EM-kisat 20.-30.4.

Kansainväliset tapahtumat ja uutiset

Valvojat: Tube, Johnny Boyh, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho

Avatar
buddy
Viestit: 5280
Liittynyt: 12:58 04.11.2004
Paikkakunta: Helsinki

EM-kisat 20.-30.4.

Viesti Kirjoittaja buddy »

Muistakkee seurata tuloksia. Kuulemma pöytätuomareilla on pocket PC:t, joista jokaisen erän jälkeen tulos siirretään tietokantaan joka päivittää automaattisesti tulokset nettiin ! Loistava homma ja ilmeisesti toimii ! Eli siis erä erältä tulokset päivittyvät sivustolle:
http://www.europeanpoolchampionships.com/

Tuossa lainaus eräältä palstalta:
"Naturally this feature will be used during this years EPC. The secret of the Live Scoring lies in the central database. Updates are made on PDA’s (PocketPC) which connect to the internet via a wireless network. Because of the fact that these updates are made on the same online database the visitors of the site are using, all changes are visible immediately. That makes it possible to follow a match rack by rack, ball by ball without any delay at all. You’ll see the action on the website as it happens in the match arena. "

T: Buddy, joka lähtee muutaman tunnin päästä kohti Hollantia !
Mikko Jäntti
Avatar
buddy
Viestit: 5280
Liittynyt: 12:58 04.11.2004
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja buddy »

Hmm, eilen tuli pelailtua Leidenin salilla 't Dijkjessa yhden kaverin kanssa. 4 tuntia 9-palloa ja 1pocket -loylytytysta seka muutama olunen ja parit geneverit :P

Tanaan tuli sitten vaan istuttua auringossa kun oli mukava lampoinen saa... ehka huomenna viela vahan treenia Den Haagin salilla Dijkje Duinzigtissa.
Mikko Jäntti
Avatar
buddy
Viestit: 5280
Liittynyt: 12:58 04.11.2004
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja buddy »

Markus kirjoitti:Varo buddy sitten menemästä vääriin 'kahviloihin'.

Olisi ikävää jos mä joutuisin kaitsemaan sua samallalailla kuin Jamoa Weertissä aikoinaan.

Jos muffinseissa on outo sivumaku niin jätä syömättä, ja jos kujilta tulee punaisten lyhtyjen hehku, niin älä mene uteliaisuuttasi kurkkimaan, siellä ei ole käsintehtyjä keppejä näytillä, mutta keppisi kyllä saatetaan 'tehdä' siellä käsin, mikä vie sitten taas keskittymisen aivan sivuraiteille...

Nähdään viimeistään keskiviikkona.
Vanhana Hollannin asukkina osaan varoa oudon makuisia muffinseja seka omituisenhajuista "oreganoa" :)

Nyt on Oegstgeestin kylan majapaikka Leidenin tuntumassa vaihtunut Den Haagin keskustaan... kuningatar Beatrix on itse asiassa tuossa naapurissa, taidan kayda juomassa kahvit B:n kanssa ! Aippuli on tulossa illalla mestoille, saattaa olla etta myos Den Haagin sali Dijkje Duinzigt saa kokea suomalaisten hirmulyonnit. Jos Feijen tai Lely on salilla, taidetaan antaa kunnon suomalaiset "loylyt" 8) Jos saa sallii, niin huomenna vois kayda tsekkaamassa Scheveningin biitsin... tosin saa ei nayta sallivan :?
Mikko Jäntti
Avatar
buddy
Viestit: 5280
Liittynyt: 12:58 04.11.2004
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja buddy »

Kimmo kirjoitti: vaan et uskalla tulla A'damiin...aijai...tanaan illemmalla olisi tarkoitus pelailla erastakin T.Lamminahoa vastaan taalla...katotaan paljonko tulee turpiin! :)
Kylla suuri ja mahtava A'dam pelottaa tallaista pienta suomalaista :) Perskuta, taitaa olla sen verran tayteen buukattu aikataulu, ettei A'damiin ihan heti ehdi...
Mikko Jäntti
Steak
Viestit: 1725
Liittynyt: 14:42 04.11.2004
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja Steak »

