Juuri tänään alkava TBC:n uusi viikkokisajakso (normaalisti 10 viikkoa) supistuu nyt sitten lyhyemmäksi. Kisat toki jatkuu normaalisti. Tervetuloa mukaan kun vielä ehtii

Happy Gardenin puolesta... Joonas Saloheimo
Valvojat: Johnny Boyh, Tube, Matti Jokela, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho
Mun rahoilla sais ehkä keppitelineen seinälle.. Jonkun summan voisi ehkä pistääkin jos riski on pieni. Joskus peräänkuuluttelin ns.osakassalia. Pelaajat omistaisivat salin, tai ainakin suuren osan siitä (kts.golf).CFC kirjoitti:Lähetkö sijoittajaks mukaan, jos mennään?Skobe kirjoitti:
Joku rohkee voisi avata tuohon biljardisalin. Pöytiä mahtuu hyvin vielä muutama lisää..
Hyvä Tero, hauskaa läppää!Dereck kirjoitti:Toi oli hyvä 15000€ jäsenyys. Vuosimaksu 500€, kierros 40€ sisältää caddyn eli kiksaajan/pakantekijän/kepinvirittäjän. klubilla sitten vois maksaa shampanjat onepocket ap:sta kaikille pöydillä pelaaville ja caddieille. Jäsenmäärä rajattu 1000 kpl sis kannattaja jäsenet. (kts HKG) vois vaikka toimii ihan vaan niiku klubina vierailiota sitten maun mukaan.
CFC kirjoitti:Hyvä Tero, hauskaa läppää!Dereck kirjoitti:Toi oli hyvä 15000€ jäsenyys. Vuosimaksu 500€, kierros 40€ sisältää caddyn eli kiksaajan/pakantekijän/kepinvirittäjän. klubilla sitten vois maksaa shampanjat onepocket ap:sta kaikille pöydillä pelaaville ja caddieille. Jäsenmäärä rajattu 1000 kpl sis kannattaja jäsenet. (kts HKG) vois vaikka toimii ihan vaan niiku klubina vierailiota sitten maun mukaan.
Vakavammin ajateltuna, mä oon jo kauan katsellut kuinka jengi Kalliossa jonottaa pöytiä jatkuvasti ja nyt sieltä vähistä vielä poistuu neljä.
Tuo kapakka kieltämättä vaatis ainakin mun silmään ISON remontin ja ehkä vielä vois käyttää jotain sisustusuunnittelijaa. Pöydätkin tekis mieli vaihtaa Diamondin Pro Cut -versioihin ja vanhat myyntiin.
Ruokalista menisi selkeästi yksinkertaisemmaksi, mutta silti laadukkaaksi, ja ehkä jopa pelkästään lounaspainotteiseksi. Anteeksi vaan viikkokisailijat, mutta money talks and bullshit walks. Olemassa olevaa keittiötä pitäisi jokatapauksessa jollain tapaa hyödyntää.
Alkoholien juomapuolella mä väitän olevani aika ekspertti ja vahvin osaamisalue ehkä vois painottua sille linjalle. Siinä on tori ja kauppahalli lähellä(+muut kaupat) eli drinkkien valmistuksessa olis ainakin raaka-ainehankintojen puolesta helppo panostaa tuoreisiin raaka-aineisiin. Mä en osaa tässä pikku humalassa riittävästi painottaa tuoreiden raaka-aineiden merkitystä sekä ruoan, että juoman makuun.
Mun mielestä hyvä cocktail (ja ruoka) valmistuu aina tuoreista raaka-aineista. Tuossa kyseissä kapakassa ne olis sijainnin puolesta kohtalaisen helppo hankkia. Sitten pitää tietenkin ottaa huomioon, että nämä nostaa valmiin drinkin (ruoka-annoksen) hintaa. Iso kysymys onkin löytyykö Kalliosta riittävästi laatutietoisia ja halukkaita (maksukykyisiä)maksajia? Jos siellä normaalisti maksat esim 2,90€ kolmostuopista niin löytyykö riittävästi halukkuutta maksaa mun kapakassa laadukkaasta cocktailista 10 - 14€? Paremmat viskit, rommit ja etenkin konjakit vielä ihan omissa sfääreissään. Biliksen hinta olis vähintään 12€/h ja köyhät voi pitää tästä kommenttinsa ihan omana tietonaan.
Idea olis tarjota laatua, joka suhteessa, maksukykyisille ja maksuhalukkaille asiakkaille.
Riskialtista läppää näin laskusuhdanteen aikana, mutta tää olikin vain pieni ajatus.
Rahoituksen järjestäminen tälle vois ollakin sitten vaikka uusi olympialaji.
Mutta näin yöllä, aamulla uusin ajatuksin.