Veltto open 9-pallo 11.7.2009

Ilmoitusluontoiset asiat (kutsut, kilpailuaikataulut, tulokset, yms)

Valvojat: Tube, Johnny Boyh, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho

Avatar
dobermann
Viestit: 1910
Liittynyt: 22:16 04.11.2004
Paikkakunta: Vantaa, Kerava
Viesti:

Viesti Kirjoittaja dobermann »

Tästä unohtumaton extreme-loma susirajan itäpuolella. Mukavat mökit ja surkuhupaisat vastustajat. Kun tietää olevansa huono pelaaja ja häviää vielä huonommalle; se on kurjuuden maksimointia. Sipoossa luvassa nöyryyden opiskelua ja itsetunnon inhotusta. Näissä kisoissa kaavionkin kummallapuolella lukee looserside! Tervetuloa pitämään hauskaa ja nauttimaan alkukantaisesta biljardista!
Jorma Kauppinen
Viestit: 328
Liittynyt: 09:31 27.10.2004

Viesti Kirjoittaja Jorma Kauppinen »

En huomannut Siekkistä listalla joten epäilen, että Pappa on aika hyvä voittajaehdokas tällä kertaa (tietenkin mun jälkeen). :)

Hienoa, että Tuula ja Henrik pääsi mukaan tällä kertaa.
foppa
Viestit: 799
Liittynyt: 15:44 21.08.2007
Paikkakunta: Sipoo

Viesti Kirjoittaja foppa »

Jorma Kauppinen kirjoitti:En huomannut Siekkistä listalla joten epäilen, että Pappa on aika hyvä voittajaehdokas tällä kertaa (tietenkin mun jälkeen). :)
Väärä vastaus! Lopputulokset 1.Forsström 2.Nordström 3. Wikström (4. Ehkä Kauppinen) 8)
Avatar
dobermann
Viestit: 1910
Liittynyt: 22:16 04.11.2004
Paikkakunta: Vantaa, Kerava
Viesti:

Viesti Kirjoittaja dobermann »

janis kirjoitti:sori väärät kisat.. :shock: eli siis se vie ne seniori kisat!! :twisted:
Laitan samalle hevoselle rahat. :P
Tundra
Viestit: 321
Liittynyt: 12:30 08.09.2006

Viesti Kirjoittaja Tundra »

dobermann kirjoitti:
janis kirjoitti:sori väärät kisat.. :shock: eli siis se vie ne seniori kisat!! :twisted:
Laitan samalle hevoselle rahat. :P
Vedetään vaan sivubetsit, mä oon kyllä mukana. Mä lyön ketä tahansa Nääsvillen hevosta ja pitelen tarvittaessa myös suitsista. Siis Baccara Senior Openissa, sorry.
Avatar
dobermann
Viestit: 1910
Liittynyt: 22:16 04.11.2004
Paikkakunta: Vantaa, Kerava
Viesti:

Viesti Kirjoittaja dobermann »

Sallinen sä saat kaikki Treen pojat ja mä Hki-Vantaa-Sipoon pojat. 20 moorin tippiä vetoa että mun papat voittaa. Jos kunpikaan ei voita niin kumpikin lyö edelleen elmasterilla.
Avatar
dobermann
Viestit: 1910
Liittynyt: 22:16 04.11.2004
Paikkakunta: Vantaa, Kerava
Viesti:

Viesti Kirjoittaja dobermann »

Varalle Martin Julku
Vastaa Viestiin