Jahas, tänäänhän ne turnajaiset ilmeisesti starttaa käyntiin! Vielä ei ainakaan tuolla sivuilla näkynyt drawsheetissa olevan tietoa pareista...
Tommi Lamminaho
Viestit: 3898
Liittynyt: 20:04 27.10.2004
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tommi Lamminaho »

Steak kirjoitti:Jahas, tänäänhän ne turnajaiset ilmeisesti starttaa käyntiin! Vielä ei ainakaan tuolla sivuilla näkynyt drawsheetissa olevan tietoa pareista...
Pelit alkavat vasta huomisaamuna ja arvonnat suoritetaan tanaan illalla. Suomen joukkue koki lievan takaiskun kun Mika Immonen joutui siirtamaan matkallelahtoaan sairastapauksen vuoksi. Mika tullaan nakemaan kuitenkin ysipallossa ja joukkueturnauksessa mukana!
Tommi Lamminaho
Hallituksen jäsen SBiL, EPBF
Steak
Viestit: 1725
Liittynyt: 14:42 04.11.2004
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja Steak »

Tommi Lamminaho kirjoitti:
Steak kirjoitti:Jahas, tänäänhän ne turnajaiset ilmeisesti starttaa käyntiin! Vielä ei ainakaan tuolla sivuilla näkynyt drawsheetissa olevan tietoa pareista...
Pelit alkavat vasta huomisaamuna ja arvonnat suoritetaan tanaan illalla. Suomen joukkue koki lievan takaiskun kun Mika Immonen joutui siirtamaan matkallelahtoaan sairastapauksen vuoksi. Mika tullaan nakemaan kuitenkin ysipallossa ja joukkueturnauksessa mukana!
No näinhän siellä ohjelmassa lukikin tarkemman tutkiskelun jälkeen.
Avatar
buddy
Viestit: 5280
Liittynyt: 12:58 04.11.2004
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja buddy »

Maukka voitti Roterin. Marvel oli perassa 58-11, teki siihen muistaakseni 58 potkon ja sitten seuraavalla melkein poikki. Marvel pelaa talla hetkella Steffia vastaan.

Itse otin ekassa tulikasteessa turpiin Stormilta muistaakseni 125-61. Molemmat pelattiin aika p#skasti. Itsella oli pahoja vaikeuksia taysin puhtaiden pallojen ja ihkauuden veran kanssa, lyontipallo oli koko ajan jossain muualla kuin piti, senpa takia tuli seiftailtua aikalailla, ja Tomppa kylla jaatyi pahasti mun seifteihin 8) Saali vaan ettei oma peli kulkenut niin itsevarmasti kuin piti, joten kateen jai vahan paha maku ekasta pelista :oops: Paallevetovaikeuksien takia jai pari breikkipalloa aika kauas pakasta ja vedin sitten pari sellaista ohi ja pari muutakin mita ei olis saanunna lyoda vaarin :cry:

Niin, jos ei ihmiset ole viela kuulleet, niin Mikalla on joku paha vatsatauti ja tulee pelaamaan vasta ysia eli kasi ja straight jaa valiin :(

Semmosta.

-B

PS. Huoneet on aika penaalista, ihan karseen ahtaita koppeja. Hostellimajoitus neljan tahden hotellissa... ja milla hinnalla !!! :evil:
Mikko Jäntti
Steffi

Poolin Em!

Viesti Kirjoittaja Steffi »

Mie voitin sit Juvan.. Molemmat pelas surkeesti ym. ym. Tein 52 lopussa. Markus teki jossain vaihees 60 jotain? Lyontivuoroja vaan oli liikaa mutta iltapelis maara tulee olemaan tuntuvasti pienempi, ainaki mulla!!!!

Se ruotsin lippu joka netissa oli mun nimen peras, kavin korjaamas hyvin akkia pois vaikka ne svedut kylla halus mut kuulemma joukkueeseensa :-)

Tuuliina ja Hanna havis molemmat ekalla kierroksella. Ainolla eka w.o. ja alkaa juuri pian matsi. Vastustaja tulee ottelusta Jensen(DEN)- de Jonge(Hollannin iso tytto). Jensen on vissiin kehittyny viime aikoina nyt ku se saa Feijenilta henk. koht. valmennusta.. :wink:

Se kuuluisa tulosten suoralahetys ei toimi lainkaan, ainakaan viela! Ehka ne viela saa sen kuntoon. Toivotaan nain!

terv. Peppusvensson :D
Avatar
buddy
Viestit: 5280
Liittynyt: 12:58 04.11.2004
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja buddy »

Aippu voitti Jensenin, meitsi voitti Dario Skorputin (CRO). Steffi pelaa iltapelin kohtapuoleen Tomasz Kaplania vastaan.

