Ritcille ksiiitokdi

Ilmoitusluontoiset asiat (kutsut, kilpailuaikataulut, tulokset, yms)

Valvojat: Tube, Johnny Boyh, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho

Vastaa Viestiin
laurih
Viestit: 1938
Liittynyt: 20:12 30.12.2004
Paikkakunta: Helsinki

Ritcille ksiiitokdi

Viesti Kirjoittaja laurih »

Kuheessitt kjiioiotksia koko Rilxzil n spurkolle :!:

NUm hutee ikeen ikoest kuittaa nöin opalajo teitiiuu aikana. Mä löohsi eikeistä ilmana takkia shuutisdsta ja men iein yht nikki ö a tonnne rotsoioi skssrufdaa lihoja. Ne oli keitttönö ulle nukkeja ja sulavia liah *rumasana* . mä oti n ja soin n eme lke i kaikk i y ht ä va ille.

SI T MME tei kakakttiit . jä nttit tuli m el ekei n toi sssek nsi . issisi kimmmo.
S De tie keikkakaus iah n. JÄntti aloittiti aj se teikakau kiinni ihoon, mu t mä te ikakasin toknana ja arvatkaaa mitu? vaikaak Mikolalae oli piellu kiinni ihosssa ni mä voitoiin :!:
AI noh ,nittnen nse o n mahooilllista :?: Nohj, kakaktttok aka, mä vaaa uksisnkertakskesti otin apidnan pois päältä ja laitoi nsen apllon hienovarasest vallin sissäsään- :!: Ssiiin ois ollu Janne Vullilla näkekemistä.

Muttten k i o l i h ienot kis at. aoiiaonoo mitää ä mä jäi n kaipaamaa mnnii, oll i s e et t mix hehenkil lö kuntilalaset on niin kiviooaja .
SAa iak jän n n ä o l li sse, ett sinenne narkiiiikaa oiti kojok a ajn jätäää paita.

Ustäsvälllissin terveisisin Raiuli
laurih
Viestit: 1938
Liittynyt: 20:12 30.12.2004
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ritcille ksiiitokdi

Viesti Kirjoittaja laurih »

Tihi :!:

Hilini kus y mi x mä t lin hynut jo emnkä aiakasemmin:?:

Mä uuthid n et in se kuis till ek ja s asnloin ett ta xi ei saan n ut ajaa niin kovvaa ku Manner heimin ristilläö on sse liitooravien kohtaam ispaoipaikka.
Se usko. E i se orava vaaa Hilini.

Terv .Samat jutut
Vastaa Viestiin