Euran Pääsiäisturnauksen tulosseuranta+stream

Ilmoitusluontoiset asiat (kutsut, kilpailuaikataulut, tulokset, yms)

Valvojat: Tube, Johnny Boyh, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho

Vastaa Viestiin
Avatar
Johnny Boyh
Viestit: 3003
Liittynyt: 01:28 12.11.2004
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Euran Pääsiäisturnauksen tulosseuranta+stream

Viesti Kirjoittaja Johnny Boyh »

Kateeksi käy. Hienon näköistä tulospalvelua täytyy kyllä myöntää :)
Joni Ahola / Espoon Biljardikerho
SBIL puheenjohtaja / Kilpailukalenterivastaava
Pool/Kaisa/Pyramidi/Kara lajijaostojen jäsen
kuuspussii
Viestit: 284
Liittynyt: 10:38 02.02.2010

Re: Euran Pääsiäisturnauksen tulosseuranta+stream

Viesti Kirjoittaja kuuspussii »

Rantanen kirjoitti:Hyvä NyPask ! :D
moron, vaan kyllä Nyypakan lyönti oli ihan kivaa katella, joten ei se eka sija ihan väärälle mennynnä, onnea vaan. kisat oli kivat ja tunnelma hyvä , pizza kerkes vähän kaikkien toilailujen jälkeen hieman viiletä (odotus about5 hours?) yks immeinen joka itsensä kansanedustajaks ja pelastajaks esitteli, niin, joku, J.F. (ei ent. pressa USA.n) KILAHTI , tuli ihan jontteri 90-luvulta mieleen, oikeestaan lilla paremmin, ku mä oon luullu et noi ns. kansanetustajat :D on näitä meiän etu-rivin immeisiä jotka näyttää meille maallikoille suunnan miten käyttäydytään tilanteen vaatimalla tavalla, nuinko se sit kuuluu männä ettei kätellä ja vielä haukutaan naama punasinisenä (en ees viitti toistaa sanoja tässä) ja lähetään, niin ,että keppikin meinas unehtua, taitaa miehen olla aika mennä itse-tutkiskeluun , tai jotain? ei kai vaan oo itse niiden sanojensa vanki . ikinä en oo kaveria ees nähny nimen oon jostain lukenut, mut ruhtinas kuin ruhtinas. Hienosti oli muuten kisat järjestetty, että silleen ja kaikille lukijoille sekä mukana olleille hyvää kevään jatkoa ja kesän odotusta, siis kaikille 8)
Paavo Vaari,GU (tuulta päin,selkä eellä) 8)
Vastaa Viestiin