Nyypakka vs. (??lintula??)

Ilmoitusluontoiset asiat (kutsut, kilpailuaikataulut, tulokset, yms)

Valvojat: Tube, Johnny Boyh, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho

Vastaa Viestiin
Riksa
Viestit: 2847
Liittynyt: 03:55 24.12.2004

Nyypakka vs. (??lintula??)

Viesti Kirjoittaja Riksa »

Jou 8)
muistelin tässä et oliko joskus jotkut kisat missä Jani paistoi Lintulan (nimestä en ihan varma) nollilla 8 pallossa ja joku einstein syytti tästä "hilloa" josta kehkeytyikin sillon kova suunsoitto ja uho herrojen välisestä pelistä steikkereiden osalta.

nyt mua kiinnostaakii että pelattiinko tätä settiä koskaan koska muistaakseni panokset ainakin puheiden mukaan alko olla pikkuhiljaa suht kohdillaan vai onko tää kyseinen mittelö vieläkin suunsoitto asteella :lol: (pahoittelut jo etukäteen jos joku tästä nyt suuttuu, oli vaan pakko kysästä ku selailin van :lol: oja topiceja läpi ja muistin tämmösen mut ei sattun silmään)

vai muistanko mä tän jutun jotenki ihan yöhön....

eniveis. Jani "hillo" nyypakka ja Lintula (siis jos nimi oikein) voiskii nyt palstan piristämiseksi täräyttää tän jonkuu isomman setin ni pääsis steikkerit puheista teoiksi ja pojat kattomaa onks Janista muuhun ku jouluttamiseen :lol:


onks alla vai onks jo pelattu vai sanat syöty ?
ok. pakko myöntää az billiardsin action room ja betsipelikeskustelujen lukeminen saatto myös pikkusen provottaa tän kirjottamista mutta mutta kuitenkin....
jaolsten
Viestit: 2265
Liittynyt: 15:51 09.02.2007
Viesti:

Re: Nyypakka vs. (??lintula??)

Viesti Kirjoittaja jaolsten »

Juuh vuosi-puolitoista sitten piti kyseisen pelin pelata mutta Forssalaiset meni puihin. Porista oli jo melko sievoinen summa lyöty keskelle pöytää mutta vastustajasta saati sen rahoittajasta ei sen koommin ole kuulunut mitään. Harmi silti, olishan tuo piristänyt paitsi henkisesti, myös taloudellisesti :D

Ja kaikkihan lähti liikkeelle Euran pääsiäisturnauksessa v. 2009 jossa Jani oli semifinaalissa Lintulaa vastaan 0-2 häviöllä nousten 5 - 2 voittoon. Sillonhan Lintulan kaveri/rahoittaja julisti Janin voittaneen tsägällä ja ITSE haastoi Nybackan Lintulaa vastaan uusintamatsiin isoista rahoista. Suurinpiirtein näin kuviot meni.
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
Riksa
Viestit: 2847
Liittynyt: 03:55 24.12.2004

Re: Nyypakka vs. (??lintula??)

Viesti Kirjoittaja Riksa »

noniin nyt sitte sanat teoiksi! täällä palstalla ei noin vain unoheta :lol: :lol: :lol:

8 palloo 8voittoon
9 palloo 9 voittoon
10 palloo 7 voittoon
14.1 100 pinnaa

ja jos setit tasan ni kolikolla kontraerä 10 palloa.

ei jää hillosta kiinni :D:D sorry mun provot mut tosiaa toi azb on hyvä mesta hakee vähä kihinää näihin palsta uhoihin 8) 8)
Jarno Virtanen
Viestit: 1098
Liittynyt: 12:20 08.11.2004
Paikkakunta: Tampere

Re: Nyypakka vs. (??lintula??)

Viesti Kirjoittaja Jarno Virtanen »

Vastaa Viestiin