Naisten RG1kysely

Ilmoitusluontoiset asiat (kutsut, kilpailuaikataulut, tulokset, yms)

Valvojat: Tube, Johnny Boyh, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho

Vastaa Viestiin
Elsa
Viestit: 876
Liittynyt: 01:19 27.09.2006

Naisten RG1kysely

Viesti Kirjoittaja Elsa »

Hei tytöt, kausi ois taas alkamassa ja tossa jo useamman ihmisen kanssa puhuttu, että juhlien ja muiden menojen takia useammalle tuo lauantai on päivä jolloin on menoa, joten tiedossa olisi aika tynkä kisat.. esim kahden ns. bilispariskunnan häät ovat tuona päivänä, ja ajattelin koska aijeminkin ollaan kisoja pidetty sunnuntaina, että jos ne siirrettäisiinkin sunnuntaille.. että nyt saa antaa mielipiteitä, puolesta ja vastaan ja katsellaan jos voitaisiin siirtää nuo sitten sunnuntaille :)

Elis siis päivä muutettaisiin 21.8 lauantaista 22.8 sunnuntaihin

Terveisin kilpailunjohtaja Elisa :)
Elisa Holtari, Ritz
emjen
Viestit: 13
Liittynyt: 10:37 26.07.2010

Re: Naisten RG1kysely

Viesti Kirjoittaja emjen »

Jenny painaa niiiiiiiiiiin punasta nappulaa!! eli siis vastaan niiiiin pirusti.

:)
Elsa
Viestit: 876
Liittynyt: 01:19 27.09.2006

Re: Naisten RG1kysely

Viesti Kirjoittaja Elsa »

emjen kirjoitti:Jenny painaa niiiiiiiiiiin punasta nappulaa!! eli siis vastaan niiiiin pirusti.

:)

Onko tää mielipide vai onko sulla este päästä sunnuntaina?
Elisa Holtari, Ritz
Emmy
Viestit: 375
Liittynyt: 19:19 12.02.2006
Paikkakunta: Järvenpää

Re: Naisten RG1kysely

Viesti Kirjoittaja Emmy »

mulle tosiaan kävis se su paremmin,mutta jos useimmat pääse la,niin ei se maailmaa kaada=)molempiin menoihin tahtois mennä,mutta toiset on kyllä monta kertaa tärkeämmät=)
emjen
Viestit: 13
Liittynyt: 10:37 26.07.2010

Re: Naisten RG1kysely

Viesti Kirjoittaja emjen »

olen järkännyt työvuorot ja menot aikoja sitten sen mukaan mitä kilpailukalenteri kisojen osalta ilmoittaa.
Saara
Viestit: 188
Liittynyt: 13:56 04.03.2010

Re: Naisten RG1kysely

Viesti Kirjoittaja Saara »

Minä henkilökohtaisesti en edes kannata noita sunnuntaikisoja ylipäätään, jos niitä ei ole sitten ihan pakko pelata jostain pakottavasta syystä sunnuntaina lauantain sijaan. Maanantai on yleensä (ikävä kyllä) työpäivä ja tässä vuosien varrella on ollut tilanteita, joissa pelien venyessä myöhempään on tullut pelin aikana mieleen jo seuraavan aamun työasiat (puhumattakaan siitä, että kotona ollaan yleensä joskus puolen yön jälkeen, joskus jopa aamuyön tunteina). Matkaa on yleensä yli 200 km suuntaansa.

Toiseksi ainakaan täältä Lappeenrannasta ei pääse sunnuntaisin etelän suuntaan julkisilla kulkuvälineillä ennen puoltapäivää ja pelien venyessä myöhään ainoana vaihtoehtona on hotelliyö ja maanantain vapaaksi ottaminen. Aina ei ole mahdollista käyttää omaa autoa. Nämä ovat tietenkin vain minun henkilökohtaisia "ongelmiani", toisilla on toisenlainen tilanne.

-Riikka
Elsa
Viestit: 876
Liittynyt: 01:19 27.09.2006

Re: Naisten RG1kysely

Viesti Kirjoittaja Elsa »

Joo, näillä mennään.. hyvää keskustelua, toivon että tulevaisuudessa jatketaan että kisoja on myös välillä sunnuntaisin, (joka kaudella ollut 1-2 sunnuntai peliä) ihan näiden ihmisten vuoksi, jotka joutuvat olemaan enemmistön lauantaista töissä, että mahdollisuus joskus osallistua/ ettei tarvitse töistä hommata joka kisaan vapaata.. mutta nää kisat siis lauantaina ja toivon vuorotyölaiseten myös ottavan kantaa yleisesti ottaen että saadaan nyt sitten sitäkin näkökantaa.. ja itselleni on ihan sama minä päivänä kisat on, mutta toivon että niistä muutoksista alkuperäiseen kalenteriin verrattuna muistetaan sitten hyvissä ajoin infota, koska viime vuonna tuli pikkasen ongelmia tuon kanssa ja kun alkuperäiseen kalenteriinhan kaikki kisat merkitään lauantaille..
Elisa Holtari, Ritz
Vastaa Viestiin