vili kirjoitti:Kiitti äijät tsempistä... Kaveri teki lähestulkoon kaikki omat ja itse puristin itteni ulos hommasta. Toivottavasti huomenna saa pidetty nupin kunnossa ja sitä myöten vähän järkeä peliin!
Tommi Lamminaho kirjoitti:
Seuraavana pikku-Rafig ellei se tuosta nouse eli vähän helpottaa mutta töitä on tehtävä silti! Nää on kuitenkin Villen ekat arvokisat ikinä joten ei oo iisi paikka..
Tai ehkä mä meen asioiden edelle, eihään se oo ku 4-1 perässä.
Allulla mielenkiintoinen vastustaja Kasper Thygesen. Se on ennenkin saanu suomalaisilta pataan joten perinteet velvoittaa Akilla kova matsi, Specchia jonkun vuoden takainen ysin Euroopan Mestari mut ollu vähän pimennossa sittemmin....
Tommi, sa et sit peta ikina
Jos siis junnukisoja ei lasketa, niin Saska Spekkia oli Tanperella hopeella.
Anyway, kerroppa mulle, tai siis kysy joltain (;)) et mika saanto on ysissa aloituksessa. Eli onko tappinki ja missa kohtaa ja kitsenit ja sillai..
Eikuniiiiiiiii hopeelle se jäi! Mä varmistan ton, mut kyllä vahvasti luulen että viime vuoden mallilla mennään eli ykkönen spotilla ja kitcheniä käyttäen.
Jimmy johti jo 5-0 ja 6-2, nyt kuitenkin 7-5. Tarvittais puristusta nyt, kerta vielä.
Drago oli voittanu ja Jimmyllä olis sitä päin jos tuo nyt tulee voittona himaan. Matsin statseissa oli kahden tuloksen merkkauksen välinen aika kahteen otteeseen noin pari minsaa, siel on tullu pikapartteja taas
Käyttääkö joku bwinin streamia? Oikealla bannerissa lukee että today from 9:00AM mutta vasemmalla ei livestreameissa ole koko päivänä ollu linkkiä pool-streamiin... mittee?
buddy kirjoitti:Käyttääkö joku bwinin streamia? Oikealla bannerissa lukee että today from 9:00AM mutta vasemmalla ei livestreameissa ole koko päivänä ollu linkkiä pool-streamiin... mittee?
Ei olis eka kerta kun BWIN:llä on "parempaa" tekemistä kuin lähettää puulia... Saattaa välillä olla yksittäinenkin kierros jääny välistä päivän striimauksissa.
Pitäiskö Buddyn vaa tilata streami ni ois viikoks tekemistä? Hinta tulee päivä päivältä luonnollisesti alemmas eli nyt oli 27,50€...
buddy kirjoitti:Käyttääkö joku bwinin streamia? Oikealla bannerissa lukee että today from 9:00AM mutta vasemmalla ei livestreameissa ole koko päivänä ollu linkkiä pool-streamiin... mittee?
Ei olis eka kerta kun BWIN:llä on "parempaa" tekemistä kuin lähettää puulia... Saattaa välillä olla yksittäinenkin kierros jääny välistä päivän striimauksissa.
Pitäiskö Buddyn vaa tilata streami ni ois viikoks tekemistä? Hinta tulee päivä päivältä luonnollisesti alemmas eli nyt oli 27,50€...
Ei viittis maksaa kun ei välttämättä ehdi katella kauheesti striimejä duunissa.
Karlsson kirjoitti:kukakohan toi pöydän 24 selostaja on?
aika väsyneen kuulonen kaveri, ihan asiantunteva
kylläkin.
Puhuuko se murtaen lontoota? Mä sain sellasen käsityks et Ralf Eckert selostais jotain. Selittäis asiantuntemuksen helposti, Ralf on kirjoittanu mm. kirjan Modern Pool sun muuta laadukasta alan kirjallisuutta.
ei iha toiminu 8alotus...hyvin meni kyl ne,mut ei vaa menny palloja...drago johti 4-3 ni mul helppo pakka 4-4...mut pöytä veti,sit 2tyhjää alotusta...eli en päässy löymään enää...sit just skowerski vastaan nii 4tyhjää alotusta.pelaa nyt sit...*rumasana* ...........molemmat pelas kyl hyvin.partteja tuli vaa...mut...mut...toiv 9pallos on sit parempi onni aloituksien kaa...nyt kait uimaan ja saunoo...ja sjungaamaan den glider in
!!!!!!!!!!!
buddy kirjoitti:Jahas, lakkas näemmä saitti IE:llä toimimasta ainakin meikäläisellä. FF pelittää. Kohta alkaa Allun ja Jounin matsit.
Jimmy ulkona, samoin Ville
Mulla ainakin toimii, versio 7.0.5730.11
Ei tää oo versiosta kiinni kun toimi vielä aamulla ja lakkas yhtäkkiä toimimasta ilman mitään päivityksiä. Todennäköisesti bootin jälkeen toimis taas mutta ei pysty boottaamaan kun duunijutut kesken tässä
HEH... Feijenillä seuraavaksi näyttää olevan vastassa HIFK:n jääkiekkojoukkueen entinen luottomaalivahti vastassa, kylläkin kansalaisuuttakin vaihtaneena. Näyttää Lundell vaihtaneen siis lajia ja kansalaisuutta kertarykäisyllä