3-divari

Ilmoitusluontoiset asiat (kutsut, kilpailuaikataulut, tulokset, yms)

Valvojat: Tube, Johnny Boyh, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho

Vastaa Viestiin
Elsa
Viestit: 876
Liittynyt: 01:19 27.09.2006

Re: 3-divari

Viesti Kirjoittaja Elsa »

täytyy sanoa että mun mielipide on että jos jaksaa ottaa kisoja, niin vois kai niistä vaivautuu jonku mainoksen tännekkin laittaa, tätä seuraa kuitenkin 90% biliksenpelaajista.. tietty jos ei haluu pelaajii tai haluu et oman kylän pelaajilla on paremmat mahkut... ??? :(

T Elisa

.. siis ihan vaan mun henkilökohtainen mielipide.....
Elisa Holtari, Ritz
Tuoli
Viestit: 55
Liittynyt: 20:30 14.01.2009

Re: 3-divari

Viesti Kirjoittaja Tuoli »

Elsa kirjoitti:tietty jos ei haluu pelaajii tai haluu et oman kylän pelaajilla on paremmat mahkut... ??? :(
Heh, kauden aiempia kisoja muistellen, vaikea kuvitella että tulevanakaan viikonloppuna pelaajista pulaa olisi.
Yleisesti ottaen mahdollisuus ilmoittautumiseen täällä foorumilla on erittäin hyvä juttu. Onhan se helppoa kuin mikä ja samalla pääsee näkemään paljonko väkeä on tulossa ja varmistamaan että oma nimi on varmasti mukana.

Itse voin kuitenkin myöntää toivovani, että ilmoituksen puuttuminen foorumilta saisi vaikkapa muutaman laiskimman jättämään kisat kokonaan väliin ja osallistujamäärä olisi hitusen lähempänä järkevää. Tottakai hienoa että väkeä riittää, mutta ahdistaa se sadan pelaajan kesken käydä teikkaamassa pelit, kun ei aika muuhun riitä.
If there is one thing you can say about mankind, there is nothing kind about man.
Vastaa Viestiin