Summercheck 2010 satelliitit Keravalla

Ilmoitusluontoiset asiat (kutsut, kilpailuaikataulut, tulokset, yms)

Valvojat: Tube, Johnny Boyh, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho

Joonas
Viestit: 431
Liittynyt: 00:58 15.09.2005
Paikkakunta: Espoo

Re: Summercheck 2010 satelliitit Keravalla

Viesti Kirjoittaja Joonas »

Joonas Saloheimo ja
Mikael Mäenpää mukaan karkeloihin ;-)

Kiiitos,
- Joonas -
CFC
Viestit: 1001
Liittynyt: 13:44 04.03.2006

Re: Summercheck 2010 satelliitit Keravalla

Viesti Kirjoittaja CFC »

Joonas kirjoitti:Joonas Saloheimo ja
Mikael Mäenpää mukaan karkeloihin ;-)

Kiiitos,
Mitä kautta hessut ajaa? Eli siis onko saumaa päästä kyydillä?
Tai no, soittelen huomenna.
Joonas
Viestit: 431
Liittynyt: 00:58 15.09.2005
Paikkakunta: Espoo

Re: Summercheck 2010 satelliitit Keravalla

Viesti Kirjoittaja Joonas »

Joonas kirjoitti:Joonas Saloheimo ja
Mikael Mäenpää mukaan karkeloihin ;-)

Kiiitos,
Niin tosiaan tarkentaakseni asiaa niin meidän ilmoittautuminen koskee tänään 7.3 pelattavaa sateliittia
- Joonas -
Joonas
Viestit: 431
Liittynyt: 00:58 15.09.2005
Paikkakunta: Espoo

Re: Summercheck 2010 satelliitit Keravalla

Viesti Kirjoittaja Joonas »

Näin se vaan meni ;-(

- Joonas -
- Joonas -
Joonas
Viestit: 431
Liittynyt: 00:58 15.09.2005
Paikkakunta: Espoo

Re: Summercheck 2010 satelliitit Keravalla

Viesti Kirjoittaja Joonas »

Montako siellä olisi ollut osallistumassa ?
- Joonas -
Joonas
Viestit: 431
Liittynyt: 00:58 15.09.2005
Paikkakunta: Espoo

Re: Summercheck 2010 satelliitit Keravalla

Viesti Kirjoittaja Joonas »

jänis kirjoitti:olikohan meitä tänään 3 siellä.. :D

eikö tosissaan jengille maistu lippu kesän kuumimpaan kisaan?

Toivottavasti muut sunnuntait ois vähän parempia sitten että tulis ees ihmisiä paikalle!!
No viime viikolla oli se 13 osallistujaa mutta kannattaisikohan järjestäjien myös ajatella tätä struktuurin muuttamista rahojen jakamisen suhteen ? Minä en ole sitä ottanut asiakseni, mutta olen monelta jopa suoraan sanottuna kuullut sen että heitä ei TODELLAKAAN kiinnosta mennä osallistumaan sellaiseen kisaan missä järjestäjät ottavat lähes 33% koko potista mitä sen viikon kisasta pottiin tulee. Toki jos ne rahat menevät sitten heidän osallistumiseensa niin meneväthän ne loppujen lopuksi sinne loppupottiin, mutta niinhän ne menisi silloinkin kun ne jotka tulee sateliitteihin pelaamaan ja toivomaan että pääsee niin pitkälle että jopa saisi lipun varsinaiseen turnaukseen halvemmalla.

Mikä mättää... kysyy tavallinen kadullatallaja...no juuri se että nykyään kun se taitaa olla niin että sali ei tätä turnausta järjäestä, vaan on ko. seura joka sen tekee... Tällöin sen sijaan että sali ns. voisi jättää ylijäämärahat esim toiseksi sijoittuneelle "osamaksuna", niin sehän sitten jää nyt järjestävän seuran kisajärjestäjien osallistumisen "osamaksuna"...

"Mitä järkeä ?"... toinen kysyy... JAA-HA... Who knows ? Eikö järjestäjien pitäisi olla se järjestävä osapuoli näinkin isossa konseptissa kun mahdollisessa yli 100 pelaajan turnauksessa eikä suinkaan pelaavana osapuolena ?

Tästä tulee kirkkaasti mieleen kun jonkin aikaa sitten kun oltiin porukalla pelaamassa ranking kisoja "jossain" ja järjestävä osapuoli sattui sitten olemaan ainoana tiskin takana ja ko. työssä oleva henkilö oli sitten kisoissa mukana. Nyt on kuitenkin kyseessä RANKING kisat (oli sitten MIKÄ DIVARI tahansa), eikä mikään viikkokisa. Onneksi en joutunut ko. henkilöä vastaan, meinaan lähellä oli... Jos olisi tullut, olisin toki oitis pistänyt valituksen liitolle ko. toiminnasta.

