Kinkkukisat @ Cafe Fr33tim3 19.-20.12.2009

Ilmoitusluontoiset asiat (kutsut, kilpailuaikataulut, tulokset, yms)

Valvojat: Tube, Johnny Boyh, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho

Vastaa Viestiin
Can Playsam
Viestit: 1291
Liittynyt: 17:53 23.02.2008
Paikkakunta: petonen

Re: Kinkkukisat @ Cafe Fr33tim3 19.-20.12.2009

Viesti Kirjoittaja Can Playsam »

Millos saadaan nuo tasoitukset sieltä tunnetasolta, tilastojen mukaan?
Ei se ole illuusio, se vain näyttää siltä...
Can Playsam
Viestit: 1291
Liittynyt: 17:53 23.02.2008
Paikkakunta: petonen

Re: Kinkkukisat @ Cafe Fr33tim3 19.-20.12.2009

Viesti Kirjoittaja Can Playsam »

No no nimen omaan just Eetun hyysäämistä tarkoitin. Esim. Kaveri tulee freen viikkokisoihin. Ollu paras kuopiolainen ed. isoissa kisoissa, voittanu viikkokisoja pool centerissä, saa silti tasurit. Voittaa minut 5-3, subun ekaks 5-2 ja finaalissa 5-0. Kellä noista plaajista on varaa antaa Eetulle 2 eteen? Ymmärrän kyllä, että Eetu osaa pyytää, koska pelailee myös betsejä, mutta kukas se niitä tasureita myöntää? Oikeaan osoitteseen kyllä voitto meni, koska tiedän miten kova on harjoittelemaan, mutta ei sitä tarvii tarjottimella ojentaa...
Ei se ole illuusio, se vain näyttää siltä...
Avatar
malinen
Viestit: 767
Liittynyt: 14:56 24.04.2006
Paikkakunta: joensuu

Re: Kinkkukisat @ Cafe Fr33tim3 19.-20.12.2009

Viesti Kirjoittaja malinen »

slc kirjoitti:Ja tähän en kommentoi taas tämän enempää...
älkää lopettako, mukava seurata Kuopiossa pelattujen pelien jälkipelejä, viikko pari olis vapaata aikaa seurata tätä(kin) :)
Joensuun Klubi (JK)
Saimaan Biljardi (SaiBi)

¡¿ mikä on kun ei taidot riitä, mikä on kun ei onnistu ?!
Can Playsam
Viestit: 1291
Liittynyt: 17:53 23.02.2008
Paikkakunta: petonen

Re: Kinkkukisat @ Cafe Fr33tim3 19.-20.12.2009

Viesti Kirjoittaja Can Playsam »

slc kirjoitti:
Can Playsam kirjoitti:No no nimen omaan just Eetun hyysäämistä tarkoitin. Esim. Kaveri tulee freen viikkokisoihin. Ollu paras kuopiolainen ed. isoissa kisoissa, voittanu viikkokisoja pool centerissä, saa silti tasurit. Voittaa minut 5-3, subun ekaks 5-2 ja finaalissa 5-0. Kellä noista plaajista on varaa antaa Eetulle 2 eteen? Ymmärrän kyllä, että Eetu osaa pyytää, koska pelailee myös betsejä, mutta kukas se niitä tasureita myöntää? Oikeaan osoitteseen kyllä voitto meni, koska tiedän miten kova on harjoittelemaan, mutta ei sitä tarvii tarjottimella ojentaa...
Eiköhän nyt vaan olisi parasta että jätät saman tien tämän asian omaan rauhaansa. Kun et itse näihin kisoihin edes osallistu niin miksi vaivaudut muiden asioihin puuttumaan? Kyllä Eetu aikanaan pääsee sinne pikku-tasuri kastiin, mutta sun ei siitä tarvitse huolehtia.

Ja tähän en kommentoi taas tämän enempää koska tiedän ettei väittely sun kanssa kuitenkaan johda mihinkään järkevään lopputulokseen.
Jos et minun kans keskustelemalla pääse järkevään lopputulokseen, niin saat kyllä itseäs syyttää. Pyydän perusteluja tuolle Eetun tasoitukselle. Minä esitin jo niitä väitteeni tueks. Subulla ykkönen, Eetulla nolla ja sulla enemmän ku Pesosella, niin alkaa olemaan kohdillaan pikkuhiljaa... Ootkos koskaan aatellu, että tuo sinun politiikka noiden tasureiden suhteen saataa olla yks syy siihen miks minua ei niissä kisoissa ollu? (joskaan ei suurin...)
Ei se ole illuusio, se vain näyttää siltä...
Can Playsam
Viestit: 1291
Liittynyt: 17:53 23.02.2008
Paikkakunta: petonen

Re: Kinkkukisat @ Cafe Fr33tim3 19.-20.12.2009

Viesti Kirjoittaja Can Playsam »

E-dge kirjoitti:soitellaan (eri bändeissä)...
Sinun "bändis" ei vaikuta minun kommentteihin, tai peliin millään tavalla. Totuutta tässä asiassa etsitään. Ei muuta.
Ei se ole illuusio, se vain näyttää siltä...
Vastaa Viestiin