Seniorien joukkue SM 8.-9.5. TIISERI

Ilmoitusluontoiset asiat (kutsut, kilpailuaikataulut, tulokset, yms)

Valvojat: Johnny Boyh, Tube, Matti Jokela, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho

Vastaa Viestiin
9Ball

Re: Seniorien joukkue SM 8.-9.5. TIISERI

Viesti Kirjoittaja 9Ball »

En tiedä mikä on lopullinen kuvio,mutta Hämeenlinnan 8-sm:ssä Retsi ja Antti jutteli silleen että kisat olis mahdollisesti Porissa. :?
foppa

Viesti Kirjoittaja foppa »

termis56 kirjoitti:Moikka ! Mielenkiinnosta tietämättömyyttäni hieman utelen, jokos siitä on tehty ennakkopäätös kuinka monta (mini/max)pelaajaa saa kuulua joukkueseen, sekä mikä on ikäluokka ,voiko esim, kaikki olla 40v vai miten ? jos kaikki joukkueessa voi olla 40v niin saattaapi käydä mahdollisesti niin että montaa 50-60 v pelaajaa ei ilmesty kilpailuihin .
Terv, Pappa

No eiks se niin on että jos oot 40v niin oot Seniori poolissa, vai?
Peter Forsström, BB
billiardmama

Viesti Kirjoittaja billiardmama »

tuuliina kirjoitti:Mä haluaisin osallistua, mut näyttää et Hyvinkäältä ei ikäihmisiä löydy :0. Varmaan villiä joukkuetta ei voi/saa laittaa pystyyn:(
Ei voi. Mutta eikö Hyvinkäällä ole 40 täyttäneitä poolpelaajia? :shock:
foppa kirjoitti:
termis56 kirjoitti:Moikka ! Mielenkiinnosta tietämättömyyttäni hieman utelen, jokos siitä on tehty ennakkopäätös kuinka monta (mini/max)pelaajaa saa kuulua joukkueseen, sekä mikä on ikäluokka ,voiko esim, kaikki olla 40v vai miten ? jos kaikki joukkueessa voi olla 40v niin saattaapi käydä mahdollisesti niin että montaa 50-60 v pelaajaa ei ilmesty kilpailuihin .
Terv, Pappa

No eiks se niin on että jos oot 40v niin oot Seniori poolissa, vai?
Näin on. Seniori ikäraja on 40v, myös joukkuekilpailussa.

T Mella
Poolteam
jsalmela

Viesti Kirjoittaja jsalmela »

Pihliksen biliskerhosta jengiin tulee ainakin Oki ja Riikosen Kari, itse olen perheeni kanssa Kreetalla lomalla silloin ja eukko kehaisi, et tämähän on puhdas valintatilanne :D
jsalmela

Viesti Kirjoittaja jsalmela »

jsalmela kirjoitti:Pihliksen biliskerhosta jengiin tulee ainakin Oki ja Riikosen Kari, itse olen perheeni kanssa Kreetalla lomalla silloin ja eukko kehaisi, et tämähän on puhdas valintatilanne :D
Tarkoitan, että saamme kokoon ainakin yhden joukkueen. Juki
Vastaa Viestiin