All in all, tämä järjestely kaikki heijastuu siihen pelaajamäärään mitä kussakin kisassa käy. Itse olisin tullut jos vain elämäntilanteeni olisi sen sallinut. Tietyt asiat elämässäni vain on etusijalla, näin se vain on... gladly so...

Sorry ja anteeksi tästä kaikesta, meni osittain hieman OFF-TOPIC mutta halusin vihdoin sanoa mitä mieltäni painoi. En ole katkera omalta osaltani, ehkä vain hieman pettynyt. Kaikki kunnia voittajalle/tuleville voittajille...

- Joonas -
- Joonas -
Joonas
Viestit: 431
Liittynyt: 00:58 15.09.2005
Paikkakunta: Espoo

Re: Summercheck 2010 satelliitit Keravalla

Viesti Kirjoittaja Joonas »

Matti Jokela kirjoitti:Satelliiteista yli jäävillä rahoilla seura sponsoroi kisajärjestäjien osallistumismaksuja Summercheckiin. Eli rahat päätyvät sitä kautta Summercheckin palkintoihin. Viime vuonna satelliiteista jääneet rahat menivät suoraan palkintoihin.
Montako teitä järjestävää osapuolta on tässä seurassa ? Ottaako sali osansa myös ? Toivottavasti meinaan ottaa, muuten ainoa ... HUOM AINOA !!! joka hyötyy näistä ylijäämä rahoista on seura ja järjestäjät jotka pääsevät täten mukaan.

Mitäs sitten kun/jos ylijäämärahat ylittää kisajärjestäjien osuudet kisaan...?

Kuten edellä jo mainitsin, ne rahat päätyisivät muutenkin sinne pääpottiin ilman että joutuisi sponsoroimaan/suosimaan kisajärjestäjiä itseään. Olisi vain kaikkien etu niin että ne jotka järjestävät kisan ovat omistautuneet sille asialle ja sille asialle ainoastaan koko kisan ajan, eikä niin että "katsotaan kohta, mulla on peli kesken..."

Sorry jälleen kerran...

...mulla saattaa olla paha päivä ;-(

- Joonas -
- Joonas -
Joonas
Viestit: 431
Liittynyt: 00:58 15.09.2005
Paikkakunta: Espoo

Re: Summercheck 2010 satelliitit Keravalla

Viesti Kirjoittaja Joonas »

I'll be there... jos tilanne sallii ;-)
- Joonas -
Joonas
Viestit: 431
Liittynyt: 00:58 15.09.2005
Paikkakunta: Espoo

Re: Summercheck 2010 satelliitit Keravalla

Viesti Kirjoittaja Joonas »

Edelleen "BigShow": lle (joka ei ole järjestäjä)... haluaisin kysellä että millä perusteella "ylijäämä" rahoilla rahoitetaan järjestäjien osallistuminen ko. kisaan. Kun kerran on niin että seura nykyään järjestää kisat sen sijaan että sali, eikö "ylijäämä" rahat pitäisi mennä JOKO salille (pöytävuokra) tai sitten niille jotka todellakin yrittää sateliitin kautta osallistua ko. kisaan.

Onko sali saanut mitään 7.3.2010 pelatusta kisasta. Se nyt on mielestäni vähimmäistä mitä seura voi tehdä asian tiimoilta. Tietääkseni sali jäi euroitta ja allekirjoittanut jäi omilleen, josta olen "sinänsä" tyytyväinen, mutta pettynyt. Minä sain omani takaisin mutta kanssapelaajani "rahoittaa" järjestäjiä pelaamaan, ja heidän nimenomaan pitäisi olla HE jota järjestää ja ei pelaa (ref. mun edellisiin viesteihin).

HUOM. Minä en ollut se joka aloitti tämän debaatin asiasta, mutta kun sain sen arkun auki, niin mielipiteitä tulee. Näin se vain on...

Olen toki sitä mieltä että kaikki kunnia jäjetävälle taholle/-ille mutta toiumintatapa on vähän outo. Ideana on houkutella niitä pelaajia mukaan jotka ei VÄLTTÄMÄTTÄ tule suoralla maksulla...

Tässä on mietintää kerrakseen...

ja taas kerran SORRY ;-(
- Joonas -
Hibzu
Viestit: 1204
Liittynyt: 09:34 15.11.2004
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Summercheck 2010 satelliitit Keravalla

Viesti Kirjoittaja Hibzu »

Mitvit!

- Keravan hemmot on ilmotuksessa luvannu satelliiteista palkinnot.
- Palkinnoille pelanneet on saanu palkintonsa.
- Jos jotain fyrkkaa jäi yli, niiden käyttö ei kuulu kellekään muulle kuin Keravan jätkille. ihan sama vaikka pyyhkis niilllä
ahterinsa :shock: (mun mielestä ne ylimääräset vois antaa vaikka Tarvajärvelle ihan vaan sen takia kun se on niin kova jambba!)