Mulla on huomenna aamulla peli Nick v/d Bergia vastaan samoin kuin melkein koko muullakin porukalla...
Mikko Jäntti
Avatar
buddy
Viestit: 5280
Liittynyt: 12:58 04.11.2004
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja buddy »

Tube kirjoitti:Buddy pääsee varmaan TV-pöydälle aamulla pelaamaan, kun on paikallista vastaan peli. Toivottavasti live-kuva alkais toimimaan, ni pääsis jännäämään tosissaan täällä lumisateisessa Suomessa.
Ei tv-poytaa eika montaa mestaa, Nick teki heti alkuun 84 kun mun aloituksesta Nick hyokkasi todella vaikeaan palloon, loi ohi eika jattanyt mitaan... loin sitten keskelle pienesta kulmasta vaarin. Itse sain tehtya 14 Nickin uitettua oman mutta taas paallevedot meni persiilleen ja piti pelata pakasta seiftia, ja yllattaen Nickille jai pakasta saletti 4 pallon kyyti :? Sain viela mestan, mutta loin pitkan vallipallon ohi...

P#rse, ahistaa kun ei peli vaan lahde kulkemaan eika totu millaan painavalta tuntuvaan kiveen ja liukkaisiin poytiin. Tais mun paras breikki olla joku 20 koko kisoissa... :(

Aippu ja Markus pelaa justiinsa, Steffi ja Hanna pelaa tunnin paasta...
Mikko Jäntti
Avatar
buddy
Viestit: 5280
Liittynyt: 12:58 04.11.2004
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja buddy »

Ainiin, Feijen ja Hohmann kiskoivat 125-outit mieheen, Ortti tyytyi alkupeleissa 123 breikkiin. Paistit !!! 8) :D
Mikko Jäntti
Avatar
buddy
Viestit: 5280
Liittynyt: 12:58 04.11.2004
Paikkakunta: Helsinki

live coverage !!!

Viesti Kirjoittaja buddy »

Tsekkaa livena !!!!

http://www.europeanpoolchampionships.co ... coring.asp

Myos videokuvaa..
Mikko Jäntti
Heggins
Viestit: 831
Liittynyt: 15:30 04.11.2004
Paikkakunta: Helsinki

Live stream

Viesti Kirjoittaja Heggins »

Hyvin toimii. Chamat voitti juuri pelinsä, tällä hetkellä pöytä on tyhjillään, mutta kamera on päällä..jotain sinulta varmaankin puuttuu..
Avatar
9Ball
Viestit: 1632
Liittynyt: 06:52 19.02.2005

Viesti Kirjoittaja 9Ball »

JoneC kirjoitti:Toimiiko jollain tuo Live Stream?

http://www.europeanpoolchampionships.com/livestream.asp

Mulla on vaan musta ruutu, pitäisikö mun asentaa jotain kilkkeitä vai onko Hollannista valot poikki?

Berry kirjoitteli matchroomin forumilla että eilen ei ollut toiminut ja kovasti yrittävät saada toimimaan.

Pahasti näyttää että pojat on ulkona 14.1:sstä ,tietääkö kukaan miksi Pehkosen Ainon peli on jäänyt kesken,ainakin tulokset näyttää niin?
Avatar
KV
Viestit: 471
Liittynyt: 13:26 26.01.2005
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja KV »

Hyvin toimii mullakin, vaikka duunikone on aika antiikkinen perus-Win2K.

