Eli kelloja ei vähennetä palkintopotista tänä vuonna?
Itse nimittäin pohdiskelen että Oulun poolkisat missä takuurahat luvattuna vai Kellot missä mahdollisesti huikeat palkinnot....
Ja KouBK pystyy saamaan paljon enemmän pelaajia jos esim ilmoittaa paljonko top 5 saa fyrkkaa tietyillä pelaajamäärillä (miespelaajilla) ei sen väliä jos se vään heilahtelee sinne tänne.... Koska tätä kellonurinaa on parina viime vuonna ollut. Itse haluaisin olla kyllä mukana kaikkien aikojen Kultakelloissa.
Juuri puhuin parin erittäin arvostetun kaisapelaajan kanssa ja he olivat sitä mieltä että pelaajamäärä nousee huomattavasti jos näitä lukuja saisi vähän tietoon...
Terv, J.Ohtonen
"Don't worry baby. I got your money. It's just in action right now." ~ Eric Durbin
Kilpailukutsussa lukee näin:
Palkinnot, palkinto-osuudesta:
1. kultakello + 40%
2. kello + 20 %
3. kello + 15 %
4. kello + 12 %
5. kello + 7%
6. kello + 6 %
7-10. kello
ja kilpailuohjekirja määrittää palkinto-osuuden näin:
RG-kilpailuissa SBIL:n ja kilpailun järjestäjän osuus lasketaan 30 euron osallistumismaksun perusteella (junioreiden ja naisten osuudesta 15 e)
palkinto-osuus: 60 % (30e x osallistujien määrä x 0.6 + 10e x osallistujien määrä)
lisäks KoubK kirjoitti...
Liitto ja kisan järjestäjä saavat oman osuutensa os.maksuista 30€ perusteella eli kun os.maksu on 50 ekee niin se 20 € menee suoraan
palkintopottiin+60% os.maksuista myös pottiin.
laske koko palkintopotti tästä....
30e x osallistujien määrä x 0.6 + 20e x osallistujien määrä
ja sijoituksen mukaisen rahamäärän saat kertomalla potin kilpailukutsussa mainitulla prosentilla.
Joensuun Klubi (JK)
Saimaan Biljardi (SaiBi)
¡¿ mikä on kun ei taidot riitä, mikä on kun ei onnistu ?!
Kilpailukutsussa lukee näin:
Palkinnot, palkinto-osuudesta:
1. kultakello + 40%
2. kello + 20 %
3. kello + 15 %
4. kello + 12 %
5. kello + 7%
6. kello + 6 %
7-10. kello
ja kilpailuohjekirja määrittää palkinto-osuuden näin:
RG-kilpailuissa SBIL:n ja kilpailun järjestäjän osuus lasketaan 30 euron osallistumismaksun perusteella (junioreiden ja naisten osuudesta 15 e)
palkinto-osuus: 60 % (30e x osallistujien määrä x 0.6 + 10e x osallistujien määrä)
lisäks KoubK kirjoitti...
Liitto ja kisan järjestäjä saavat oman osuutensa os.maksuista 30€ perusteella eli kun os.maksu on 50 ekee niin se 20 € menee suoraan
palkintopottiin+60% os.maksuista myös pottiin.
laske koko palkintopotti tästä....
30e x osallistujien määrä x 0.6 + 20e x osallistujien määrä
ja sijoituksen mukaisen rahamäärän saat kertomalla potin kilpailukutsussa mainitulla prosentilla.
Joonaksen kysymykseen ei taaskaan saatu suoraa vastausta....
Kertokaa nyt vaan vähennetäänkö ne kellot palkinto-osuudesta vai ei???
mullehan sillä ei oo merkitystä kun oon kahesta kankaalla kuitenkin.
Ihmettelen vaan miks tää sama juttu on tapetilla joka vuosi...
kouBK kirjoitti: Tervehdys
Palkinnoista sen verran että on tehty periaatepäätös,kelloista vähennetään
nimellinen summa palkintopotista n.500€(tosin kellot maksavat meille tuplasti enemmän).Lisäksi kilpailuissa jaetaan muitakin palkintoja joista
en ikävä kyllä voi kertoa enempää
Se että jos kelloihin tulee n.200 pelaajaa ja palkintopotti pyörii siellä
7-8K tai Oulussa on pool kisat jossa maksetaan 2.5K niin jokaisellahan on
vapaus valita kunpaan kisaan menee Hibsulle sen verran että ihmiset on sellainen outo laji että vaikka heittäisin
omasta pussistaesim 3K lisää palkintopottiin niin aina löytyy joku joka ei olisi tyytyväinen ja näitä löytyy myös biljardin parista
Kiitti vaan, kuka teistä siellä kirjotteleekin!
Mä en ole tyytymätön palkintopottiin, vaan peräsin Ohtosen suoraan
kysymykseen suoraa vastausta, jonka nyt myös sain.
Nyt ei tarvii kenenkään enää spekuloida....
Ps. En mä ite Kelloihin oo koskaan rahan takia tullu, vaan syödäkseni nakkeja...
Hienoa, että saadaan kasaan noin monta pöytää.
Tuntuu hyvältä, kun en muista itse olleeni näin suurissa kisoissa kuin n. 10 vuotta sitten Töölöön kisahallissa ja 40v kisoissa jolloin olin vasta reilun vuoden pelannut.
Toivottavasti saadaan 200 puhki ihan vain vanhojen aikojen kunniaksi