Helvata, miten mukavan kotimainen ajattelutapa kitistä 90 eurosta :x .
Miikka Hirvonen HyvBK
Team Brassica Napus Inseco
MattiJarkkoFanclub
Joonas
Viestit: 431
Liittynyt: 00:58 15.09.2005
Paikkakunta: Espoo

Re: Summercheck 2010 satelliitit Keravalla

Viesti Kirjoittaja Joonas »

Menkööt sitten salille mieluummin.. Salihan "antoi" pöydät käyttöön...,vai ? Olihan siinä silloin su 7.3.2010 1-5 pöytää käytössä semmoiset upto 5 tuntia vaihtelevin määrin... Mitä jäi järjestävälle SALILLE contra se että mitä jäi seuralle... seura +90 €, sali mitätön myynti baarissa

Kyse on vain simppelisti siitä että kuka meistä hoopoista jotka käy sateliiteissa hyötyy ? MINÄ ainakin toivoisin että se on SALI eikä seura !

JA EDELLEEN... Millä perusteella ME kustannetaan JÄRJESTÄJÄT mukaan karkeloihin sillä perusteella että sitä kautta rahat suuntautuvat pääpottiin... niinhän ne EDELLEEN suuntautuisivat IHAN SAMANLAILLA jos "ylijäämät" jaettaisiin muille pelaajille eikä pelkästään järjestäjille.

Multa puuttuu edelleen pari vastausta:

1. Miten järjestäjien "sponsorointi" pelaajilen rahoilla eroaa siitä että "sponsoroisi" itse osallistujia vaikkakin "osalipuilla"

2. Mitä itse sali on saanut rahallisesti sateliittejen aikana muuta kun mitätöntä baarimyyntiä (huom: muistaakseni baarihenkilökunta oli tämän kisan takia lisäksi vajaan tunnin "ylitöissä"...) Käy sääliksi salia joka jää seuran jalkoihin ;-(

3. Kaiken kaikkiaan toivon että järjestävät osapuolet saavat hommat hoidettua tavalla tai toisella jotta saadaan homma rullaamaan.

I rest my case...
- Joonas -
Hibzu
Viestit: 1204
Liittynyt: 09:34 15.11.2004
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Summercheck 2010 satelliitit Keravalla

Viesti Kirjoittaja Hibzu »

Turha, niin *rumasana* turha keskustelu....

Kyse ei oo vieläkään mistään muusta, kuin Suomalaisesta perusajattelusta. "Naapurikin sai tikkarin, kyllä munki pitää saada".
Miikka Hirvonen HyvBK
Team Brassica Napus Inseco
MattiJarkkoFanclub
Joonas
Viestit: 431
Liittynyt: 00:58 15.09.2005
Paikkakunta: Espoo

Re: Summercheck 2010 satelliitit Keravalla

Viesti Kirjoittaja Joonas »

jänis kirjoitti: ...silmään pisti joku ihme osalippu?!?!?!eli siis tarkoittaen että maksat 20€ et pääse--> seuraavalla vkolla maksat 18,5€ et pääse--> seuraavalla vkolla maksat 14,75€?!ehkä vaan helpompi että rahalle on paikka A) Keravan poikien oma piilo missä ne pysyy ne fyrkat kunnes joku kovempi äijä tulee ne hakee!! (kesäkuussa Super Makkonen..tää on maalattu)

Elkää tehkö asioista niin vaikeita..rahaa se vaan on!!
Siis osalipulla tarkoitin sitä että ylijäämärahat voitaisiin käyttää niin että maksaa sen erotuksen (puuttuva raha) lipun hinnasta.

OK, saattaisi toki mennä hieman hankalaksi mutta ideana ihan kelpo ajatus.
- Joonas -
Joonas
Viestit: 431
Liittynyt: 00:58 15.09.2005
Paikkakunta: Espoo

Re: Summercheck 2010 satelliitit Keravalla

Viesti Kirjoittaja Joonas »

Jätetään tämä keskustelu tähän. Ei tätä oikeasti enää jaksa jankata suuntaan tai toiseen. Menneet ovat menneitä 8)

Over and out
- Joonas -
foppa
Viestit: 799
Liittynyt: 15:44 21.08.2007
Paikkakunta: Sipoo

Re: Summercheck 2010 satelliitit Keravalla

Viesti Kirjoittaja foppa »

HALLO! Maksa se suora paikka niin ette tarvistette valittaa koko ajan jostain *rumasana* satellliiti kisoista! *rumasana*!
Tämä keskustelu on Leikkitarhan komeimmat Storyt! Kaurismäki vois tehdä tästä menestyvä movie! 8)
Peter Forsström, BB
Vastaa Viestiin