08.11.2004
Paikkakunta: Tampere

Re: Strickland haastaa (SVB:n)

Viesti Kirjoittaja Jarno Virtanen »

Markus kirjoitti:Mä en oo nyt nähny ollenkaan sen käytöstä, mut mitä poolin tulevaisuuteen tulee, niin virallisemmissa kisoissa tuomarit pitää sen aisoissa, ja mitä rahapeleihin tulee, niin jokainen toki itse päättää että pelaako sitä vastaan.
Ehkä mä naivisti ajattelin et sen käytös ois parantunu ku se on alkanu taas pärjäämään ja joissain haastatteluissa se oli mielestäni taas vähän skarpimpana.
On se kai aina välillä ollut vähän rauhallisempi. Ja onhan se tässäkin pelissä ollut välillä ihan iisisti. Mutta kyllä Earl on edelleen Earl.

Ja mitä sen aisoissa pitämiseen tulee, niin ei se kyllä siltä ole näyttänyt. Nyt oli ollut joku turnaus, josta se oli diskattu huonon käytöksen takia ja siitä tuli kauhea haloo aatsetan foorumeilla. Minkä tulkitsin tarkoittavan sitä, että harvoin sitä kuitenkaan suljetaan kisoista pois.

Onhan toi aika hilpeää katsottavaa hetkittäin, mutta en haluais vastustajana tuollaista joutua kokemaan.
Avatar
Marko-
Viestit: 524
Liittynyt: 09:42 04.09.2007
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Strickland haastaa (SVB:n)

Viesti Kirjoittaja Marko- »

rz kirjoitti:8)
:shock: :shock: :shock: :!: :arrow: :| :arrow: :roll:
Se kauniimpi Tiusanen
Viestit: 845
Liittynyt: 22:04 04.11.2004
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Strickland haastaa (SVB:n)

Viesti Kirjoittaja Se kauniimpi Tiusanen »

Mielenkiintoista. Lueskelin tuossa hätäisesti AaZetan foorumia, ja siellä oli keskustelua, että matsissa käytetty pöytä olis ollut Brunswickin kymppijalkainen snookerpöytä, joka olis modattu poolipöydäksi. Keskustelua oli myös siitä, että se olis asennettu vähän miten sattuu ja esim. heitellyt lujempaa lyötyjä vallipalloja pihalle miten sattuu jne. Tossa ainakin kuva yhdestä pussista, joka näyttää hiukka jännästi laitetulta: Kuva

Mutta onko joku törmännyt aikaisemmin Brunswickin snököpöytiin vai onkohan nää jotain historian peruja? Toisekseen jos Jussi tai joku muu asiantunteva sattuu tämän huomaamaan, niin onko tuollainen poolipöydäksi muuttaminen järkevään hintaan toteutettavissa (sopivan mittaista vallia, vallikumia jne.)? En meinaan ainakaan googlella saanut ihan heti silmiini yhtään uutta vastaavaa.
-Timo Tiusanen
Riksa
Viestit: 2847
Liittynyt: 03:55 24.12.2004

Re: Strickland haastaa (SVB:n)

Viesti Kirjoittaja Riksa »

mnojoo oon törmännyt vähä ton henkiseen snooker/pool sekoiluun.

En muista nyt että oliko kyseessä brunssi (mun mielestä oli) mutta tosiaan aika villi härpäke.
Vegasissa cue clubilla oli semmonen modaus mikä oli poolpöydän mallinen missä juurikin tommoset säkit, verka oli vihreä simonis ja siihen oli piirretty snooker viivat ja pisteet.

pallot oli luonnollisesti jenkki tyyliin eli snookerin pinkki oli nelonen ja musta tietty kasi yms.
mutta pöytä oli malliltaan poolimainen mutta iso ja haagit säkeissä oli syvät ja pitkät ja suorat ja pallon sinne saaminen oli pikku työn takana.

tota pöytää ku tutkailen ni mä luulen että semmosesta viritelmästä toikin on modattu.
toki luulen vain eikä mitään faktaa mutta auttamatta pikkusen kyllä tutulta muistuttaa tuo noiden viritelmä.
laadidaa
Viestit: 954
Liittynyt: 12:24 30.05.2005
Paikkakunta: Helsinki

Re: Strickland haastaa (SVB:n)

Viesti Kirjoittaja laadidaa »

Vielä pari vuotta sitten ainakin Olhousenin sivuilta sai suoraan tilata yhden niiden huippumalleista 10f kokoisena. Muistelen, että noissa historiikeissa mainitun aikanaan enemmänkin käytetyn 10 jalkaisia tuolla 1900 alkupuolella.

ps. Vaan eipä näy enää Olhousenin valikoimissa kyseistä pöytää. Joku Grand-jotain se oli.
Sponsored by Janne Kettunen
OPaivio
Viestit: 211
Liittynyt: 20:31 16.12.2008
Paikkakunta: Turku

Re: Strickland haastaa (SVB:n)

Viesti Kirjoittaja OPaivio »

AZB:ltä:

Kuva
Skobe
Viestit: 1822
Liittynyt: 11:06 02.11.2005
Paikkakunta: HKI
Viesti:

Re: Strickland haastaa (SVB:n)

Viesti Kirjoittaja Skobe »

Strickland oli taas nöyränä pelin jälkihaastettelussa.. Sanoi jotenkin näin että "Shane is the most talented player since me". :lol:
Vastaa Viestiin