Summercheck tasoitukset!!

Ilmoitusluontoiset asiat (kutsut, kilpailuaikataulut, tulokset, yms)

Valvojat: Tube, Johnny Boyh, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho

Avatar
buddy
Viestit: 5280
Liittynyt: 12:58 04.11.2004
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja buddy »

Joo, puusilmävedättäjät aitan taakse ! :evil:
Mikko Jäntti
Steffi

Yhdyn edellisiin..

Viesti Kirjoittaja Steffi »

Markus kirjoitti:

Nythän sain myös kuulla, et osa oli ilmoittautunu, pyytäny jotain ihan käsittämätönt eteen, ja sit ku ei ollu saanu, ni oli jättäny os.maksut maksamatta.

Eiks se oo vähän noloo?
Oliko todellakin näin surkeita yksilöitä!!?

Voi voi :cry:

Ehkä vielä jonain päivänä...
Hibzu
Viestit: 1206
Liittynyt: 09:34 15.11.2004
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja Hibzu »

älä ota markus noin vakavasti. totuushan on että mä oon kaikissa bilislajeissa täysin lapanen (nähtiin myös 9-sm:ssä) Eikä se tampereella tapahtunut vahinko liittynyt niinkään mun pelitaitoihin vaan muiden pipon vilkutuksiin. :wink:
Ps. sama se vaikka tulis 0-tasotus. kyllä mä aina sen verran pelimies oon että tuun silti. :twisted:
Miikka Hirvonen HyvBK
Team Brassica Napus Inseco
MattiJarkkoFanclub
Hibzu
Viestit: 1206
Liittynyt: 09:34 15.11.2004
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja Hibzu »

vai että aitan taakse :!: hyvä buddy pysy tiukkana
Miikka Hirvonen HyvBK
Team Brassica Napus Inseco
MattiJarkkoFanclub
Avatar
buddy
Viestit: 5280
Liittynyt: 12:58 04.11.2004
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja buddy »

Noista kysymysmerkkimiehistä ainakin Mika Karhu taitaa olla vanhoja snookerpelureita, taitaa olla jotain titteleitä junnupuolelta 90-luvulta. Samoin Janne Vulli on tuttu nimi, oliskos muistaakseni Tampesterin pelureita... Vaikea kyllä antaa tasureita vanhoille pelimiehille. Esim. jos Mr. Entinen Aktiivi osallistuisi kisoihin, niin vaikea olisi antaa tasuria... Tosin tietäen, että se mies on aina jäätävääkin jäätävämpi niin...
Mikko Jäntti
laurih
Viestit: 1938
Liittynyt: 20:12 30.12.2004
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja laurih »

Kiitos vaan, että munkin tasotukseen kohteliaasti puututtiin.Markus on ihan oikeassa, oon aika paljon pelannut rahapelejä ja toivon jossain vaiheessa saavani takaisin edes osan siitä ´pienen perheauton´ summasta jonka oon vuosien varrella hävinnyt.Terveisiä vaan pojille, jotka tuntevat voivansa hymyillä tätä lukiessaan...

Tosi asia on kuitenkin se, etten ole voittanut ikinä koskaan milloinkaan muuta kuin 70-luvulla Soundi-lehden järjestämän kilpailun, jossa piti laskea monta O-kirjainta ko. lehdessä esiintyy.Siihen mulla riitti keskittymiskykyä ja voitin The O Band`n vinyylin! Kirjaimii oli ihan vaan jotain 3765 kipaletta.

Mitä taas tulee bilis-keskittymiseeni, niin viimeistään kolmannen perättäisen pussitamiseni pallon jälkeen tulee mietittyä, ett onkoha koira ollu ulkona tai ett kukakohan on mun seuraava vastustaja, ku alkaa näyttää siltä, ett mä voitan tän.

Toisaalta mä tiedän, ett kyllä mä vitosella voin voittaa vaikka jonkun nolla-kaverinkin ja alkaa leijuu, mutt ei ikinä koko kisoja...Hyvä asenne, vai mitä?

Anyway, järjestäjille kiitos etukäteen, teillä ei ole ikinä helppo saada kaikkia tyytyväiseksi, jos edes koskaan.

Tässä vaiheessa on pakko sanoa taas Retsille terveiisii. Pari kertaa oon haastannut rahapeleihin, mutta vastaus on tullut hymyssä suin: " En mä viitti viedä sun rahoja`.
smandi

Viesti Kirjoittaja smandi »

blackpool 7 voittoon sumcheck 9 voittoon( jos joku ei tiennyt!)


Schmandt Dennis 2 3
Vuorenpää Sebastian 3 4
Hietala Lauri 3 5
Honkanen Jarkko 0 0
Heiskanen Aki 0 0
Kaipainen Janne 0 1
Toivonen Markku 1 1
Makkonen Petri 1 1
Ervasti Kari 2 3
Järveläinen Sami 4 4
Pikkarainen Keijo 4 3
Juva Markus 0 0
Korhonen Sami 3 5
Kainulainen Jani 2 2
Kauhanen Johannes 1 1
Mattila Mikko 0 0
Riipinen Tuomas 0 0
Pasanen Ville 1 1
Pöyry Mikko 2 3
Kaksonen Henri 2 3
Laurinen Ville 0 0
Lohtander Marko 0 0
Sallinen Janne 2 3
Nertamo Tomi 2 2

ei markus voi olla niin,
että kun pelataan 9 voittoon ja on paremmat palikat
rakentaa hyvä tasoituskilpailu,
niin sinusta tasoitusten pitäisi olla samalla tasolla kuin blackpoolissa, jossa pelattiin 7 voittoon?
Vastaa Viestiin