Onko noissa pöydissä isot ja avoimet säkit vai näyttääkö se vaan siltä? Tota yhden jannun läiskimistä kun olen katsellut, niin usein jää ravistamaan mutta aina on silti pudonnut.
Heggins
Viestit: 831
Liittynyt: 15:30 04.11.2004
Paikkakunta: Helsinki

live stream

Viesti Kirjoittaja Heggins »

Chamatilla ainakin putosi pocket speedillä, niin kuin pitikin..
Avatar
buddy
Viestit: 5280
Liittynyt: 12:58 04.11.2004
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja buddy »

KV kirjoitti:Onko noissa pöydissä isot ja avoimet säkit vai näyttääkö se vaan siltä? Tota yhden jannun läiskimistä kun olen katsellut, niin usein jää ravistamaan mutta aina on silti pudonnut.
Loysalla forssilla menee helposti sisaan, vahankin kovemmalla tulee todella helposti pihalle. Koin eilen yhden semmoisen ihmetuuttauksen eilisessa pelissa sita kroaattia vastaan...
Mikko Jäntti
Steffi

AHTBALL ALKAA!!

Viesti Kirjoittaja Steffi »

Nyt *erkele ruvetaan pelaamaan pikkaasen paremmin :evil:
Reitti meni sen verran penkin alle etta pisti miettimaan. Poydat tuntu kuitenkin helpoilta joten olis pitany pystya paljon parempaan..

Se on nyt kuitenkin takana ja kasi alkaa taas nollilta :!: :!:

Mikolla ja Markuksella alkaa juuri nyt ekat matsit. Dorkuksella Nick vd Bergia vastaan ja Pjontolla joku Lithuanian guy.
Mulle nasahti taas w.o. normaaliin bulla-pojan tapaan joten kaheltatoista alootan. Siihen vaan samaa keskittymista ku kasi-sm:ien ekas matsis oli (Golden tietaa :roll: ) niin hyva tulee :!:

Pitaa menna tchigaan poikia. Tytoilla alkaa vasta iltapaivalla..

Pitakaa peukkuja ja varpaita pystyssa siel kotosuoames :wink:
Avatar
9Ball
Viestit: 1632
Liittynyt: 06:52 19.02.2005

Viesti Kirjoittaja 9Ball »

Tuo Van Den Berg on nyt kyykyttänyt jo tarpeeksi :evil: Suomalaisia,tsempatkaa pojat ja näyttäkää sille mistä se kana pissii.. :twisted:
Marko Muukka
Viestit: 1282
Liittynyt: 10:56 05.11.2004
Viesti:

Jäntti mukaan 9-palloon

Viesti Kirjoittaja Marko Muukka »

Otsikko kertoo kaiken. Mikolla siis vielä hyvä mahdollisuus mitalitaistoon..
Terveisin,

Marko Muukka
Pool lajipäällikkö
Golden
Viestit: 1319
Liittynyt: 15:09 12.11.2004
Paikkakunta: Jyväskylä City
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Golden »

Hanna sitten niisti Ortneria... aika päivää!

Hieno homma!

Pirusti taistelua nyt siellä!
"Don't worry baby. I got your money. It's just in action right now." ~ Eric Durbin

SPONSORED BY:

http://www.tigerproducts.com/
http://www.taomtips.com
Avatar
buddy
Viestit: 5280
Liittynyt: 12:58 04.11.2004
Paikkakunta: Helsinki

8-pallo

Viesti Kirjoittaja buddy »

Eilen Hanna pelasi Benzia vastaan kasia, kontrassa Hanna oli tekemassa siistia parttia ja jatti kiven kynteen keskipussin tienoille ja kasi oli about spotilla. Kasi kulmaan ja kivi rullasi hiljakseen perassa sakkiin ! :evil:

Vajaan 10 minsan paasta Marvel teki samat, Maukka oli ollut jo haviolla reilusti, mutta teki hienon nousun ja johtoasemasta 7-6 veti kasin ja kivi meni vallinakista pussin suulle josta lupsahti sakkiin oltuaan pysahdyksissa pari sekuntia. Romanian poika teki yllattaen aloituspartin kontraan...

