Tommi Lamminaho kirjoitti:Toimiiko livestream kellään? Mulle tulee vaan jotain erroria. Ehkä liikaa ihmisiä kattomassa kun vain 200 kerrallaan voi sitä väijyä...
Ei toimi minullakaan. Eilen illalla kun oli ruuhkaa, niin virheilmoituksen yhteydessä tuli kyllä erillinen viesti, että käyttäjiä on niin paljon, ettei lisää voida ottaa. Nyt sellaista lisäinfoa ei ole mukana.
Tommi Lamminaho kirjoitti:Toimiiko livestream kellään? Mulle tulee vaan jotain erroria. Ehkä liikaa ihmisiä kattomassa kun vain 200 kerrallaan voi sitä väijyä...
Mulla tulee Access Denied. En tiedä johtuu streamista vai siitä, että streamiliikenne on blokattu tänne yliopistolle...
Mulla tulee Access Denied. En tiedä johtuu streamista vai siitä, että streamiliikenne on blokattu tänne yliopistolle...
Mää en ole saanut näkymään tuota livekuvaa missään koneella, kolmella sitä kokeillut. prkl
Mulla näkyi taannoin kotikoneella, mutta kuva ei ollut mikään älyttömän hyvä. Toisinaan näkyi hyvin, toisinaan pakkaus näkyi liikaakin kuvassa...
OK... tasaista näyttäis olevan tuolla, Jimmyllä suomalaisista kovin vastustaja. Nuori Asperup (19v.) pelas Tanskan mestaruuskisoissa finaalissa joka lajissa. Drago muuten myllyttänyt 25min ja 6 erää
Tommi Lamminaho kirjoitti:Jep, aika perinteistä. Harmillisesti Miksan aloituksesta oma pussiin ja turkkilainen putsaa, 7-4. Ja Miksa ottaa timeoutin, huokaus
Livestreamistä tulee juuri Drago - Christoffersen, joka on mukavan viihdyttävää. Drago painaa yleisesti aika vauhdilla, mutta yllätti 2-0 -tilanteessa tekemällä seiftin (jonka seurauksena voittikin ko. freimin). :-)
Nopeasti vaihtuu tilanteet tuossakin. Drago johti 3-0, kun Tanskan poika rupesi painamaan aloituspartteja ja Drago vastaavasti tyhjiä aloituksia, jotka Christoffersen kävi sitten tyhjentämässä. Tilanne yhtäkkiä 6-3 tanskalaiselle.