Foorumilla käytettävästä kieliasusta

Ilmoitusluontoiset asiat (kutsut, kilpailuaikataulut, tulokset, yms)

Valvojat: Johnny Boyh, Tube, Matti Jokela, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho

Vastaa Viestiin
buddy

Viesti Kirjoittaja buddy »

Marvel kirjoitti:Prkl :!:

Jos rupeette mun viestei deletoimaa ni mä räjäytän tän tietokoneen!!!

\@#§*&}#@¤ :!: :!: :!:
Markus, hieman tarkkuutta nyt siihen kirjoittamiseen ! \@#§*&}#@¤ ei ole yhdyssana, sen pitäisi olla \@#§ *&}#@¤.

Mihin tämä maailma onkaan menossa, kun nykyajan nuoret eivät osaa edes kunnolla kiroilla. :roll:
Mikko Jäntti
Tommi Lamminaho
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tommi Lamminaho »

Pitäiskö meitsin alkaa korjailemaan viestien kielioppivirheitä? Ku kolme vuotta sitten aloitin AMK:n, jouduin kielten tasotesteihin ja ainoo minkä reputin (ruotsi-englanti-suomi) oli suomen kieli :)

No joo eipä siinä. Tämä ehdotus ei nyt vaan taida löytää tietään pelimiesten ajatusmaailmaan minkä ymmärrän suht täysin.

Ps. Mut kyl mä aina oon mukana jutuissa mitkä Jake painaa!
Tommi Lamminaho
Hallituksen jäsen SBiL, EPBF
Golden
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Golden »

saaks siel dokata röökiä?
"Don't worry baby. I got your money. It's just in action right now." ~ Eric Durbin

SPONSORED BY:

http://www.tigerproducts.com/
http://www.taomtips.com
Steak

Viesti Kirjoittaja Steak »

Kyseessä on kuitenkin keskustelupalsta, joten eiköhän vaan kirjoitella niin kuin sylki niitä sanoja suuhun tuo, aivan kuin tähänkin asti.
Steak

...vai kuinkakohan moni meistäkin "ihan oikeasti, livenä keskustellessa", puhuu niin että Agricolakin kalpenee?
Steak

Steak kirjoitti:...vai kuinkakohan moni meistäkin "ihan oikeasti, livenä keskustellessa", puhuu niin että Agricolakin kalpenee?
Vaikka ei se siitä paljoa kalpeammaksi taida mennä. Piti nyt vielä tuo laittaa ennen kuin joku muu ehtii :wink:
buddy

Viesti Kirjoittaja buddy »

Steak kirjoitti:...vai kuinkakohan moni meistäkin "ihan oikeasti, livenä keskustellessa", puhuu niin että Agricolakin kalpenee?
Aika moni, tosin Agricola kalpenee ihan eri syystä kuin tarkoitit 8) Esim. Orivuoren Mikko saisi A.Colan aika kalpeeksi :D
Mikko Jäntti
Vastaa Viestiin