Oma peli lahti viimeinkin kulkemaan, ensin olin ihan yossa liettuan pojan kanssa aamupelissa, missailin helppoja palloja ja kerran kasi meni haageista vastakkaiseen kulmaan ja johtoasemasta 6-5 painoi pallon keskelle, ja kasi leikkuunakilla kulmaan :cry: Turpiin tuli 8-6. Aikamoisen itseruoskinnan jalkeen paatin kasata itseni ja paasin heti hyvaa lyontiin Luxemburgin Leisenia vastaan. Vaikka pojalla onkin 2 EM-mitalia, niin heppu oli parissa pelissa vahan yossa ja voitto meitsille 8-5. Sitten yllattaen taas arpa ei ollut paras mahdollinen ja loserpuolella vastassa Ortti. Tassa hieman pelin kulkua:

Ortti voittaa teikkauksen ja tekee 3 parttia mutta ei mee aloituksesta, teen partin ja olen tekemassa aloitusparttia ja yritan irrottaa Ortin palloa vallista kun on jumittanut mun boltsin, tulee doublekiss-nakki ja pallo jaa paikalleen, joudun liruttamaan kynnesta poikki poydan pienesta kulmasta toka vikaa palloa keskelle, poyta vetaa hieman, pallo ohi ja Ortti tekee suoraan 6-1. Kuiva aloitus Ortilta, teen suoraan 6-4 ja olen tekemassa aloitusparttia 6-5:een ja joudun vetamaan ahtaaseen mestaan paatyvallin lahelle vikan pallon paalle ja pehmea lyonti pystykepille kaukaiseen vinkkelikulmaan menee ohi ja Ortti tekee poikki 8-4. Ei siis montaa mestaa... Onneksi viimeinkin peli lahti kulkemaan eika kahteen vikaan peliin tullut juurikaan tyhmia ohilyonteja. Saali, etta straightin aikaan olin viela ihan jaassa... :?

Noh, ysipalloa odotellessa 8)

Hanna pisti juuri Ortnerin kassalle !! Aippu pelaa Dos Santosia vastaan, tiukka peli tulossa... mutta toiv. Aippuli hoitaa homman kotia !!

Taal on muuten jotain 20 astetta lamminta ja aurinko paistaa !!! 8) :)
Mikko Jäntti
Jarno Virtanen
Viestit: 1098
Liittynyt: 12:20 08.11.2004
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Jarno Virtanen »

Onko se Sellberg tuossa livestreamin [1] vasemmanpuolisella pöydällä pelaamassa juuri nyt? Ainakin sopisi kaavioon.

Hieman penseää tosin tuo kameran liike. Mielummin seuraisi yhtä peliä.


[1] http://www.europeanpoolchampionships.com/livestream.asp
Golden
Viestit: 1319
Liittynyt: 15:09 12.11.2004
Paikkakunta: Jyväskylä City
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Golden »

Jäntti ilmeisesti mukana myös 9-pallossa, ainakin kaaviossa oli Vitor Bessaa vastaan merkitty peli... ??
"Don't worry baby. I got your money. It's just in action right now." ~ Eric Durbin

SPONSORED BY:

http://www.tigerproducts.com/
http://www.taomtips.com
Jarno Virtanen
Viestit: 1098
Liittynyt: 12:20 08.11.2004
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Jarno Virtanen »

Hieno veto tuo livestream kyllä EM-kisojen järjestäjiltä. Tekniikka ei ole toki ihan TV-lähetysten tasoista, mutta harvoin sitä näkee noin hyvää pool-biljardia livenä.

Itse pelissä Otterman teki kolmisen pistettä ja jätti Hohmannille käsipallon. Pakassa ei ollut auki kuin pääpakan takana (ilmeisesti) pillikyyti, johon Hohmann paiskasi sitten kahden vallin kautta ja kyyti säkkiin. Tämän perään Hohmann teki sitten "Hohmannit" eli 125 pojoa putkeen. (Tai siihen käsitykseen ainakin jäin. Lähetys pätkäsi kerran ja oli mustana jonkin aikaa.)

Kiva oli katella vaikka samaan aikaan tulikin Eurosportilta Jimmy White vs. Matthew Stevens.
Avatar
buddy
Viestit: 5280
Liittynyt: 12:58 04.11.2004
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja buddy »

Hohmann teki 3 kertaa 125 potkon ja veti koko kisat keskiarvolla tasan 50,0 !!!! :shock: 8)

Tosin finaalissa tuli ihan pienta hamminkia... Hohmann teki vain 121 pojoa ja voitti. Tuomari laski vaarin... :shock:
Mikko Jäntti
Vastaa Viestiin